Polecane posty

TOMEK0603    0

TOMEK0603 podaj lokalizację gdzie Warfama w POLSCE produkuje Fotony? Skoro nie wiesz to nie pisz głupot i nie powołuj się jeszcze na prowadzenie jakiejś sprawy. Kto z Warfamy przyznał Ci, że produkuje Fotony w Polsce?

 

To ty nie pisz głupot.Kierownik handlu( nie będę pisał jak się nazywał) był w sądzie zapytany o to gdzie są produkowane w Polsce czy Chinach. Odpowiedział że produkowane są w Polsce. A i jeszcze jedno jak piszesz że są produkowane w Chinach(lub tak jak ja piszę w Polsce to dlaczego mój(lub wszystkie)ciągnik ma homologację z Holandii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo takie są kolego prawa rynku, co innego miejsce produkcji a co innego miejsce umiejscowienia np. siedziby koncernu która prowadzi proces homologacji, ciągnik czy każda inna maszyna może być zrobiona tu a opisana jako wyprodukowana tam...


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

Valtra seria A produkowana w Turcji ma tabliczki, że pojazd został wyprodukowany w Finlandii. Tak samo JD seria M, część podzespołów z Chin, a piszą, że wyprodukowano w Niemczech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

To ty nie pisz głupot.Kierownik handlu( nie będę pisał jak się nazywał) był w sądzie zapytany o to gdzie są produkowane w Polsce czy Chinach. Odpowiedział że produkowane są w Polsce. A i jeszcze jedno jak piszesz że są produkowane w Chinach(lub tak jak ja piszę w Polsce to dlaczego mój(lub wszystkie)ciągnik ma homologację z Holandii?

Wiesz dlaczego w Holandii! Bo ciągniki chińskie nie spełniają norm emisji spalin, a Holandia nie ma obowiązku rejestracji, a ciągnik sprowadzony z Holandii do Polski może być już zarejestrowany bo prawo zezwala na rejestracje maszyn rolniczych sprowadzonych z krajów UNII- cwane i śmieszne co nie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMEK0603    0

Naprawdę cwane. Niektórzy piszą że takie są prawa rynku. Tylko dlaczego Warfama odpowiedziała dla policji że tylko 2 osoby z ich zarządu mogą wystawiać homologacje. Czyżby Polak stał się Holendrem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To o czym mówili to homologacja ostateczna dla klienta indywidualnego na rynek sprzedaży w Tym wypadku Polska, a nie homologacja maszyny fabryczna nie wiem czy dobrze tłumacze ale mam z tym styczność więc i w Warfamie pewnie jest podobnie.


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMEK0603    0

Moja ostateczna homologacja a nie fabryczna jest z Holandii(a to co pisałeś to rozumiem).Tylko dlaczego? Czyżby diler sam go składał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Tylko jeszcze jedno trzeba wyjaśnić znaczenie "producent/produkować"

bo może wystarczy założyć koła i kabinę i to jest produkcja ;) zwłaszcza że przy transporcie (tu pewnie w kontenerach) więcej wejdzie skrzyń, silników niż gotowych złożonych ciągnikow ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal5245    6

Dziś ogłądałem model 8014H za 117000 zł brutto. Wkrótce ten model zdrożeje o 5000 zł. Podoba mi się kabina, duże szyby, silnik i całkiem fajna skrzynia biegów z mechanicznym rewersem. Za tą cenę dostajemy traktor wyposażony w klimatyzację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grubymaro5    0

Mnie interesuje ten 82km z turem ale nie wiem czy opłaca się ?

bo dołożę 20 tys. i mam maseey fergusona z wyposażeniem ?!


mf 255
case jx70
pług akpil 2+1
siewnik gaspardo 3m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

Spotkał się ktoś serią H w czasie normalnych warunków użytkowania, może jakiś sąsiad już jeździ modelem z tej serii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMEK0603    0

Widziałem u dilera w Szczuczynie dwa Pol-moty 80 i 100km niczym z wyglądu nie różnią się.Koła nawet ten sam rozmiar.Tylko napisem na masce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

Dziś miałem możliwość pojeżdżenia ciągnikiem 102 KM. Kabina mogłaby być troszkę lepiej wyciszona (odnoszę to do mojego NH, nie wiem jaki poziom hałasu jest w innych ciągnikach z górnej półki), ale zdecydowanie ciszej jest niż w Zetorze. Bardzo fajna, mała, regulowana kierownica. Pomimo bliskości wszystkich trzech gałek od rewersu, zakresów prędkości i biegów bardzo dobrze się nimi pracuje, poszczególne biegi wchodzą bardzo dobrze. Dobra widoczność, bardzo dobrym pomysłem jest okno dachowe, nie oceniona rzecz przy pracy z TUR-em. Ogólne moje wrażenie jest pozytywne, szczególnie przy cenie 125 000 zł brutto za 102 konny ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    24

Ja dzisiaj widziałem Pol-mot'a H i się rozczarowałem jak go zobaczyłem, maska trzęsła się jak głupia jak się jej dotknęło, śrubki od chłodnicy były poluzowane jak przechodziłem pierwszy raz, jak szedłem z powrotem to zaczęły luzować się te niżej, w kabinie nie siedziałem ale bardzo podobna do valtry A więc jakość też na porównywalnym poziomie raczej jest, już bardziej do gustu przypadł mi belarus 920 i 820 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    24

Niedaleko mnie widziałem jak ktoś śmigał pol-motem H ale nie widziałem modelu. Orał pługiem 4 skiby (chyba polski) który brał równo z szerokością ciągnika i dość szybko pracował, a przy tym nie męczył się :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwot    5

ciekawe jak wygląda jakość awaryjność tych modeli jak to wytrzymują przednie mosty bo niby hema robi do znanych marek mosty tak mówił diler tylko do jakich bo valtra głownie dany no i hydraulika też hema oferta jest ciekawa tylko czy warta uwagi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj