News
Kobra66

John Deere 6420 SE- Miga kontrolka ciśnienia oleju w silniku

Polecane posty

Kobra66    3
Witam! Miga kontrolka ciśnienia oleju w silniku a wymiana czujnika nic nie dała po wkręceniu zegara wskazuję właściwe ciśnienie. Czyżby nowy czujnik był nie sprawny? A może problemu trzeba szukać gdzieś indziej. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    469
Napisano (edytowany)

A to nie miga Ci kontrolka ciśnienia paliwa?

IMG_20180407_175453.jpg

Edytowano przez Pietras892

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    138

Przewód nigdzie nie przecięty/uszkodzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fireseba
      Czy taka dziura w pojemniku na wklad filtru oleju jest w silnikach Deutz? Rzeznik ostatnie szlify robił?

      Lepsza jakość https://www6.zippyshare.com/v/HY9ybzV6/file.html
      Dla wytrwałych dalsza część...
      Opiłki tak wyszlifowały? Cisnienie smarowania 4 do 6.5bar przy 850 i 1500obr, nowy filtr i olej lecz znachor z serwisu sprawdzał przy zimnym... Starałem sie szukać opiłków w oleju przelalem go przez gesty wklad filtrujacy ale nic nie bylo, na filtrach olejow w swietle niebieskim tez ich nie widziałem. Miesiac temu czysciłem odme i w rurce z gazami wylotowymi świeciły się jakby aluminiowe opilki. Znachor kilka dni temu regulowal zawory i jeden ssacy byl caly czas podparty. Zauwazylem że jest mulowaty po rozgrzaniu podczas belowania (2 miesiace mial lekka prace ale silnik inaczej pracowal jak przladowany. Pomyslalem woda w paliwie lub cos z klawiatura). W pewnym momecie troche przykopcił jakby olej palił na biało-niebiesko. Zdemontowem waz od intercoolera i mokro. Patrze gruche turbo, chodzi płynnie, wężyk od sterowania upustem dość sporo przytarty. Przy zdjętym wężu przed intercoolerem i odpaleniu ciagnika płynie strumyk oleju z turbiny. Myślałem wcześniej ze zawory tak halasuja, tez ale dalej cos halasowalo. turbo niby palcem chodzi, i jakby przycina czasem, luz niby nie za duzy, taki ze tak powiem pod ciśnieniem wypiera ale poprzecznie troche go jest, wzdłużnie brak. Turbosprężarka dostaje wibracji i słychać tarcie oraz w porownaniu do reszty silnika mocno się trzęsie. Dziś przyszedł zegar cisnienia i temperatury oleju oraz doładowania zaraz wezmę się za montaż.
      To mój jedyny pojazd z turboniszczarką zawsze tego ustrojstwa unikałem. Cały dajszajsing i ich normy spalin. Produkcja silników 1.0  hybryd turbosprezarek, zaworów EGR, DPF, wtrysków po 2 tys wszystko by się psuło. Dziękujemy posiadaczom aut osobowych z silnikami na ropę do wożenia gnoju bo to głównie dzięki nim nowe silniki w naszych ciagnikach przekraczają koszta setki tysiecy złotych, a ropa jest droższa od benzyny.
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Silnik po remoncie i dotarty na zimny silniku pokazuje 3-4 bary a po rozgrzaniu na wolnych z 0.5-1 bar na obrotach max z 1-1.5 bara olej 15w40 z jasola. 
      Na wiosnę będę wymienić. Czemu takie slabe ciśnienie? Wystarczy doregulowac zawór czy co. 
       
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu ciągnika. Często dzieje się tak, że przekręcam kluczyk i zamiast ładnie zakręcić silnikiem to elektromagnes wywali bendiks, ale ten nie zazębia. Czasami jest tak że przekręcam pierwszy raz, nie zazębi od razu, ale jak jak już puszczę kluczyk to załapie wieniec. Wtedy wiem, że przeekręcając kluczyk po raz drugi, będzie kręcił silnikiem. Co może być przyczyną? Elektromagnes za słabo wyrzuca bendiks? A może to wina bendiksu? Może ma przyjechane tryby? A może wieniec jest wyrobiony?
    • Przez Marmar
      Witam 
      Mam pytanie wie ktoś od czego jest ta kontrolka w zts 18345

    • Przez Tomekaszczyk
      Witam pacjent landini vision 100 z 2010 roku ehr czasem nie działa jest martwy nie podnosi i nie opuszcza miga dioda 5x i potem 1x i tak cały czas kod błędu 51 lub 15 niewiem jak to czytać, są takie dni ze działa bez problemu,ktos coś pomoże,moze nr telefonu to zadzwonie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.