Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie dzięki za wszystkie porady ale tak jak pisze ptaszyna wychaczone widełki i brak biegów. Wszystko ustawione i działa jak należy. Wszystkim dziękuję bardzo, a ptaszynie za trafną diagnozę należy sie browar, i nie tylko. Pozdrawiam i wszystkim dziękuję.

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano

ja nie produkuje a otwór sie nawierca po dokreceniu 120 NM I ZAZNACZASZ JAK KTOŚ POTRAFI FO I ZRB BO TE NAKRETKI ORGINALNE MAJA ZA CIENIKIE SCIANKI A TAK KAZDY MOZE ZRB JA NIE RB PRODUKCJI TYLKO DZIELE SIE POMYSŁAMI I NIE CHCE ZADNIEJ PRODUKCJI ANI KASY POMAGAM POPROSTU W TYM PROBLEMIE ZDAJE 100 PROCENT BO JUZ U 3 MOICH CIAGNIKACH JEST I NIE NAZEKAM 

klucz też mam zrobiony 

61200721_312031716357385_3547290588724330496_n.thumb.jpg.1423d9011e664e32ebf8efdaaff2a5f3.jpg

Opublikowano

Dobrze Ty masz klucz zrobisz taką jednemu czy drugiemu januszowi z forum i czym on to sobie dokręci? kluczem od tłumika do wsk-i? a blaszkę zagnie każdy do tego nakrętka ta sama bo po dołożeniu blaszki nie trafi na to samo miejsce, przykręci na klej zaklepie nakrętkę i zagnie blaszkę i kolejne 30 lat pochodzi

Opublikowano
Dnia 4.01.2018 o 05:50, RedPower napisał:

No i mnie załamaliście.... trzeba wymienić synchronizator 1/2 (biegów) oraz widełki właśnie 1/2 ale widełki to nie problem gdy jest rozjechany traktor (miska olejowa nie przeszkadza już raz próbowałem je wyjąć ale bez rozjechanego traktora ) Ceny sprawdziłem już.... wiem tanie nie są.  A co do wymiany synchronizatorów... od tyłu czyli trzeba całą skrzynię demontować ? :/

 

Dnia 3.01.2018 o 21:26, ptaszyna napisał:

Dobre pytanie, które synhro. chce wymienić, bo jak od AB albo rewersu to pół biedy bo zrobi to od przodu ale jak od biegów głównych to łoł.

Mam pytanie czy da radę wyjąć widełki rewersu mf 3095 bez rozpolawiania

Opublikowano (edytowane)

Moglby ktos mi podac numer katalagowy tego kola zebatego przykreconego ta duza naktetka?

20191216_210250.jpg

 

IMG_20180105_111350.jpg.def8d3dc8de3add47ae600f7b32ddd6b.jpg

Edytowane przez Beerus
Pomylilem zdjecia
Opublikowano

mam pytanie ktos pomoze mam kosz polbiegow i na tych 3 podwojnych trybikach sa kropki co to oznaczaja mam rozebrany kosz jak zlozyc te tryby

Opublikowano

na jednym trybie  mam 1 kropke na 2  2 kropki a na 3 3 kropki ile kropek musi byc na karzdym trybiku moze mam nie od kompletu jak to ustawic

Opublikowano
4 minuty temu, lukbold napisał:

Bez tytułu.jpgWg tego opisu kropek na słonecznym by mogło nie być... ustaw satelity tymi kropkami do środka

ok zrobilem czy te 2 oringi duze na tym pierscieniu zalozyc nowe gdzie idzie cisnienie  naco zwrucic uwaga przy montarzu dostalem ten kosz w kartonie a ciagnik byl zrobiony na stale zaspawane 2 tryby do kupy zeby przenosily napedmam zrobione na 40km tak zostawic czy przelozyc

Opublikowano

Oringi nowe bo tu się nie oszczędza aby potem  pluć se w brodę i rozbierać bo gdzieś ucieka...

Uwagę to trzeba zwrócić na spasowanie pokrywy z tuleja gdzie są teflony, czy w pokrywie nie ma rowków po tych teflonach, czy cały kosz nie ma zbyt dużego luzu na wałku rewersu.

A jaką prędkość sobie ustawisz....to już zależy od Ciebie. Weź sobie tabele prędkości i dopasuj to wykonywanych prac, żeby nie musieć w czasem jednej roboty zakresami i reduktorem.

Wg mnie do transportu ta skrzynia w wersji 40 się nie nadaje chyba żeby targać zabawkowe przyczepy.

W 3060 mam skrzynie 30stke i cała robotę związaną z kopaniem w ziemi czy prasowaniem słomy jadę na szosowym zakresie A, trawę prasuje na całym terenowym zakresie B,  w transporcie bez problemu rusza z szosowego zakresu B

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Nabyłem paleciak z wagą, która ma zbity wyświetlacz. Powiedzcie, czy wyświetlacz (PLOTECH E169497) który znalazłem w Chinach będzie pasował do mojego? 



      Ewentualnie gdzie mogę taki znaleźć?
       
    • Przez pawcio21
      witam mam pytanie bo słyszalem ze mozna wsawic stary cep w klepisko zeby bylo rowne jak jest krzywe ? Czy ktos cos takiego robil i jak to wstawic prosze o odpowiedz . Podobno lepiej mlóci tak slyszalem ale mechanik juz nie zyje to co robił  
       
    • Przez 9997jarek
      Witam tak jak w tytule PROBLEM z elektryka w 512 (nie czyta: polbiegow , napędu na wszystkie koła, wałka przekaznika, obrotów silnika i oka ) skrzynia działa tylko mechanicznie jak się włączy awaryjne tryb. Bezpieczniki i mikrobezpiecznika działają. Byl odpalany rozruchem. Może zna ktoś z was dobrego mechanika? 
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
    • Przez janek68
      Przy ruszaniu z miejsca ciągnikiem case maxum 110mx  przy obrotach silnika poniżej 1200 ob/min słychać metaliczne  uderzenie z okolicy skrzyni biegów, natomiast przy ruszaniu powyżej 1200 obr/min jest ok. Czy ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v