Zaloguj się, aby obserwować  
michal1111111111

brak wom

Polecane posty

witam mam pronara 1025 padł w nim wom robiłem na polu agregatem aktywnym i nagle padł wom podejżewam taśmy wom no ale zabrałem się za wyciąganie wymiane ale nie wiem jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

nie na siłe bo pogniesz między zbiornikami odkręć mały dekielek odkręć dwie śruby palcami chyba raz musi być włączony wom raz wyłączony one są sklepane nimi regulujesz tarcze i wtedy wyciągasz wałek z sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glizda70    0

Witam jesteś za szybki w naprawach jest wajcha pod siedzeniem od obrotów zależne i niezależne ale też pod ciągnikiem jest myk obroty 1000/500 ja miałem i jedno i drugie wyskoczyło sprawdz to .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no zgoda ale czemu jak mam bieg właczony i jade wałek chodzi a jak przełącze na to że maq cały czas chodzic to chodzi pomołu a jak złape reką to staje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

traktor stoi bez kuł w garazu a jak go zapale i włacze bieg to walek się kreci ze go nie zatrzyma a jak wyłacze bieg i włacze niezalezne to powinien się kręcic a on leciutko się obraca jak go złape to staje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

miałem tak samo. było rozłączone na przełączniku 540 1000 obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

pod siedzeniem masz przełącznik zależne- niezależne obroty wom. z tego co mówisz masz włączone obrotyzależne idlatego wałek obraca się tylko wtedy gdy traktor jedzie. nusisz poprostu przestawić tą dżwignie pod siedzeniem i powinno być wszystko w porządku


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Po kolei najpierw jest przełącznik 540/1000 po skrzynią (w 1025 przy biegach 16/8 to niewiem czy akurat tam)

drugi przełącznik pod siedzeniem od zależnych niezależnych

 

załaczanie możliwe tylko na włączonym silniku podobnie jak pompy

 

sprzęgło WOM to masz na tarcze czy na taśmy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na sto procent masz przełączone na zależne jak na biegu nie zatrzymasz wałka ręką ( na luzie kręci się dlatego bo olej jest gęsty i klei tryby lekko do wałka w zimie tak jest )zgaś silnik na luzie włacz WOM a druga osoba niech kręci wałkiem dopiero teraz napieraj z całej siły tą wajcho od przełączania obrotów jak wszystko ok to po załączeniu wałek sie zablokuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj