Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość 30pawel
Opublikowano
Nie ma co współczuć przyszlym i obecnym urzytkownikom bo takie rzeczy zdarzały się i będą się zdarzać w każdej marce ciągników. Jeden felerny egzemplasz a a następne 99 takich problemów nie będzie miało. To samo było z farmtraciem, indyjski bubel a na af jest tego w ch.. i jeszcze trochę. Tylko że tam może być inne podejście do klienta. Uczą się na błędach które starają się eliminować w jak najkrótszym czasie.
Opublikowano

@30pawel Zgadzam się z tobą, kolego. Mówienie, że Ursus to szrot nie ma sensu, ponieważ bubel się może trafić 1 na 50 albo i rzadziej. Słyszałem nawet o cieknących JD czy NH.

Ale z tą kontrolą jakości jakby się przyłożyli, to by wyeliminowali stękanie i jęczenie nie tylko z AF, ale i z innych portali.

Owszem, uczą się na błędach i poprawiają jakość usług. Zarajczyk jest inteligentny facet i wie, jak zarządzać Ursusem. Wgl dziwię się niektórym, że mówią, że ma on na celu doprowadzić Ursusa do bankructwa. Głupstwa totalne.

Jeszcze jedno, dużo osób narzeka na problem dostępu do części do Ursusa, a jest to tylko i wyłącznie wina tego, że biorą komponenty od innych producentów, i nie zawsze jest łatwo i tanio części nabyć. A co dopiero, jeżeli chodzi o 11024, gdzie skrzynia była od nieistniejącego producenta.

Gość 30pawel
Opublikowano
Po prostu nie można skreślac danej marki tylko dlatego że trafi się kilka felernych egzemplarzy bo nadal byśmy koniem w polu robili. :)
Gość 30pawel
Opublikowano
jak kuń płci męskiej zapatrzy się w kuńa sąsiada płci żeńskiej to dopiero może być problem :) ale za to za kilka miesiecy będzie jeden kucyk wiecy ;) trochę humoru nie zaszkodzi w tym temacie :)
Gość 30pawel
Opublikowano

akmaly napisał:

Przecież ten temat jest śmieszny od samego początku:)

a czy ja wiem czy taki smieszny?! bardziej wkurwiajacy z tym co się dzieje z Ursusem. Co do serwisu to tak jak napisałem, wkurwi... temat. U nich reguła nasz klient nasz pan nie istnieje.

Opublikowano

Czytaliście ostatni artykuł na farmerze o ursusie?

Jeżeli nie, to koniecznie przeczytajcie jak tłumaczy się prezes...

Nie mogę wstawić linka bo to nie zgodne z regulaminem. 
Poszukajcie sobie sami. 
Tytuł - Ursus chce zmian na rynku maszyn

Opublikowano

Jak czytam to forum to zaczynam się powoli zastanawiać nad tym, czy wspierać polskich rolników kupując polską żywność i polskie przetwory. Po co mam Was dorabiać, jeśli Wy nie chcecie pomagać mi? Będę kupować czeskie jajka i jogurty od czeskich rolników w tesco, bo mają ładniejsze opakowanie. niech ja tylko zobacze jakiś protest rolników pod sejmem w swoich John Deerach, czy New Hollandach to ja Was pogonię do USA, czy do Włoch, czy do Niemiec, aby tam wam pomagali. Dostajecie dopłaty z moich podatków, dopłaty do paliwa z moich podatków, a kupujecie wszystko co zachodnie. To co? teraz mam jechać szukać pracę w Niemczech przy spawaniu przyczep, bo nasze mają za grube spawy? Czy coś innego nie pasuje? Jak Polak spawa w Niemczech przyczepy to jest okej, a jak w Polsce to robi to już bubel? 

nie wiem, czy Wy macie świadomość, ale to od m.in. decyzji zakupowych rolników zależy czy będzie dobrze w naszych kraju, czy źle. 

 

Ja słyszałem wiele różnych negatywnych historii na temat zachodnich marek. Np w przypadku jednego ciągnika było tak, że ciągnik stanął na polu i kaput. Przyjechał serwis i wymienił czujnik. Wydatek blisko tysiąca złotych ze wszystkim. Ciągnik siadł następnego dnia z tego samego powodu. Okazało się, że na czujnik nie było gwarancji. Rolnik musiał wydać kolejny tysiąc złotych, aby móc pracować. Wiem, zachodnie ciągniki i serwis są super. :)

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, janekjan01 napisał:

Jak czytam to forum to zaczynam się powoli zastanawiać nad tym, czy wspierać polskich rolników kupując polską żywność i polskie przetwory. Po co mam Was dorabiać, jeśli Wy nie chcecie pomagać mi? Będę kupować czeskie jajka i jogurty od czeskich rolników w tesco, bo mają ładniejsze opakowanie. niech ja tylko zobacze jakiś protest rolników pod sejmem w swoich John Deerach, czy New Hollandach to ja Was pogonię do USA, czy do Włoch, czy do Niemiec, aby tam wam pomagali. Dostajecie dopłaty z moich podatków, dopłaty do paliwa z moich podatków, a kupujecie wszystko co zachodnie. To co? teraz mam jechać szukać pracę w Niemczech przy spawaniu przyczep, bo nasze mają za grube spawy? Czy coś innego nie pasuje? Jak Polak spawa w Niemczech przyczepy to jest okej, a jak w Polsce to robi to już bubel? 

nie wiem, czy Wy macie świadomość, ale to od m.in. decyzji zakupowych rolników zależy czy będzie dobrze w naszych kraju, czy źle. 

 

Ja słyszałem wiele różnych negatywnych historii na temat zachodnich marek. Np w przypadku jednego ciągnika było tak, że ciągnik stanął na polu i kaput. Przyjechał serwis i wymienił czujnik. Wydatek blisko tysiąca złotych ze wszystkim. Ciągnik siadł następnego dnia z tego samego powodu. Okazało się, że na czujnik nie było gwarancji. Rolnik musiał wydać kolejny tysiąc złotych, aby móc pracować. Wiem, zachodnie ciągniki i serwis są super. :)

A Ty myślisz że skrzynie montowane w ursusie nie mają czujników?? Przecież to zachodnie skrzynie. A w szczególności ta w c-3150 power. To sie ma nijak do płodów rolnych. Dlaczego? Jakim samochodem jeździsz?? Pewnie zagranicznym? A dlaczego ? Bo polskich nie ma. Tak samo było gdy ludzie w Polsce sprzęty już dawno wymieniali. Kupowali to co było. Swojego czasu jak ojciec kupował ciągnik to myślał nad 1934 czy 1634 i co?? Pojechał popatrzył że to jest to samo co na początku lat 90 i dał sobie spokój. Kupił Deutz-Fahra. Jak można było do ciągnika 190 km wsadzić suche sprzęgło i tak małą liczbę biegów?? A hydraulika na poziomie 55 l/min to żenada-niedawno wymieniałem pompę hydrauliczną  w c-360 na 40 l/min a w agroplusie o mocy 62 km mam pompę o wydatku 54 l/min. Najpierw niech zrobią coś porządnego i w normalnej cenie to znajdzie nabywców. Nie musi być najtańszy ale niech ma wszystko to czego rolnicy którzy patrzą w  przyszłość oczekują a nie to co na chwilę obecną udało im się złożyć. Tak naprawdę ursus wprowadził niedawno ciągnik, który odpowiada mojemu ciągnikowi model c-3150. W czym problem? Że taki ciągnik jest u mnie w gospodarstwie od 2005 roku, nawet skrzynia jest taka sama czyli zf 40/40. Ursus powinien wprowadzić ten ciągnik w 2 opcjach. Pierwsza to taka jak jest a druga to ze skrzynią bezstopniową lub automatem również od firmy zf. A co Cię boli dopłata do paliwa?? Tak naprawdę to zwrot akcyzy z paliwa którym robimy w polu anie jeździmy po drogach. A czy w Polsce nie ma firm które nie są dotowane?? POZA TYM NIE ZNAM BARDZIEJ DOTOWANEJ FIRMY W POLSCE PRZEZ PAŃSTWO NIŻ URSUS. Dają kredyty Państwom Afrykańskim na zakup Ursusów, To co napisałeś to hipokryzja. A Ursus powinien pójść w prywatne ręce wraz z końcem komuny póki jeszcze coś na rynku znaczył. Poza tym lepiej chyba zostać dzień na polu niż zostać bez części do ciągnika w ogóle tak jak kolega pare stron wcześniej pisał. Wsparł Polską markę ciągników i co? Musi szukać części po starych ciągnikach z podobną skrzynią.

Edytowane przez Agrotron155
  • Like 1
Opublikowano

Agrotron masz całkowitą racje. Podsumowałeś swoją wypowiedzią wszystkie moje myśli dotyczące Ursusa. Co do producentów ciągników w Polsce, na dzień dzisiejszy i przez najbliższe lata wątpię aby cokolwiek się poprawiło :( tutaj pozostaje tylko kapitał zagraniczny oraz dorobek innych producentów abyśmy w Polsce mieli dobrej jakości ciągniki. Maszyny już mamy. (UNIA Group, Agromasz itp.) Na ten moment powinni rolnicy, władze oraz wszyscy, którym zależy na dobru Polski dążyć do rozwiązania problemów przedstawionych w filmie Grzegorza, który wcześniej wstawiłem. 

Opublikowano (edytowane)

Agrotron tu akurat była duża wina ze strony Ursusa, który kupował do 11024 skrzynie od upadajacego producenta. No i też się zgodzę, że gdyby zaraz po 1989 roku Ursus wszedł w ręce prywatne, to by był rozwinięty tak jak John deere (najlepiej od początku polmot i Zarajczyk, bo on tu dużo roboty zrobił przez 5 lat).

Edytowane przez MARTINEZUrsus
Gość 30pawel
Opublikowano
@Martinez już by Ursusa nir było bo to konkurencja była. Nazwa URSUS w Europie coś znaczyla tak jak bizon. Komfortu 0 a schodzili jaj świeże bułeczki:)
Opublikowano

@pawelOwszem, w starym Ursusie nie było komfortu, ale ciągniki były niezniszczalne. Dzisiejszy Ursus też nie ma komfortu, ale sprzedaje się całkiem dobrze, bo jest prosty, mechaniczny.

O jaką konkurencję Ci chodzi? O zachodnie ciągniki?

Opublikowano

Paweł owszem póki nie przyszły cięcia kosztów i jakość szybko leciała na łeb. Ursus miał zadłużenie, którego nie dawał rady spłacić. Póki była żelazna kurtyna był pewny zbyt ale jak przyszła konkurencja a tu nie było co wystawić konkurencji to sprzedaż nawet i w naszym kraju stopniowo spadała.

Opublikowano

MARTINEZUrsus - masz udziały w tym Ursusie, że tak go wychwalasz? Znasz prezesa i cały zarząd, że tak w samy superlatywach się o nich wypowiadasz? Co takiego wielkiego zrobili? Jakbyś miał pewny zbyt, bez konkurencji to co innego byś robił? 

Polmot kupił Ursusa w jednym konkretnym celu, a można śmiało przypuszczać, że Polmot po to powstał w Lublinie aby w przyszłości przejąć Ursusa i doić kasę.

Afryka GO - sprawdź o co chodzi i będziesz wiedział wszystko, sprawdź zarząd i właścicieli Polmotu i obecnego Ursusa. Sprawdź jaka to w 100% polska firma. 

 

Tylko ze względu na patriotyzm mam być jeleniem i kupować to co jest - sorki ale to już było, a nazywało się komuna.

Gość 30pawel
Opublikowano

Jak nie ma się kasy to gdzie ma być jakość?! Uwielbiam takie posty w których jest... :) nie wiem jak to ująć, pytanie z odp. :) wes Sobie fortschrita a Ursusa produkowanego w tym samym czasie. Przepaść technologiczna, ale Ursus jest a fortsch... nie ma. Teraz zadaj Sobie pytanie dlaczego?

MARTINEZUrsus napisał:

@pawelOwszem, w starym Ursusie nie było komfortu, ale ciągniki były niezniszczalne. Dzisiejszy Ursus też nie ma komfortu, ale sprzedaje się całkiem dobrze, bo jest prosty, mechaniczny.

O jaką konkurencję Ci chodzi? O zachodnie ciągniki?

Wczoraj podnosnik mi padł w 60atce. Zdjął ja plecak nic nie zauważył, Olej wymienił i działa:) a co było to nie wiem to już 4ty raz takie coś. :) Młotek i przecinak i chodzi dalej, już prostszego ciagnika nie da się wymyślić. ;) Tak o zach. mi chodzi a nawet o wschód, końcówka prl Ursusa wykończył bo stawał sie konkurencją dla innych marek a polityka miała decydujacy głos. duzo można debatować na ten temat ale marki i renomy co by chwalić się w świecie Ursus szybko nie zdobędzie dopóki ludzie (Polacy) nie zaczną... hmmm... Nie chce nikogo obrazić w tym temacie więc napisze "wspierajcie Polski przemysl gospodarczy" :)

Agrotron155 napisał:

Paweł owszem póki nie przyszły cięcia kosztów i jakość szybko leciała na łeb. Ursus miał zadłużenie, którego nie dawał rady spłacić. Póki była żelazna kurtyna był pewny zbyt ale jak przyszła konkurencja a tu nie było co wystawić konkurencji to sprzedaż nawet i w naszym kraju stopniowo spadała.

Jak nie ma się kasy to gdzie ma być jakość?! Uwielbiam takie posty w których jest... :) nie wiem jak to ująć, pytanie z odp. :) wes Sobie fortschrita a Ursusa produkowanego w tym samym czasie. Przepaść technologiczna, ale Ursus jest a fortsch... nie ma. Teraz zadaj Sobie pytanie dlaczego?

Opublikowano

Panowie dofarmtrac to chociaż części są dostępne.  

Opublikowano
1 godzinę temu, MARTINEZUrsus napisał:

Owszem, w starym Ursusie nie było komfortu, ale ciągniki były niezniszczalne

Jakie niezniszczalne? 5 tys mth to było bdb osiągnięcie. Był u nas 4011 praktycznie od nowości - ile on miał remontów to tylko Bóg wie, co prawda pracował dużo na usługach ale kilka silników, wałków wom i 2x skrzynię zajechał.... C 330M od nowości - to już wogóle porażka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v