Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Z swoim rozrusznikiem nic nie robiłem a drugi mam pożyczony. Ładowania nie sprawdzałem ale myślę że dobre bo by zimny wolniej kręcił. Zresztą gdy nie chciał zapalić miałem podłączony prostownik rozruchowy i nic nie pomógł. Głowica planowana. 

Jacek, robiłem tylko głowice oraz pompa była sprawdzana wraz z wtryskami . Winy w rozruszniku bym nie szukał bo mój chodził dotąd bez zarzutu a ten drugi to od elektryka który je naprawia.  

Szukałem trochę informacji w sieci i trafiłem na wzmianke że zawory mogą być źle ustawione Co o tym myślicie? 

Opublikowano

Witam Panowie . Ursus 4cyl z turbina . Po remoncie wymiana tlokow cylindrów.  Sprawdzone wtryski,  pompa wtryskowa . Głowica w porządku .  I problem w tym że po remoncie nie chce palic jak jest zimny . Dodam że ciśnienia w cylindrach bylo sprawdzane . Jaka może być przyczyna 

 

Opublikowano

Wiele może pomóc ocena pracy silnika w czasie rozruchu i bezpośrednio po uruchomieniu - barwa spalin , odgłos pracy ( czy nie młotkuje) , jak przyspiesza. Szukałabym przyczyny w nieprawidłowym zasilaniu pompy wtryskowej. Zbyt niskie ciśnienie zasilania , cofające się paliwo , uszkodzenie pompki zasilającej nieszczelność przy filtrach. itp.

Opublikowano

W zetorze forterra miałem podobnie, ale przeszło. Może jakieś zapowietrzenie? Czasem problem jest jakieś rozszczelnienie i paliwo schodzi. Jak przepompujesz i pomoże to tu szukaj problemu.


*miałem podobnie po zmianie filtrów. W aplikacji nie można edytować postów?

Opublikowano
Dnia 21.03.2021 o 21:35, xzy napisał:

Witam Panowie . Ursus 4cyl z turbina . Po remoncie wymiana tlokow cylindrów.  Sprawdzone wtryski,  pompa wtryskowa . Głowica w porządku .  I problem w tym że po remoncie nie chce palic jak jest zimny . Dodam że ciśnienia w cylindrach bylo sprawdzane . Jaka może być przyczyna 

 

Odgrzewam kotleta.. Mam to samo po remoncie na zimnym nie chce odpalić, pompa i wtryski po regeneracji. Jakie ciśnienie sprężania powinien mieć silnik c385 wolnossący

Opublikowano
xzy napisał:

Witam Panowie . Ursus 4cyl z turbina . Po remoncie wymiana tlokow cylindrów.  Sprawdzone wtryski,  pompa wtryskowa . Głowica w porządku .  I problem w tym że po remoncie nie chce palic jak jest zimny . Dodam że ciśnienia w cylindrach bylo sprawdzane . Jaka może być przyczyna 

 

A może po dłuższym postoju paliwo ucieka z układu lub jest gdzieś nieszczelność, może przejrzyj układ paliwowy.

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, MajsterMarian napisał:

Odgrzewam kotleta.. Mam to samo po remoncie na zimnym nie chce odpalić, pompa i wtryski po regeneracji. Jakie ciśnienie sprężania powinien mieć silnik c385 wolnossący

Ludzie, te ciągniki,  Zetory też, nie na darmo mają miejsce na grzałkę, to samo 60-tki, ale bez grzałki dzięki naszym geniuszom, nie były, nie są i nie będą dobrymi zapalaczami na mrozie, owszem trafi się jakiś egzemplarz co jako tako pali, ale większość nie. Załóż grzałkę i odpali od strzała.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano (edytowane)

Akurat 360 jak i 7211 bardzo dobrze odpalają na mrozie jak sprawne ... ostatnio 7211 odpalał spokojnie przy -10 , -15 trochę pokręcił , a przy -20 ledwo załapał ale jeszcze dał rady bez męczenia 

330 bez świec poziżej zera nie odpala , a perkins 4 ze świecą płomieniową do -10 daje rady 

Dnia 16.01.2024 o 16:25, MajsterMarian napisał:

Odgrzewam kotleta.. Mam to samo po remoncie na zimnym nie chce odpalić, pompa i wtryski po regeneracji. Jakie ciśnienie sprężania powinien mieć silnik c385 wolnossący

Może coś źle nastawione , na ciepłym normalnie odpala , a jak pracuje ?

To co kolega radził z paliwem Wykluczyłeś ?

Edytowane przez sebe1033

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v