Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdź średnice zewnetrzną tarcz, bo nowe nie oryginane, np. Chełmno jest wieksze od oryginału o 10mm.

Wejść wejdzie bo jest tam miejsce tylko koło zamachowe może być nierówne jesli stara tarcza sporo wytarła.

Opublikowano

Koło zamachowe mam żukowskie, różnie u mnie mówią, jedni że te polskie szybko się ścierają a niektórzy że oryginalne się ślizgają. Stara polska tarcza sprzęgłowa nie wytrzymała momentu obrotowego i poszła w mak.

Opublikowano

Witam,ja mam oryginalne ok.15 lat a może iwięcej i nic nie ślizga tylko musi być sprzęgło dobrze wyregulowane i jest dobrze, od nowości była tarcz nitowana to po kilku latach się rozsypała, popękały okładziny na nitach i założyłem oryginał ale klejony i powiem że pięknie działa nic nie ślizga i nie pęka, tylko jak podaje musi być porządnie ustawione sprzęgło ,ciągnik będzie się kopał ,a na asfalcie dęba staje, a o poślizgu mowy nie ma :huh: Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam. Powie mi ktoś dlaczego nie mogę ruszyć łagodnie Władimircem, choć bym nie wiem jak puszczał sprzęgło to i tak szarpie. Sprzęgło regulowane. Mam sąsiada co posiada Władka to tam rusza się nim jak samochodem.

Opublikowano

Ale idealna powierzchnia wzrokowo, a czy nie ma bicia. Włóż w tokarkę i puść na obroty albo sprawdź czujnikiem zegarowym.

Nowe - badziew. <_<

Już widziałem nowy docisk który miał cieńszą o 1,5mm blachę docisku i od samego początku sam o siebie się zapierał nie dając w ogóle wysprzęglić, wyginając się przy tym.

Opublikowano (edytowane)

tak właśnie myślałem, ale jedno i drugie było kupione nowe tyle, że nikt przed założeniem nie sprawdzał cholera.. a jak jest luźno to będą jakieś problemy?? może coś się stać ??

Edytowane przez badziak
Opublikowano

w takim razie to zostawię wymienię jak już padnie bo nie chce się znów rozpoławiać tylko nie wiem czy to wina łożyska czy obudowy ;/ bo jedno i drugie nowe..

Opublikowano

mam do Was prośbę jeśli ktoś może nagrać przez to okienko jak się zachowuje łożysko i jak to wygląda jak się wciśnie sprzęgło i wrzuci bieg.. bo jednak będę miał to do wymiany bo jak ostatnio sprawdzałem to ostro zadymiło i zjarało mi łożysko.. i nie wiem czy to wina tego, że one było luźno czy może odwrotnie założyłem je.. bo jak wciskałem sprzęgło to łożysko nawet się nie kręciło i zjarało..

Opublikowano

Połączone

 

 

Witam
Ostatnio wymienilem walek blokady biegow kulki i sprzezyny po zlozeniu wszystkiego dzwignia sprzegla nie powraca maksymalnie do gory tylko trzeba ja podniesc ok 1,5 cm. Gdy szbko puszcze sprzeglo to wroci do gory.
Co moze byc nie tak ??
Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v