Polecane posty

pitermaj    3

Na pierwszy rzut oka wygląda, że wszystko na swoim miejscu, łapki i sprężyny od nich, łożysko oporowe.  Na co mam zwrócić uwagę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roman4321    1385

luzy masz zgodnie z instrukcją a może być ze podpory dzwigni sa wyrobione i trzeba by zmniejszyć nieco na mniej niż 8mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pitermaj    3

Miałem zmniejszony luz na 6mm i 1,5 obrotu na drugim, było lepiej może z drugim stopniem napędu wałka WOM.

Wczoraj jeździłem z glebogryzarką i raz ze zgrzytem raz bez, ale zauważyłem też, że wciskając lekko sprzęgło aby stanął traktor (maszyna w ziemi) stawał też wałek wom, a czasami stawał traktor a wałek się kręcił.

Coś się dzieje tylko co, nie wysprzęgla. Chyba będzie trzeba rozpoławiać. Chyba żeby jeszcze inaczej wyregulować, bo może faktycznie coś jest wyrobione ?    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halski    0

Witam. Jak odróżnić, które łapki są do I, a które od II stopnia sprzęgła? Zaglądając przez to małe okienko wszystkie wyglądają tak samo i wszystkie są oddalone od łożyska wyciskowego o ponad 10mm. 

Ciągnik, to Ursus C-330M z 1990 roku. Nie można wyczuć pierwszego stopnia a sprzęgło bierze u samej góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halski    0

Faktycznie. Przez to okienko wszystkie wyglądały tak samo. Tym bardziej, że wszystko mocno rozregulowane.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

W c-330 ślizgało mi się sprzęgło, wymienione tarcze, sprężyny, podkładki. Niestety nie pomogło to zbytnio, do wymiany docisk i do przetoczenia koło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Jeszcze oring jest w wałku sprzęgłowym o ile mnie pamięć nie myli.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Jaka mogła być przyczyna, że sprzęgło brało w jednym miejscu? Błąd przy składaniu? Składałem metodą przez okienko

IMG_20200501_182903.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7906

A łatwo ci się zjechała beż żadnego oporu?ja jak robiłem to pogiołem tarcze 2 stopnia i wogóle nie mogłem ustawić sprzęgła od do womi i tarcza druga i jest ok wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Raczej lekko, na chama bym nie skręcał. Tym razem spróbuje wycentrować tarcze jakimś wałkiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
11 godzin temu, Dastan napisał:

Jaka mogła być przyczyna, że sprzęgło brało w jednym miejscu? Błąd przy składaniu? Składałem metodą przez okienko

IMG_20200501_182903.jpg

Wątpię że to błąd przy składaniu , robiłem kilka ciągników zawsze metodą przez okienko i jest ok ,przecież wszystko się samo ustawia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620
Napisano (edytowany)

A swoją drogą ile w c-330 powinno być sprężyn? 9 czy 12? Pytam bo u mnie było wsadzone 12, ale gdzies słyszałem, oryg 9?

I jak powinne być ustwione tarcze kołnierzami ?

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

witam mam problem ze sprzegłem w c330 a w sumie w c325 bo tył od 25piątki a przód od 30-stki  czyli stary typ sprzęgła na 3 łapkmi i mam problem z drugim stopniem ponieaż jak go nie ustawić dalej nie da się włączyć bez zgrzytu jak w tamtym roku rozjeżdzałem ciągnik bo pierwszy stopień się ślizgał to nic niepokojącego nie zauważyłem tarcza nie była zużyta ani jedna ani druga i tu problem co z tym zrobić wymienić tarcze za 190zł i pomoże albo nie co myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korasss    62

Jak masz 6 śrubrek od drugiego stopnia to 3 wkrec a 3 wykręć (metodą prób i błędów ) bo jak wszystkie wkrecisz to drugi stopień będzie działał ale biegu nie wrzucisz ,a tym sposobem u siebie już ładnych parę lat działa wszystko jak należy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

no tak jest że albo jeden stopień działa albo drugi ustawiłem tak po śrotku wykręciłem tak 0.75 obrotu i tak jest w miare ale jeszcze nie najlepiej bo troszke zgrzta przy włonczaniu ale i tak jest lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomeq    12

U mnie było to samo, nowe wkręty i ustawiane wg instrukcji, do oporu i poluzować o 1,5 obrotu, ustawianie tak czy siak, 0,5 obrotu, zostawione do oporu wkręcone, no nic nie pomagało, cały czas nie dało sie wbić wałka albo dopiero na bardzo ale to bardzo małych obrotach, że ciągnik przygasał. Co pomogło? Przegwintowałem te otwory w które wchodzą wkręty, tak, że swobodnie w nich chodzą, przegwintowałem dla pewności same wkręty. Ustawione za pierwszym razem dokładnie tak jak mówi instrukcja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

da się to przegwintować bez rozpoławiania ciagnika a druga sprawa że u cb były nowe wkręty i może gwint stary przeciągniety ci się nie zgrywał a poprzegwintowaniu wiadomo pomogło a ile ci się max wkrecają te wkręty bo mi tak na równo ze śrubą kontrującą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Cytus
      Panowie mam pytanie bo wymieniłem tarcze 1 i 2 stopnia i po zakręceniu docisku łapki sie za bardzo cofnęli w stronę sprzegla i jest straszny luz na pędzle co moze byc przyczyna?
    • Przez ursusuc3603p
      Problem jest taki,ciągnik po podpompowaniu paliwa ręcznie chodzi normalnie przez chwilę a potem gaśnie,a naciskanie pedału gazu nic nie daje. Co może być przyczyną? Dodam że pompka jest nowa,kupowana w zeszłym roku na jesień.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj