News
Radosław142

Massey Ferguson 5445 Dyna 4 -Szarpie podczas jazdy do przodu

Polecane posty

Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merkoo    18
Olej i filtry ok? zrób kalibracje skrzyni i sprzęgła było o tym w temacie mf 54xx. Pozatym ta skrzynia przynajmniej u mnie czasem sobie szarpnie na zimnym lub całkiem rozgrzanym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ZELKOW    872
kalibracja powinna pomóc jeśli już nic nie daje pokrętło, a jeszcze jedno pytanie szarpie z włączonym przednim napędem jak i bez?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    872
I tak z innej beczki ile zapłaciłeś za ciągnik ? chciałbym wiedzieć po ile chodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, ZELKOW napisał:

kalibracja powinna pomóc jeśli już nic nie daje pokrętło, a jeszcze jedno pytanie szarpie z włączonym przednim napędem jak i bez?

Przy właczonym napędzie to jest masakra gdy juz sie rozgrzeje. Bez niby mniej 

7 godzin temu, Merkoo napisał:

Olej i filtry ok? zrób kalibracje skrzyni i sprzęgła było o tym w temacie mf 54xx. Pozatym ta skrzynia przynajmniej u mnie czasem sobie szarpnie na zimnym lub całkiem rozgrzanym

filtr jeden wymienilismy a drugi ten wkład jest czysty wiec jest okej. Ale olej mogł sie zmieszac bo podpinalismy narzedzia z innym olejem. Przez zmieszany olej mogło sie to stac? 

3 godziny temu, ZELKOW napisał:

I tak z innej beczki ile zapłaciłeś za ciągnik ? chciałbym wiedzieć po ile chodzą

130tys brutto z turem mx łyzką chwytakiem i krokodylem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    872
a ten filter co jest o najmniejszych mikronach taki podłużny wymieniałeś? bo zazwyczaj od niego kontrolka oleju się zapala bo nie przepuszcza tyle co powinien. co do szarpania to próbowałeś na 1300obrotów silnika czy też szarpie? u mnie wystarczyło skalibrować skrzynie i jest okej, kiedyś pamiętałem jak to się samemu robiło a jak nie wiesz to serwisant Ci to zrobi dość szybko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merkoo    18
Po czym poznajesz że jest czysty? zajrzałes do środka? na tym się nie oszczędza zwłaszcza, że były inne maszyny podpinane. A i jeszcze jest jeden filtr od rewersu i jego się zmienia przy wymianie oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, ZELKOW napisał:

a ten filter co jest o najmniejszych mikronach taki podłużny wymieniałeś? bo zazwyczaj od niego kontrolka oleju się zapala bo nie przepuszcza tyle co powinien. co do szarpania to próbowałeś na 1300obrotów silnika czy też szarpie? u mnie wystarczyło skalibrować skrzynie i jest okej, kiedyś pamiętałem jak to się samemu robiło a jak nie wiesz to serwisant Ci to zrobi dość szybko

No własnie ten filtr nie wymieniałem bo wydawał mi sie ze jest czysty. A u cb szarpał tylko w jedna strone czy we wszystkie? 

53 minuty temu, Merkoo napisał:

Po czym poznajesz że jest czysty? zajrzałes do środka? na tym się nie oszczędza zwłaszcza, że były inne maszyny podpinane. A i jeszcze jest jeden filtr od rewersu i jego się zmienia przy wymianie oleju.

Ten filtr od rewersu gdzie się znajduje? Ja wymienialem jedynie ten filtr puszkowy. Ten wkład od drugiego filtra wydawał sie czysty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, ZELKOW napisał:

przy wyłączonym napędzie przednim do tyłu prawie nie szarpie

umnie przy włączonym napędzie nie szarpie do tyłu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merkoo    18
On jest od spodu skrzyni w przedniej czesci ale najpierw zmień wkład. Ten od rewersu zmienia się przy wymianie oleju i ten mały. A wkład dlugi przy przeglądzie okresowym. Być może są tam inne filtry bo mam nowszy model ale skrzynia ta sama.
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Merkoo napisał:

On jest od spodu skrzyni w przedniej czesci ale najpierw zmień wkład. Ten od rewersu zmienia się przy wymianie oleju i ten mały. A wkład dlugi przy przeglądzie okresowym. Być może są tam inne filtry bo mam nowszy model ale skrzynia ta sama.

Aaa Zapomniałem dodac ze tym głownym kablem hydraulicznym co idzie do rozdzielacza od tura tak jakby strzela, pulsuje. To moze zawór przepuszczac? 

Edytowano przez Radosław142

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    555

Po pierwsze nie miesza sie różnych olei a pod drugie dajesz 130 za ciagnik i żal wymienić oleju i filtrów za np 2 tys? No nie rób jaj, bo moze sie okazać ze oszczędzisz 2 dzisiaj a ząb chwile wydasz 10-20 tys na naprawy.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    17

rozdzielacz od tura jest wpięty w obieg jest to specjalny rozdzielacz w którym na wyjściu jest dopuszczalne wysokie ciśnienie jeśli nie urzywasz tura, wyjść hydraulicznych lub  podnośnika olej powinien bezcisnieniowo przepływać jeśli sie robi ciśnienie to gdzieś coś blokuje 

duży filtr puszkowy to filtr ssawny wymienia sie go co 1200h razem z olejem ten długi to filtr dokładny wymiana razem z olejem silnika a mały to filtr wyjść hydraulicznuch ja wymieniam co 1200h 

co do szarpania wykonać kalibracje opis w temacie o 54xx

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


    • Przez kisterek96
      Witam mam problem z odpalniem Massey F. 6480 150 km na silniku Perkinsa na elektronicznej pompie mianowicie palił do konca wstawiłem go do garażu i nie odpala już po tym czasie ani razu.
      Wyskakujące błedy: 
      E1077
      E723
      E174
      Co to może być czy ktoś miał podobny problem. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj