Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bartek72511    81

Dokładnie nie wiem czy to Ty, ale gdzieś jest jakąs taśma co przenosi ten napęd, i u mnie też ona się zaczyna psuć bo podczas przerzucenia żółwia na zajaca to ciągnik dopiero po chwili przyśpiesza, wiec może to coś z tą taśma. A to że szybszy to moze opony;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    81

Nie mam pojęcia, to pewnie tak jak było ustawione przed zaprzestaniem działania. Wrzuć na 4 szosową i zobaczysz czy jedzie to 25 czy nie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Jesli wzmacniacz(zolw/zajac)nie dziala to albo tak jak mowi Grabcio nie masz podpietej dzwigni albo wzmacniacz jest zaspawany badz poszla tasma ale raczej bedzie zaspawany jak w wiekszosci tych modeli jesli sie zepsul.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szybki00    4

Spawanie to kijowa sprawa, najlepszym krokiem jest wstawienie wałka przelotowego to chociaż jest większa pewność bezawaryjnej pracy tak jak to jest u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

My jak kupiliśmy 912 to chodziła cały czas na żółwiu :) Też nie widzieliśmy że tak jest :lol: Ciągnik nie reagował na ruchy wajchą, ale po naprawie jest już wszystko dobrze. Powiedz kolego miałeś przy tym ciągniku sprawny wzmacniacz, czy odkąd ją posiadasz jest tak jak napisałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

To pewnie tak jak u nas. W naszej co prawda to był błąd gościa który to składał zanim ją kupiliśmy, nie było założonego jakiegoś zabezpieczenia i to była cała awaria. Naprawdę radzę ci - rozbieraj i zrób bo jest to naprawdę bardzo przydatne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Dokładnie, ale wtedy jeśli się nie mylę wałek też by nie działał jak powinien :) A czy działa? Niech odpowie kolega @Filipkowski15 :) Chociaż widziałem w jego galerii zdjęcie z beczką więc chyba chodzi ten wałek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

jeśli jest wolniejsza to możliwe ze jest taśma na stałe dokręcona do oporu i chodzi na żółwiu, jeśli by był zaspawany wzmacniacz to by chodził szybciej wystarczy popuścić śrubę koło filtra olejowego od skrzyni i powinien przestać jechać ciągnik jeśli dokręcona taśma a jeśli zaspawane to nic się nie zrobi. jeśli taśma to warto to naprawić a koszty będą mniejsze niż jak by było zaspawane pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja jak kupiłem 385 to nie wiedziałem od czego ta wajcha jest i jak jechałem do pracy nim to se tą wajche popkłem do przodu i mi jechał jak złe a jak zrywałem to ją cofłem i miał taką petarde jak żaden ciągnik, aż pod sklepem taki koleś mi wytłumaczył po co to jest. Ale na szczęście tego ni popsułem i działa i jest to bardzo dobra sprawa.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moim ursusem 914 , no moze nie problem jak jestem nie zadowolony z elastyczności silnika. Taki z niego mół że nie idzie go ugnać. Więc narodził sie pomysł żeby przełożyć , założyć silnik 6 cylindrowy :) silnik juz jest upatrzony w idealnym stanie ale jest problem... chodzi o to ze jak założe silnik 6 do skrzyni która miała 4 silnik to czy moze cos sie stać złego z żółwiem ?? czy żółw w np 1224 jest jakiś "mocniejszy" niz w 914??

Prosze o szybką odpowiedz :)

 

ps a moze jednak załóżyć mu turbo ??


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Właśnie też popieram załóż turbo będzie śmigać tylko świst

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Jeśli chodzi o układ przeniesienia napędu to skrzynia biegów i wzmacniacz są identyczne w tych ciągnikach, jedynie zwolnice 914 ma słabsze i zdaje się że sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Sprzęgło zdaje się być inne, a co do zwolnic to chyba dopiero 1614 miały inne ;)

A jeśli chodzi o to czy turbina czy 6, zdecydowanie wziął bym 6 ze względu na to, że to jednak 6 garów :)

Z turbiną też prosta sprawa nie jest żeby ją założyć.

A co do słabości czwórki, to żaden remont nie pomoże, my mamy 912 to też mocy i żwawości brakuje, a co dopiero 4x4 - to po prostu ten silnik "zdycha" :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szybki00    4

Założyć turbinę to nie problem, w każdym silniku doładowanym wszystkie flaki wewnątrz są mocniejsze niż w silniku wolnossącym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciągniki 912,914 są częsciowo przystosowane do turbo, mówię o silnikach nowego typu,w katalogu częsci np. wał, korbowody, tłoki, głowica są te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Założyć turbinę to nie problem, w każdym silniku doładowanym wszystkie flaki wewnątrz są mocniejsze niż w silniku wolnossącym...

Nie za bardzo Cię rozumiem, najpierw piszesz że to nie problem a później że wszystkie bebechy są mocniejsze.

A tak wgl to przełożyć silnik to też nie problem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

no bo nie jest to problem. w serii 9xx silnik jest przystosowany do turbo wiec nie trzeba w nim nic wymieniac wystarczy podlaczy torbo a to nie jest takie trudne wcale

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Trudne nie jest ale dosć kosztowne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja przekładałem z 914 na 1224. Żółw jest inny ale różni się jedną tarczą. Ja po paru latach zakładałem z 1224 żółwia. Sprzęgieł jest 3 rodzaje ale ja jeździłem na sprzęgle z 914 i było dobrze. Lagi [te blachy co idą przy silniku ] to dospawałem do przodu, z 3 zrobiłem 2 i tak że nikt nie poznał że były spawana. Sąsiad przecinał na środku i wspawał blachy , i też nic się nie dzieje. Zmieniasz drążek i rurki do serwa i między wspornik a silnik wstawiasz takie płyty 3 cm grube. Zbiornik paliwa z łożem.

I najważniejsze ; chodnice wody, do 6 jest 2 cm szersza. Na chłodnicy z 914 nawet na pusto nie pojeździsz. Po 2-3 km wywali wodę.No i dwa wentylatory montujesz.

Reasumując sprzedaj 914 dołóż te pieniądze co masz wydać na przeróbkę i kup 1224 bo do 30 tyś kupisz ładną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj