Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sznajdik- O tej nie, ale jak przyjdą zimniejsze dni to co?? A tak w ogole to jeśli coś działało, a przestało działać to trzeba to naprawić 😉

Witejus- Jak to odpowietrzyć, tego bąbla wygonić?

Edytowano przez RafaKluczyski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

to jest tak skomplikowana instalacja, że aby ją odpowietrzyć musisz przy co najmniej +30 na termometrze jeździć z ogrzewaniem na full przez cały dzień.... bankowo się naprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15405

No ale to prawda, inej naprawy nie ma, ja jak wymieniłem pompę w ursusie to tak robiłem, otwarta nagrzewnica i wyłączony nadmuch i po godz wszystko grało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

To nie śmieszne tylko fakty otwierasz zawór w nagrzewnicy czyli puszczasz gorące powietrze do środka i rura możesz jeździć nocą będzie mniej uciążliwe i też się odpowietrzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15405

A co ma pogoda do tego otwierasz zawór, ale nie włączasz nadmuchu i płyn gania a w kabinie gorącym nie dmucha, chyba że to komputer steruje i bez nadmuchu nie ma obiegu, to na postoju niech się nagrzewa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054
On myśli że w każdym innym traktorze niż ursus z 98r zastosowano technologie rodem z promów kosmicznych temu się tego wszystkiego boi i wymyśla te swoje niestworzone historie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Nawet w aucie z klimatronikiem i wszelkimi zaworami na kabelkach to otwieranie zaworu ogrzewania mozna regulowac recznie i sile nadmuchu tez osobno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Melis    0

Witam!

Jak koledzy pisali problemem u Ciebie jest zapowietrzenie.

Ja miałem uszkodzony zawór zamykania i w trakcie szybkiej "naprawy" rozwiązałem problem odpowietrzania nagrzewnicy w bardzo prosty sposób. 

Zamontujcie sobie trójnik przy nagrzewnicy na przewodzie zasilania i odpowietrznik, nawet ze zwykłego grzejnika. Przecież to najwyższy punkt układu i tam najprościej najszybciej się to odpowietrzy....

-Montaż trójnika 30min.

-Koszt: trójnik, końcowki, opaski, odpowietrznik...

-odpowietrzanie trwa ok 2minuty!!! 

 

Jak słysze te jeżdzenia na pewłnym gazie przez całą noc żeby odpowietrzyć...O.o

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Człowieku nie płacz tak głośno.... Wszyscy się z gościa nabijają a ty z jakimiś odpowietrznikami wyskakujesz... Żeby istniał jakiś problem to by fabryka coś z tym zrobiła a tymczasem żaden traktor takich cudów nie potrzebuje Obstawiam że ma zepsuty termostat to i nagrzewnica nie grzeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Albo zawór nie działa jak trzeba a może nawet linka spadła i tego nie widzi , nie mało już było tu takich ,,talentów". Zaraz jeszcze mądry się znajdzie co podpowie jak pompkę elektryczną wstawić żeby obieg lepszy zrobić jak w centralnym w domu

Edytowano przez sznajdik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzony układ to tak obstawiam tylko, że ojciec jeździł już jakoś długo tym ciągnikiem i się nie odpowietrzyło.

Od zmiany pompy padł by termostat? Nie sądzę, bo wcześniej normalnie grzało.

Zawór wykręce i zobacze może on jest zacięty czy coś, a jeśli chodzi o linkę to chodzi normalnie i jest zaczepiona. 

Z tą pompką to już ojca jakiś tam znajomy tak powiedział. Jak to usłyszałem to prawie padłem. Mają ludzie pomysły hehe

Edytowano przez RafaKluczyski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dolałem płynu i troszkę nim jeździłem, ale niedużo. Stanąłem, włączyłem nadmuch na gorące i nic. Dopiero po dodaniu dość sporo gazu zaczyna letnim dawać, a jak wcisnę gaz do oporu to daje konkret gorącym. Po odpuszczeniu gazu się ochładza powietrze i zaczyna zimnym dawać znowu. Może teraz ktoś napisze co jest, że tak się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę z odpowiedziami niektórych... akurat miałem chwilę wolnego czasu bo wróciłem do domu rodzinnego to pomyślałem, że popatrzę tę ogrzewanie. Lepiej teraz zrobić i mieć spokój niż później w zimę płakać no nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj