grio

Members
  • Ilość treści

    911
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

20 Excellent

O grio

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 25.05.1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    PodkarPackie/ok Mielca

Ostatnio na profilu byli

13202 wyświetleń profilu
  1. grio

    Ursusy

    Ladne egzeplarze, niesprzedajesz moze jednej 16?
  2. grio

    Pszenica ozima ostroga

    Takie to jest gospodarstwo.jak to mowi "jak nie urok to sraczka."ja jutro pojde na ogledziny ale mysle ze zniwa moga sie zaczac wczesniej nawet juz w czerwcu.
  3. grio

    BOBIK

    A u nas wody poddostatkiem mowia ze spadlo 150litrow na m2 w ciagu 20 godzin.jest nie wesolo.a mowia na jutro I niedziele jeszcze przybranie wod.
  4. grio

    Pszenica ozima & bobik

    Umnie jest podobnie wczoraj wisloka troszke spadla to dzis znowu wyszla jeszcze bardziej.masakra.
  5. grio

    BOBIK

    Ktos mowil ze deszczu nigdy nieza duzo a jednak za duzo.zdjecie robione wczoraj 22.05.19. Dzis napewno woda przybrala I jeszcze bardziej rozlana.w powiecie mielecki nie dobrze to wyglada.:(
  6. grio

    Soja po oberwaniu chmury

    Podkarpacie ok mielca juz sa podtopienia ale moze byc gorzej.soja u mnie po dzisiejszym dniu wyglada podobnie wiec nie jestes sam.wczesniej ja przymrozek potraktowal a teraz uczy sie plywac. Masakra.
  7. Czym pryskasz na chwasty w soji? Tez zasialem na probe teraz soje I zobacze jak bedzie z plonem I nakladem na nia.
  8. grio

    MTZ 82 + NIEMEYER

    Ladny kawalek dorwales.ja bym jeszcze zaryzykowal I zasial zboze jesli jest wilgoc w ziemi.
  9. Widac ze gospodarka sie powieksza:)umnie tez nie brakuje ugorow czy nawet ludzie chetnie oddaja pola ale narazie wystopowalem z braniem dzierzaw.co tu bedziesz sial?
  10. grio

    Ursus C-360

    Ciekawie wyglada.a jak z przode niepodrywa jak zalejesz pelny wody?
  11. grio

    Pole

    Ladnie uprawione.jaka odmiane siejesz soi bo tez mysle zasiac?tylko.zastanawiam sie jaka wybrac zeby tez byla wczesna do koszenia.
  12. Ladnie poszles do przodu przez 10 lat. Ja pamietam jeszcze malego ruskiego i 360.a hodujesz jeszcze trzode?
  13. grio

    Mtz 82

    Bedzie pan zadowolony.ja tez mam takie i jestem zadowolony swiatlo przyjazne dla oczu i lepiej sie pracuje po zmierzchu.W Tym roku jeszcze doloze halogenow w obydwoch ursusach..
  14. grio

    Ursus 1224

    Ciekawa produkcja.chetnie by go przygarnol.:)
  15. grio

    Orka niepociętej słomy

    Teraz wziolem w dzierzawe 5 ha oddalone o 13km od domu i mi sie wydaje ze daleko ale jezdze ok 25min ursusem 355.ale znam gospodarzy co maja 40km od domu pola i wcale niemaja duzej powierzchni.podziwiam Cie ze tak daleko jezdzisz.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj