adikpl1

Co z tą Pol... Fabryką

Polecane posty

TYLKA    15

możecie się śmiać :) ni komu nie bronię ale nie napisałem że szprzedaje 20 sztuk co miesiąc tylko 6.7 sztuk na miesiąc xD tak ze nw po co zaraz ten występ z z córką i arabem ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

możecie się śmiać :) ni komu nie bronię ale nie napisałem że szprzedaje 20 sztuk co miesiąc tylko 6.7 sztuk na miesiąc xD tak ze nw po co zaraz ten występ z z córką i arabem ???

 

Może faktycznie odrobinę przesadziłem. Nie chodziło mi konkretnie o Ciebie, jeśli uraziłem to przepraszam.

 

Mam do składnicy gdzie można kupić nowego Ursusa jakieś 300 metrów, jeżdżę tamtędy codziennie i widziałem że C-382 stał dobrze ponad pół roku, po nim C-380 coś około 2 miesięcy. Więc śmiem twierdzić, że aż tak rewelacyjnie się nie sprzedają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    63

to co stoi u dealera to pokazówka dla klienta i może stać i rok jeśli dany model nie odpowiada zamówieniu klienta. klient zamawia u dealera, dealer podaje to dalej do Ursusa, Ursus gotowy ciągnik wysyła do dealera, i stamtąd dealer do klienta-- tak to wygląda. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SW400kruger    42

Nie obraź się, ale ten algorytm procesu sprzedaży to sam projektowałeś dla ,,ursusa", czy firma Ci udostępniła dokumentację tego jakże złożonego mechanizmu nabycia konkretnego towaru przez klienta w drodze kupna?

Ta, stoi u sprzedawcy ,,na wystawie", płowieje, a on zamawia kolejne dla klienta, a tego później odda do Lublina na renowację heh.
Akurat w tych ciągnikach jest do tego stopnia niezliczona ilość opcji do indywidualnego skonfigurowania, że sprzedawca dysponując wykwalifikowanym serwisem nie dołoży sam raptem trzeciej sekcji, obciążników, ładowacza, czy tuza. Bo prawie wszystkie mają montowaną klimatyzację, chyba że ktoś się uprze, że nie chce, no i w przypadku przedniego wom Twój schemat jest jednym z ogniw zbycia wynalazku przez ,,ursusa"

 

Edytowano przez SW400kruger

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Raczej model stojący "na wystawie" dealer chce równie szybko sprzedać, co te stojące gdzieś w głębi placu. Czym szybciej zepchnie to, co ma na stanie, tym lepiej. Jednak sprzedawca może mieć C-380-tkę, a akurat w danym czasie na ten model nie ma chętnych. Wtedy ciągnik trochę postoi. Może też być tak, że sprzedaż konkretnego modelu jest aktualnie duża i na wystawie stoi co parę dni nowy ciągnik, ale identyczny do tego poprzedniego. Co do opcji, to jeśli klient zamawia ciągnik z szerszym ogumieniem i TUR-em, a na placu jest podstawowa wersja, to raczej dealer zamawia konkretny ciągnik w fabryce, a tamten stoi dalej.

Edit: Skoro @Kajtek_1 ma doświadczenie w tym zakresie i twierdzi iaczej, to moje ostatnie zdanie jest błędne.

Edytowano przez XMK13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kajtek_1    13

niewiem czy wiecie ale za egzemplarze z placu diler musi zapłacić niema tak że producent daje na wystawkę za friko więc jak klijęt chce szersze opony to wstawiamy szersze opony i po sprawie.  Tak było jak pracowałem w POM Augustów i nic do tej pory się nie zmieniło. Nawed były przypadki że do zetorów klimę dostawialiśmy i idę w zakład że z ursusami jest tak samo bo ja jak kupowałem swojego c 380 to czekałem aż opony pszyjdą na wymiane więc wontpię że ten schemat się zmienił a Zarajczyk nie jest tak chojny żeby rozdawać nowe ursusy za darmo żeby blakły u dilerów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek1343    2

Niektóre mniejsze firmy produkujące sprzęt rolniczy "odstawiają"  maszyny do dealerów i dopiero po sprzedaży dostają kasę, ale jak mówię to nie są zakłady wielkości Ursusa. Przemawia za tym jedynie darmowa reklama, bo innego argumentu nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Nie wiem jak teraz ale wiem, że jak na przestrzeni kilku ostatnich lat braliśmy prasę, rozrzutnik, owijarkę, brony i rozbijacz do siana to wszystko było brane z placu od dilera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maromar    18

gratuluję,

a ja nie wiem czy z placu czy z parkingu tylko zostały mi maszyny dowiezione pod dom. mam wymienić jakie dokładnie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cytuje raport z pzpm.org.pl

 

W grupie ciągników rolniczych w grudniu 2016r. zarejestrowano 1117* nowych pojazdów. Był to rezultat wyższy od listopadowego o 116% (+599) i niższy od wyniku w grudniu 2015r. o 11% (-141 szt.) i 163 szt. (13%) niż we wrześniu, kiedy obserwowaliśmy zwiększony poziom rejestracji w związku ze zmianą przepisów – wymagań homologacyjnych dla nowych ciągników rolniczych związany z emisyjnością ich silników, która weszła z końcem września ub.r. Uprzednie przyspieszenie rejestracji było swoistym przygotowaniem do sprzedaży ciągników z jeszcze starymi parametrami silników w ramach tzw. końcowej partii produkcji. W całym 2016r. przybyły 8 768 nowych traktorów tj. mniej o 3545 (-29%) niż w 2015r. Od 2013 roku obserwujemy konsekwentny spadek liczby rejestracji nowych traktorów. W poszczególnych latach odpowiednio -22% w 2013r, -5% w 2014 i -13% w 2015. W ub.r. nastąpiło pogłębienie rocznego spadku (-29%). W czołówce najbardziej popularnych marek, na pierwszym miejscu, po grudniu ub.r. utrzymał się niezagrożenie NEW HOLLAND (1291; -37%). Na drugim JOHN DEERE (1105; -41%) dalej ZETOR (1104; - 33%). Na piąte wskoczył URSUS po rejestracji tylko w ostatnim miesiącu ub.r. 361 szt. zamknął swój całoroczny rezultat liczbą 903 rejestracji. Tuż za nim na piątym był KUBOTA (895;-18%). W pierwszej 10. firm, wzrost, jako jedyny, wypracował URSUS (+128%). Używanych ciągników przybyło w 2016 roku 15,6 tys. szt. (-4,6%) i sprowadzono ich 1,8 razy więcej niż nowych ale ta grupa również zmalała, podczas gdy w ostatnich latach (2013-2015) rosła. */ liczbę ciągników rolniczych podano razem z rejestracjami czasowymi na koniec poszczególnych miesięcy.


Croopec :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukig    96

Guzik warte te zestawienia. Każdy z czołówki zarejestrował ze 200-300 sztuk papierowo, bo kończyła się norma. Jedni we wrześniu inni w grudniu.

Edytowano przez lukig

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TYLKA    15

myślałem że deutz fachr i case ih będą się lepiej sprzedawać :D No no Ursus 4 ale do 1 pozycji jeszcze sporo brakuje :D fend z massey tez nie rewelka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radosqr    0

Witam, czy ktoś z Was użytkuje może model C-392? Jestem bliski decyzji zakupu tego ciągnika ale bardzo trudno jest mi znaleźć rzetelne opinie kogoś kto faktycznie go testuje w praktyce. Będę bardzo wdzięczny za opinie lub sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radosqr    0

Panowie a czy warto zwrócić uwagę na Pronara 5340 w zestawieniu z C-392 czy lepiej sobie głowy tym nie zawracać. Gdzie nie zadzwonię do dilera, który nie ma w ofercie Ursusa to każdy jak jeden radzi omijać go z daleka. Już mnie wkurza to głupie gadanie na Ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Konkurencja zawsze najwięcej wad zna.

Pronar bije tego Ursusa pod każdym względem - mocy, wyposażenia, ciężaru i siły uciągu - nie wiem jak z ceną ale pewnie teżkorzystniej wychodzi.

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radosqr    0

Dzięki za szczerą opinię. Dał mi do myślenia ten Pronar. Cenowo podobnie - P5 trochę drożej. A co sądzisz o zastosowanym w nim systemie oczyszczania spalin w odniesieniu do Ursusa. W tym przypadku Ursus ze względu na prostotę rozwiązań wydaje się mieć przewagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

DOC jest bezobsługowe i nieodczuwalne u nas przez 140mth nic się z tym nie działo, żadnego wypalania ani zapychania - moim zadaniem bardzo dobre rozwiązanie.


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj