Skocz do zawartości

ton16

Members
  • Zawartość

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

4 obserwujących

O ton16

  • Ranga
    Użytkownik

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dolny Śląsk
  1. Moim zdaniem wybór jest prosty, nowy ciągnik to nowy ciągnik, New Holland jak najbardziej dobrze się spisze w/w pracach. A jeszcze jaka jest różnica cenowa?
  2. JD 7700 Problem skrzyni PQ

    przed wymiana oleju i filtrów nic takiego się nie działo, tak?
  3. czyli czujnik położenia sprzęgła może być do wymiany, (lub do wysuszenia? o ile jakoś go tam mogłeś zalać), ogólnie zobacz jak on tam wygląda. jak dobrze pamiętam to tam się go reguluje, (chyba taki sam czujnik jest z tyłu ciągnika od wysokości położenia podnośnika). http://www.agrofoto.pl/forum/topic/49648-agrotron-106-wyskakuj%C4%85cy-b%C5%82%C4%85d-podczas-zmiany-biegu-i-kierunku/ tu masz opisane co robić  
  4. Serwisówka rzecze coś takiego : Centralka wykrywa niezgodność między danymi otrzymywanym od czytników nLsa i nHk, ustawieniem pedału sprzęgła oraz ustawieniem dźwigni podbiegu. dalej OPIS Centralka wykrywa niezgodność między danymi otrzymywanym od czytników nLsa i nHk, ustawieniem pedału sprzęgła oraz ustawieniem dźwigni podbiegu. REAKCJA SYSTEMU System ogranicza działanie do trybu "TC-SHUTDOWN” i ustawia się na biegu jałowym. CZYNNOŚCI WERYFIKACYJNE • Sprawdzić, czy dźwignia włączania podbiegu jest prawidłowo ustawiona i czy czujnik znajduje się we właściwej pozycji. • Sprawdzić czy czujnik uruchamiania podbiegu działa prawidłowo (aby poznać szczegóły techniczne należy zapoznać się z częścią 40). • Sprawdzić, czy styki “NHK” i “NAB” nie są odwrócone. • Ustawić kluczyk zapłonu w pozycji “O” (OFF), odłączyć złącze „ECU PS”, podłączyć miernik do pin F złącza “EV GROUP”, wykonać pomiar rezystancji i sprawdzić, czy są zwarcia do masy (odczyt z miernika: infinito/przerwa). • Ustawić kluczyk zapłonu w pozycji „I” (ON), odłączyć złącze “ECU PS”, podłączyć miernik do pin 1 złącza “EV PROP” i do uziemienia napędu i sprawdzić, czy jest napięcie (odczyt z miernika: 0V). • Sprawdzić instalację hydrauliczną układu napędowego. • Wygasić wszystkie alarmy, ustawić kluczyk zapłonu w pozycji “O” (OFF) i ponownie w pozycji “I” (ON) po czym sprawdzić czy alarm nadal występuje, w takim przypadku należy wymienić centralkę. Pewnie przy myciu gdzieś dostała się woda i zwarcie robi.
  5. Przedłżanie terminu przez ARiMR art 36 kpa

    No tak standardowa regułka na przedłużenie postępowania,więc zostaje tylko skarga na bezczynność organu lub przewlekłe prowadzenie postępowania, to ich zmusi do działania.
  6. Przedłżanie terminu przez ARiMR art 36 kpa

    możesz pisać skargę na bezczynność/przewlekłość organu, oni po przekroczeniu terminu do rozpatrzenia odwołania powinni Cię poinformować dlaczego przekroczyli termin i w jakim terminie "załatwia" dana sprawę. niestety osoby pracujące w administracji publicznej (większość) nie stosują się albo nawet nie wiedza o obowiązkach jakie nałożył na nich ustawodawca... a jeszcze jedno, postępowania przed anr nie reguluje ustawa szczególna? może w niej są inne terminy?
  7. Może, jeżeli posiada status rolnika indywidualnego w rozumieniu ustawy, to jak najbardziej może nabyć od Cb działkę nawet jeśli nie mieszka w tej samej gminie ani ościennej co Ty, tylko w tym wypadku będą dwie umowy, 1: Warunkowa umowa sprzedaży na rzecz ANR, i jeśli ta nie skorzysta, 2: przeniesienie własności na nabywcę.
  8. Jaki podatek od zakupu nieruchomości?

    kolega wyżej ma racje, do 30 arów ustawa nie obowiązuje, co innego jeżeli są tam drzewa lasy itp w ewidencji to może być umowa warunkowa na rzecz lasów, co do podatku to pcc w tym wypadku wynosi 2% od ceny wartości. A taksa notarialna liczona jest od wartości działki + opłata sądowa i koszty wypisów. W sumie jeśli masz gospodarstwo ponad 11 ha to możesz kupić na powiększenie gospodarstwa i będziesz zwolniony z podatku pcc. jeszcze jest sprawa podatku od spadków i darowizn, bo nie minęło 5 lat, a pewnie sprzedający skorzystał ze zwolnienia, swoją droga miał 6 miesięcy na zgłoszenie spadku, bo inaczej i tak podatek ten będzie.
  9. W tym modelu półbiegów się nie kalibruje, tylko sprzęgło można kalibrować i tak jak wyżej kolega napisał tylko serwis, a co do szarpnięcia między M a H występuje tylko na "pusto" czy też pod obciążeniem, jakieś niepokojące dźwięki i czy jest silne? W sumie jeżeli szarpie tak, że jechać się nie da to problem, a w każdym innym przypadku to musisz się przyzwyczaić, skrzynia swoje już przerobiła i te roczniki mają prawo tak mieć.
  10. Owczarek Środkowoazjatycki

    Świetny pies! miałem również tej rasy psa, bardzo inteligentna bestia, ale trzeba mocno z nim pracować i nie dać się zdominować. Stróż idealny! Mój ważył prawie 80 kg i przypominal wręcz niedziedzia.
  11. Księga wieczysta do nieruchomości

    Możesz dopisać czyli przyłączyć, ale lepiej mieć odrebną, kosztuje to 260 zł opłaty sądowej, samo przyłaczenie 60 zł, ale w razie jakiejś przyszłej hipoteki czy innego obciążenia lub sprzedaży lepiej mieć oddzielną kw.
  12. Sprawa rozwiązana, błaha przyczyna, winą był filtr metalowy w odstojniku, niby czyszczony kilka razy, wyglądał ładnie na drożny, ale swoje już zrobił, na nowym całkiem inny ciągnik...
  13. niestety wszystko z wymienionych jest ok i dalej sprawa nie jest rozwiązana :/
  14. Dzięki za odpowiedź. Wiem właśnie, że brakuje mu paliwa, znaczy takie wydają się objawy, więc ominąłem zbiornik i podałem paliwo z bańki i dalej to samo, już teraz zastanawiam się, czy może nowy filtr nie jest jakiś felerny...
  15. Witam, przekopałem różne tematy, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi, deutz'u w trakcie prac polowych zaczął słabnąć, jak by mu brakowało paliwa, więc wiadomo, wymiana filtra i czyszczenia odstojnika jak zawsze, jednak ku mojemu zdziwieniu po 15 min pracy dalej to samo, do 1600 obrotów nic się nie dzieje, gdy doda się więcej gazu to powiedzmy, że dochodzi do 1900 i po chwili spada do 1600-1700 i za chwilę znowu dostaje kopa i dobija do 1900..., zrobiłem w domu jeszcze raz czyszczenie, przy okazji nowe filtry powietrza, wymieniłem pompkę paliwową (bo akurat posiadam na stanie), nawet ominąłem bak i paliwo z bańki podawałem(bo myślałem, że może syf w baku jest), jednak dalej jest to samo i w sumie nie wiem co dalej, może jakiś czujnik przy turbo (lub samo turbo) czy pompo-wtryski? puki co serwis też nie ma pomysłu... poza tym, silnik chodzi równo, odpala bez problemu. z góry dziękuje za odpowiedź.
×