Polecane posty

Laval    11

To wygląda na prawie sam olej zaraz po wypuszczeniu z miski. Tyle że nie ma możliwości dodawania się oleju silnikowego do ON.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rebel21    22

Witam, Padła mi turbina w WEIDEMANIE jaka może być przyczyna ma dopiero 2300 mth 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Wszystkie możliwe przyczyny opisane w necie. Więc szkoda czasu na pisanie tego samego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    1

No i właśnie z tego powodu pytam na tym forum, problem teoretycznie niemożliwy a jednak wystąpił, myślałem że już ktoś się z tym spotkał. 

Plan mam taki, dostaję pompki i wtryski po regeneracji, montuję wszystko do kupy(zdjęte kolektory) nowe filtry, wszystko dokładnie wyczyścić i odpalić na bańce przezroczystej, obserwować co się dzieje i tyle, oby problem zniknął po regeneracji pompek. 

 

Tak jak pisałem prędzej jest to mieszanina 20l ropy i jakieś 4-5l oleju z silnika. Czarne jak smoła ale gęstość prawie że ropy. 

Edytowano przez witek88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Silnik stary i już dawno nie produkowany. Nigdy tego nie miałem. A jest to dość popularny silnik. Do dziś jest spotykany. Zastąpiony został innym silnikiem. A ten z koleji następnym. Ale dla świętego spokoju wczoraj wysłałem zapytanie do centrali Deutza. Dziś lub jutro spodziewam się odpowiedzi. Fajnie jak byś dał mi numer silnika. To bym posprawdzał osprzęt w Serpicu. Zresztą centrala się o numer upomni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    1

Nr z tabliczki znamionowej czy z bloku silnika? 

Jak z bloku to gdzie go znaleźć bo patrzyłem i jakoś nie udało mi się go odnaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    1

Sprawa zakończyła się na regeneracji pompek z wtryskiwaczami oraz wymianie pompki zasilające, oczywiście wymiana przewodów paliwowych, filtrów i przemycie zbiornika, silnik chodził u mnie ok 2h i nie stwierdziłam mieszania się ropy z olejem silnikowym, więc sprawę można uznać za zamkniętą. Nie mniej jednak postanowiłem napisać informację dla potomnych. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

C to wersja wzmocniona ma mniejszy stopień sprężania za to mocniejsze doładowanie. Inne tłoki, wałek rozrządu, wtryski inne nastawy pompy, pompa ma inny numer, głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Zapytam tu jeśli można chodzi o silnik deutz F6 912 o pojemności 5652 cm - jaką ma moc bo w niektórych kombajnach podają 98 KM a w innych 116 KM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Te silniki miały różną moc w zależności od nastawy pompy wtryskowej i zapłonu. To producent maszyny zgłasz zapotrzebowanie na moc i moment obrotowy. I to dostaje. I chyba KM pomiliłeś z kW. Bo najmniejszy silnik 6 cyl miał chyba 105KM jak mnie pamięć nie myli.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    141

C to wersja wzmocniona ma mniejszy stopień sprężania za to mocniejsze doładowanie. Inne tłoki, wałek rozrządu, wtryski inne nastawy pompy, pompa ma inny numer, głowicą.

 

O kurcze sporo tego... Myślałem że tylko turbo i dawka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Te silniki miały różną moc w zależności od nastawy pompy wtryskowej i zapłonu. To producent maszyny zgłasz zapotrzebowanie na moc i moment obrotowy. I to dostaje. I chyba KM pomiliłeś z kW. Bo najmniejszy silnik 6 cyl miał chyba 105KM jak mnie pamięć nie myli.

Fahr M1000 miał 90 koni z F6L912 ale to lata 60/70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

@ Laval potrzebuje pilnie wymiarów pasków wentylatora F6L913 kombajn zbożowy fahr M 1300 - coś tam odczytałem - 1350 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Nie wiem. Po numerze silnika mam numer katalogowy w Deutz-u. Paski były różne a numer z Deutz-a nic ci nie da bo krosa na to nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawek0    3

Witam,

 

Mój ciągnik to: Deutz Fahr Agrotron 120 Mk3 2001r.

 

Silnik ma podwyższone obroty na biegu jałowym - powyżej 1000.

 

Chociaż gdy jest zimny to nie zawsze tak jest... Częściej dzieje się tak po kilku godzinach pracy w polu.

 

Jaka może być tego przyczyna? 

 

Pzdr,

Sławek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

A jak poruszysz potencjometrem gazu ręcznego np dodaj i ując gazu, nic się nie zmienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Jaki masz system sterowania silnikiem? EMR czy MVS? Zrób zdjęcie pompek, regulatora i i sterownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lugi76    0

Witam. czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć czy do tej kontroli jest 1 czy 2 czujnikipost-164351-0-29175900-1479139481.jpg
bo wiem ze 1 czujnik doszedłem po kolorze kabla jest pod siedzeniem pod kabiną a drugi prawdopodobnie przy filtrze hydrauliki wiec moje pytanie jest takie ze kontrolka przy odpalaniu świeci przy nierozgrzanym silniku jak jade to przy zmienaniu biegów czasem gaśnie na zimnym silniku a jak już przejadę z kilometr to świeci cały czas .
proszę o podpowiedź jeśłi ktoś wie o co chodzi czy to mały poziom oleju w skrzyni czy może w hydraulice ??
ciągnik to Deutz Fahr DX 4.50
pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj