News

Polecane posty

Piszczu    0

Jezeli jestem rolnikiem,oplacam obowiązkowy krus oraz korzystam z dofinansowań-młody rolnik oraz modernizacja gospodarstw rolnych i chciałbym sobie "dorobic" poza gospodarstwem to jest taka możliwość? Moge wtedy zawiesić krus,jeżeli w dofinansowaniach jest napisane,ze muszę być ubezpieczony w krusie? Jak to się ma do tego? Można to jakaś "ominąć "?

Wiadomość z agroFakt.pl

pWnedMTZ    11
W młodym rolniku nie można pracować przez rok od dnia przyznania dofinansowania, inaczej mówiąc trzeba opłacać KRUS przez rok. Opłacając KRUS nie można jednocześnie odprowadzać składek do ZUSu i na odwrót .

Mich9    159
Możesz bawić się w jakieś spółki jak ci zależy, ale czy to juz nie jest uznawane jako obejście prawa tego nie wiem.

szybki19    0

w czerwu minął rok odkąd wziąłem premie młody rolnik ,przez ten rok opłacałem krus . czy moge teraz podjąć normalna prace na zusie ? i zrezygnowac z krus ?

jeszcze jedno jak to sie ma do wyjazdu za granice ?

przemo89    13

A w młodym nie można pracować na zleceniu do tych 2100 brutto? A co z działalnością na krusie można ją prowadzić w trakcie młodego rolnika?

Shaun    58

DG na KRUSie można założyć po upływie 3 lat ubezpieczenia w pełnym zakresie jako rolnik (z mocy ustawy) więc jedno z drugim się wyklucza.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez radas
      Witam jestem Nowy na tym Mega fajnym forum od kilku lat jeżdze do wujka Pomagać mu w 100hektarowy gospodarstwie !! Mega podoba mi się ta praca !! mam 18 lat i Marzy mi się Własne gospodarstwo !! ale niemam pojecia jak mogę zacząc realizować swoje mażenie !! czy w ogóle mam jakieś szanse ?? z kąd wziąć kase Itp. ?? POzdrawiam wszystkich !
    • Przez DANDYS