Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A już wiem o tą nakrętkę chodzi? W środku (pod tą dużą nakrętką) jest taka nakrętka i nią się reguluje? Tylko czy ją przykręcać czy odkręcać żeby zaczęło łapać B

IMG_20180122_160541.jpg

Opublikowano

Chodzi o to miejsce, tylko nie widać tych nakrętek i dokładnie nie powiem czym kręcić. Powinien być też trzpień który się wsuwa i wysuwa . Zobacz w którym kierunku się przesuwa jak przełączasz na B  (powinien się wsuwać), chodzi o to by cały mechanizm przestawić w odpowiednim kierunku.

  • Like 1
Opublikowano
Pisałem o tym wcześniej i że mi się tryb nie podoba... Czy na pałę można? Jak dokładnie obejrzał to da się. Lepiej jednak zrobić z instrukcją bo szybciej. Lepiej jeszcze oringi pozmieniać wszystkie na samym początku.
Opublikowano (edytowane)

i jak wszystko działa ??

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Działa :)

Ile taka naprawa na oko by u mechanika wynosiła ( robocizna ) ?

Jestem ciekaw ile zaoszczędziłem na naprawie

 

Ostatnio zainteresowałem się trochę elektroniką w ciągniku ( poprawiam ja trochę ) i zauważyłem że nie mam przepływomierza .. poszukałem trochę w internecie nic ani jednego nie znalazłem... numer katalogowy: 3389408m2 . jest on wogóle do nabycia ... jakiś zamiennik czy coś bo nie wierzę że nie byłoby możliwości jego kupna

Edytowane przez RedPower
Opublikowano

Rozumiem... spalanie to jedna z lepszych funkcji komputera. Jeśli podałby ktoś namiar na przepływomierz który będzie pasował do tego ciągnika to byłbym wdzięczny :)

Opublikowano
Dnia 1.02.2018 o 06:35, RedPower napisał:

Działa :)

Ile taka naprawa na oko by u mechanika wynosiła ( robocizna ) ?

Jestem ciekaw ile zaoszczędziłem na naprawie

 

Ostatnio zainteresowałem się trochę elektroniką w ciągniku ( poprawiam ja trochę ) i zauważyłem że nie mam przepływomierza .. poszukałem trochę w internecie nic ani jednego nie znalazłem... numer katalogowy: 3389408m2 . jest on wogóle do nabycia ... jakiś zamiennik czy coś bo nie wierzę że nie byłoby możliwości jego kupna

Tak z ciekawości może napisz ile Cię kosztowały części. A wersja 40km/h działa? 

Interesuje mnie też datatronic, bo mam i też mi nie działa, kto wgrywa to oprogramowanie i czy jest pewny? Masz u siebie radar? Mam też przepływomierz i nawet go ostatnio odkręciłem bo mi utrudniał  dostęp do zaworów. Był już pominięty i nawet nie wiem jak go prawidłowo podłączyć do paliwa.

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie części około 3,5 tyś Wersja 40km/h działa :) Śmiga jak nwm co :)

Co do komputera:

Odezwij się do krzysztof898 u niego wgranie programu kosztuje 500zł (przynajmniej mi tak pisał)

Radar mam ogólnie chyba wszytko jest oprócz przepływomierza.

 

Edytowane przez RedPower
Opublikowano
2 godziny temu, RedPower napisał:

Wszystkie części około 3,5 tyś Wersja 40km/h działa :) Śmiga jak nwm co :)

Co do komputera:

Odezwij się do krzysztof898 u niego wgranie programu kosztuje 500zł (przynajmniej mi tak pisał)

Radar mam ogólnie chyba wszytko jest oprócz przepływomierza.

 

posiadam przepływomierz  paliwa od serii MF 3630   radar też  jest

Opublikowano

Fajnie jakby ten komputerek działał ;/ Ciągle walczę z elektroniką w mf .. poprawiam styki itd.

Mam jeszcze pytanie odnośnie kierunkowskazów.. gdy włączę lewy lub prawy kierunkowskaz wszystko działa bez zarzutu lecz gdy je wyłączę przerywacz wariuje..brzęczy. Przerywacz wymieniłem, przełącznik kierunkowskazów też.. co może być nie tak?

VID_20180202_153409.mp4

Opublikowano

Hej koledzy mam takie pytanie i problem ponieważ jak wąłcze bieg 3 to mi stuka w tylnym moście w mf 3080 na innych biegach nic mi nie stuka i moje pytanie co możne być. na razie pytam gdzie szukać ponieważ będę zajmował się tym w okresie jesiennym pozdrawiam :D i czekam na odp hej :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Nabyłem paleciak z wagą, która ma zbity wyświetlacz. Powiedzcie, czy wyświetlacz (PLOTECH E169497) który znalazłem w Chinach będzie pasował do mojego? 



      Ewentualnie gdzie mogę taki znaleźć?
       
    • Przez pawcio21
      witam mam pytanie bo słyszalem ze mozna wsawic stary cep w klepisko zeby bylo rowne jak jest krzywe ? Czy ktos cos takiego robil i jak to wstawic prosze o odpowiedz . Podobno lepiej mlóci tak slyszalem ale mechanik juz nie zyje to co robił  
       
    • Przez 9997jarek
      Witam tak jak w tytule PROBLEM z elektryka w 512 (nie czyta: polbiegow , napędu na wszystkie koła, wałka przekaznika, obrotów silnika i oka ) skrzynia działa tylko mechanicznie jak się włączy awaryjne tryb. Bezpieczniki i mikrobezpiecznika działają. Byl odpalany rozruchem. Może zna ktoś z was dobrego mechanika? 
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
    • Przez janek68
      Przy ruszaniu z miejsca ciągnikiem case maxum 110mx  przy obrotach silnika poniżej 1200 ob/min słychać metaliczne  uderzenie z okolicy skrzyni biegów, natomiast przy ruszaniu powyżej 1200 obr/min jest ok. Czy ktoś miał taki przypadek proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v