Arek

Zestaw naprawczy silnika - jakiej firmy ?

Polecane posty

Dido12045    12
witam! czy przeprowadzał ktoś może kapitalke silnika w Przyworach, woj. opolskie?? chodzi o remont 12stki, jaki to mniej więcej koszt, czy zostawiam swój silnik i dostaje gotowy, czy remontują mój?? pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
5 godzin temu, Dido12045 napisał:

witam! czy przeprowadzał ktoś może kapitalke silnika w Przyworach, woj. opolskie?? chodzi o remont 12stki, jaki to mniej więcej koszt, czy zostawiam swój silnik i dostaje gotowy, czy remontują mój?? pozdrawiam!

Telefony u was nie działają że nie ma jak zadzwonić do zakładu i się zapytać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manro1    0

Witaj ,

Może zestawy Zetora . Koszt około 300,00zł na jeden cylinder.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bialy8011    45

Kolega robił tam silnik od Zetor 8011 ze 4 lata temu i coś koło 7 tysięcy go to kosztowało. Wszystko robił wraz z osiowaniem bloku, glowice no całość całość. Traktor pali dobrze, ciśnienie 5 na zimnym na gorącym nie spadnie do 4. Tylko co mnie i jego denerwuje to to że nie ma takiego "ducha" Jak przed remontem. Strasznie słaby jest. Dymka tam nie puści nawet pod obciążeniem. Albo zmniejszyli dawkę paliwa albo jest źle rozrząd ustawiony. Tyle co Ci mogę powiedzieć na ten temat. No ale od 4 lat chodzi bez żadnego zaglądania w silnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dido12045    12
Bialy8011 napisał:

Kolega robił tam silnik od Zetor 8011 ze 4 lata temu i coś koło 7 tysięcy go to kosztowało. Wszystko robił wraz z osiowaniem bloku, glowice no całość całość. Traktor pali dobrze, ciśnienie 5 na zimnym na gorącym nie spadnie do 4. Tylko co mnie i jego denerwuje to to że nie ma takiego "ducha" Jak przed remontem. Strasznie słaby jest. Dymka tam nie puści nawet pod obciążeniem. Albo zmniejszyli dawkę paliwa albo jest źle rozrząd ustawiony. Tyle co Ci mogę powiedzieć na ten temat. No ale od 4 lat chodzi bez żadnego zaglądania w silnik 

dzięki za odpowiedź, już po remoncie, kupiłem zestawy mahle , nowe korby panewki, głowica po wymianie wszystkiego sprawdzona szczelna po szlifie, pompa paliwa po regeneracji tylko wał nie ruszany. i jest tak...pali na dotyk na zimnym ciśnienie 6 mówią że za duże nawet ale nic nie podkręcane na zaworze bo też nowy, po rozgrzaniu w pracy spada do 5 i tak trzyma nawet na wolnych obrotach. Nie kopci, pięknie chodzi wkręca się jak dziki ale niestety to już nie ta moc co kiedyś. nie mam pojęcia o co chodzi ale tak jest niestety. no chyba że przez to że ziemia z roku na rok bardziej sucha i ciężko idzie😉☺️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

A przy okazji nowych opon nie założyłeś?

Bo one tez "mocy zabierają" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dido12045    12

a wiesz że zalozylem☺️ale z miesiąc temu i ze dwa obroty zakręci na mokrym asfalcie zanim zdusi😂😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

W polu słabe opony się ślizgają, dajesz gazu ciągnik wchodzi na obroty, na nowych oponach nie chce wchodzić na obroty bo opony nie maja poślizgu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dido12045    12

to może być to, chyba muszę wcisnąć mu turbinke 😀 a u ciebie jak śmiga po remoncie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj