News
Kobra66

John Deere 6420 SE- Miga kontrolka ciśnienia oleju w silniku

Polecane posty

Kobra66    4
Witam! Miga kontrolka ciśnienia oleju w silniku a wymiana czujnika nic nie dała po wkręceniu zegara wskazuję właściwe ciśnienie. Czyżby nowy czujnik był nie sprawny? A może problemu trzeba szukać gdzieś indziej. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez fendt856
      Witam ma taki problem robiłem przednią oś w case 5150 wymieniłem czopy tulejki bo już był duży luz. I przed tym leciał olej z lewego koła i powodem tego była podrobiona któtka pół oś i ją wymieniłem krzyżaki tą pół oś i uszczelniacze i tulejki te co pół oski pracują w nich i przez pewnien czas nie leciało i teraz zaczeło leciec z środkowego mostu tam też wymieniłem uszczelniacz i tulejkę i jest taki problem że bez włączonego napędu moge jeździc długo i nic się nie dzieję a jak załącze przedni napęd pół dnia i zaczyna lecicec olej co może być ?
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez barttek790
      jak wyregulować ciśnienie oleju  w silniku zetor 5211
    • Przez kulaspeed
      Witam
      mam dziwna sytacje 
      zegar cisnienia oleju wskazywal od 3 do 3,5bar na zimnym silniku po odpaleniu 
      dzis wymienilem olej w silniku i filtr i cisnienie wzroslo do ponad 4bar i skacze do 5.5
      i pytanie co sie moglo stac?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.