Polecane posty

damix16    1

Witam kolegów z forum. 

Przejrzałem już chyba wszystkie tematy zwiazane z moimi problemami i juz nic z nich nie wiadomo. 

Mianowicie, kupiłem MF 8110 z 97r. Mam kilka kłopotów i nie znalazłem sensownej odpowiedzi. Z wszystkich wynika że "zmień coś, może pomoże" KPINA! Jak nie wiem to sie nie odzywam! 

Wracając do tematu. 

Problem 1.

Przy pełnym skręcie kierownicy to rozłącza sprzęgło i zapala się trójkąt i jeszcze jedna kontrolka. Po wciśnięciu sprzęgła i przegazowaniu jedzie i po chwili przestaje. Wspomaganie kierownicy działa lekko. 

Problem 2.

Sprzęgło bierze na samej górze, z wyczuciem da sie ruszyc bez szarpania, ale jak wsiądzie inna osoba nie znająca ciągnika to szarpie bardzo. Czasem czuć jak rusza, po sekundzie rozłącza i znów rusza i potem już jedzie. 

Problem 3.

Nie potrafi wykiprować nowej przyczepy z urobkiem. Nowy siłownik w przyczepie i węże. Podnosi na 3 elementy z 6. Po podlaczeniu manometru z tyłu i włączeniu kiprowania pokazuje od razu tylko 110bar i stoi. Ani nie skacze ani nie maleje. Olej w skrzyni czysty świeży. 

Problem 4. 

Podczas jazdy po drodze bez napędu, przy prawie maksymalnej prędkości miga kontrokla półbiegu D, jak sie jeszcze przyspiesza to zaczynają migać ABCD i jak się cały czas przyspiesza to w końcu zbija na C. 

 

Czy ktoś zna konkretną odpowiedź na któryś problem?

Edytowano przez damix16
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalh    1
A on nie jest czasem sprowadzony z francji? Bo z tym 4 "problemem" to moj 3120 ma tak samo, po prostu ma ograniczoną maksymalną prędkość do 32km/h i dlatego zrzuca półbieg, naucz się z tym żyć:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975
masz za niskie ciśnienie, powinno być 180-200 bar w hydraulice zewnętrznej i 17 w systemowej w skrzyni, pomiary ciśnienia i dalszą diagnoza dopiero, ale wygląda na problemy z pompa ewentualnie zaworami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443
Napewno jest pompa do wymiany, co do sprzęgła one tak mają, skąd kupiłeś mf? Wcześniej też szukałem właśnie tego modelu i nie mogłem nic znaleźć
Podczas kupowania nie było tych awarii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damix16    1

Do rafalh:

Tak traktor z Francji świeżo sprowadzony. Czy oni tam muszą mieć takie ograniczenia może da się zdjąć ten kaganiec? 

Do Uziu92

Tak też właśnie czytałem że powinno być okolicach tego ciśnienia. Wczoraj byli u mnie z serwisu JCB co prawda do koparki ale pytałem ich ciekawości bo też mają styczność z hydrauliką powiedzieli mi że jeśli na manometrze ciśnienie wyskakuje od razu na 110 i nie rośnie ani powoli nie maleje to nie obstawiali by pompy. Powiedzieli że wiadomo nie znają się na tym układzie ale w koparkach gdy jest taka sytuacja nie biorą pompy pod uwagę w pierwszej kolejności. Gdzie ewentualnie są te zawory i jak się ich reguluje może spróbuję przekręcić o daną ilość obrotów i zobaczę czy są zmiany jak nie będzie to dam na swoje miejsce. 

Do lukasz0920

Egzemplarz pochodzi z Francji naprawdę w całkiem przyzwoitym stanie bo takie jak oglądałem to tragedia. Ten pracował w komunalce na kosiarce. A odnośnie sprzęgła to na forum jest strasznie dużo wpisów i niektórym różne zabiegi pomagają A niektórym nie i właśnie nie wiem czy to w ogóle ruszać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443
Przyzwyczaisz się do sprzęgła, co do hydrauliki to może podczep ciężka maszynę i sprawdź jak z podnoszeniem. Ja miałem w mf 120-130 i pompa była do wymiany ale podnieść wszystko podnosiłem, wywracalen itp. A jak wygląda ciśnienie po pełnym rozgrzaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalh    1
Nie wiem czy ten ogranicznik da się zdjąć, mi on jakoś mocno nie przeszkadza i tak jeżdżę juz z 10 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
1 godzinę temu, rafalh napisał:

Nie wiem czy ten ogranicznik da się zdjąć, mi on jakoś mocno nie przeszkadza i tak jeżdżę juz z 10 lat

Wszystko sie da jak ta sama skrzynia tylko blokada elektroniczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalh    1
Nie pokonuje nim jakis ogromnych tras, a z pługiem czy agregatem upr. siewnym nie potrzebuje zasuwać przez wieś pełną parą:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damix16    1

Przy oględzinach podczas zakupu podpieliśmy agregat siewny do kukurydzy który wcale nie był lekki i podniósł bez najmniejszych problemów jeśli chodzi o temperaturę to bez zmian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975
nie może być okej bo mu rozlacza wspomaganie i dynaszifta, d się włączy jak nie będzie ciśnienia bo to pełny bieg, ewentualnie w mróz, oddaj do kogoś kto ma trochę pojęcia i pomiędzy ciśnienia dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Ma kaganiec wiec d mu zrzuca powyzej 32kmh i to norma we francji. W 3120 tez tak mielismy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommmek    162
Z jakiego rejonu jesteś mam dobrego mechanika. U mnie już byli tacy co chcieli remont skrzyni robic za 50000 a było głupstwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    443
No teraz już dużo mechaników co się znają na rzeczy, kiedyś jak wchodziły zachodnie to był z tym problem
Jeżeli pompa by była słaba to po rozgrzaniu ciśnienie by jeszcze spadło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommmek    162

To daleko oni tam nie dojadą. Musisz znaleźć gościa który naprawdę wie o tym traktorze wszystko i jak do niego podchodzi to odrazu podejrzewa co jest uszkodzone a nie może to może tamto. Do tego mechanika co mi naprawial maseya przywozili traktory po 300km i on zajmuje się tylko Massey Fendt i claasy że skrzyniami jak MF. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damix16    1

Chłopaki problemy rozwiazane. 

Bardzo dobry mechanik ogarnął temat w 2 dni. Problemem okazała sie pompa hydrauliczna, ale nie była uszkodzona tylkl wymagała regulacji. Odnośnie skrętu i sprzęgła to trzeba było wymienić hydroakumulator. A ograniczenie prędkości zostało zdjęte. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ikslis    0

Macie jakiś pomysł o co chodzi gdy skręce kołami na maxa to zapala sie kontrolka o braku cisnienia gdy odpuszcze chociaz troche kierownice kontrolka gaśnie...Massey 6280 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj