Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Cześć! Kupiłem niedawno Władka, generalnie doprowadziłem go do użytku, ale mam problem ze sprzęgłem. Według poprzedniego właściciela sprzęgło było robione, z tego co widzę rzeczywiście przynajmniej łapki, łożysko i docisk są świeże. Na zimnym jest OK, ale jak pochodzi pod obciążeniem sprzęgło zaczyna ciągnąć. Przy czym ciężko jest trafić z regulacją, bo odkrecę regulację obrót i już się ślizga. Doraźnie problem rozwiązałem przedłużając skok dźwigni (wywiercilem wyżej otwór w dźwigni widełek), ale pedał ciężko chodzi, fizyki nie oszukasz. Teraz pytanie - czy oryginalnie jest taki mały skok łożyska oporowego, czy u mnie ktoś coś kombinował z dźwigniami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dir    1

Witam.  W nowym docisku po odkręceniu 3 śrub technologicznych dźwigienki co łożysko dociska są luźne.

Miał ktoś taki przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

No a jakie mają być? Przecież wtedy trzymają je tylko sprężyny, przynajmniej powinny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dir    1

Sprawa wyjaśniona. Sprężyny były źle wykrzywione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

W moim Władku skończyły się łopatki sprzęgła i łożysko oporowe też nie jest pierwszej świeżości. O ile łopatki to wiem że trzeba napawać albo wspawać kulkę z łożyska to o łożysku słyszałem że zakłada się z MTZa- podpowiecie jak wygląda taka przeróbka i co trzeba kupić?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj