Mam taki problem z moim Aresem 556rz a mianowicie gdy po zapaleniu ciągnika przełączę rewers do przodu to mrugnie kontrolka od ciśnienia skrzyni. Do tyłu nic się nie zaświeca. Mrugnie również gdy włącza się blokadę. Sytuacja ma miejsce tylko po zapaleniu ciągnika i pierwszym użyciu rewersu do przodu później wszystko działa
Witam
Mam pytanie mianowicie po wymianie filtrów paliwowych ciągnik nie chciał odpalić okazało się że padła pompka paliwowa(elektryczna) wymieniłem na nową ciągnik odpalił tylko że po przekręceniu kluczyka pompka ciągle pracuje i się nie wyłącza się. Czy tak ma być czy po chwili ma się wyłączyć?
Lemiesze, płozy, piętki i piersi roczne a dłuta zakładałem na wiosnę. Wcześniej szedł dobrze tylko pierwsza skiba brała o 10cm za mało i jak to zmieniłem to się porypało.
Ja miałem pozakładane 5.8 takie były jak kupiłem używany ale trochę za słaby tzn. jak było wilgoci pod dostatkiem to nie było problemu. Zmęczyłem już to co mam do siania jak będę miał chwilę czasu to pojadę gdzieś na jakąś lekką ziemię i pobawię się jeszcze z ustawieniem bo na tej działce co orałem to dopiero piach to idzie lux a jak tylko trafi się pasek gliny to już wyskakiwały. Myślę że problem leży też po stronie głębokości orki bo koło jest regulowane na ząbkach(pierwsze wydanie pługów akpil) i raz idzie za płytko raz za głęboko.
M16
Rwie na każdym korpusie raz że trafiają się kamienie tylko że jak orałem na tym samym polu na wiosnę a było mokro to na tej działce zerwałem tylko dwie śruby a dzisiaj może ze dwadzieścia. Jaką masz twardość tych śrub zrywalnych?
Nie bardzo cały pług ciągnie w stronę nieoranego nawet łącznik od ciągnika do pługa też ucieka w tą stronę. Sytuacja szczególnie ma miejsce wtedy gdy pług niechce wejść w ziemię lub orze bardzo płytko musi iść w ziemi na wysokość piętki. Jest strasznie sucho i twardo i pługi nie chcą wchodzić i wyskakują co chwilę rwie zabezpieczenia.