Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
michal1111111111

brak wom

Polecane posty

witam mam pronara 1025 padł w nim wom robiłem na polu agregatem aktywnym i nagle padł wom podejżewam taśmy wom no ale zabrałem się za wyciąganie wymiane ale nie wiem jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    241

nie na siłe bo pogniesz między zbiornikami odkręć mały dekielek odkręć dwie śruby palcami chyba raz musi być włączony wom raz wyłączony one są sklepane nimi regulujesz tarcze i wtedy wyciągasz wałek z sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

glizda70    0

Witam jesteś za szybki w naprawach jest wajcha pod siedzeniem od obrotów zależne i niezależne ale też pod ciągnikiem jest myk obroty 1000/500 ja miałem i jedno i drugie wyskoczyło sprawdz to .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

traktor stoi bez kuł w garazu a jak go zapale i włacze bieg to walek się kreci ze go nie zatrzyma a jak wyłacze bieg i włacze niezalezne to powinien się kręcic a on leciutko się obraca jak go złape to staje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    27

pod siedzeniem masz przełącznik zależne- niezależne obroty wom. z tego co mówisz masz włączone obrotyzależne idlatego wałek obraca się tylko wtedy gdy traktor jedzie. nusisz poprostu przestawić tą dżwignie pod siedzeniem i powinno być wszystko w porządku


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    80

Po kolei najpierw jest przełącznik 540/1000 po skrzynią (w 1025 przy biegach 16/8 to niewiem czy akurat tam)

drugi przełącznik pod siedzeniem od zależnych niezależnych

 

załaczanie możliwe tylko na włączonym silniku podobnie jak pompy

 

sprzęgło WOM to masz na tarcze czy na taśmy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na sto procent masz przełączone na zależne jak na biegu nie zatrzymasz wałka ręką ( na luzie kręci się dlatego bo olej jest gęsty i klei tryby lekko do wałka w zimie tak jest )zgaś silnik na luzie włacz WOM a druga osoba niech kręci wałkiem dopiero teraz napieraj z całej siły tą wajcho od przełączania obrotów jak wszystko ok to po załączeniu wałek sie zablokuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7745T
      Co sądzicie o nowym MTZ BELARUS 952.2 ?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Alchemik
      Czy części od JUMZa 6 AM/AL (starsza wersja -mała kabina)  pasują od JUMZa 6 KM/KL (duża kabina - zależnie od kraju itp chyba od 1988roku). Pomijając silnik gdzie w starszej wersji można trafić wersję bez wtrysku bezpośredniego, przekładni kierowniczej, czy są jeszcze jakieś różnice? Głównie interesuje mnie skrzynia biegów(Czy np. otwory pod przekładnię kierowniczą  różnią się? Cała pokrywa skrzyni?), ale informacja o innych podzespołach również będzie cenna.
      W skrócie: Jak bardzo starsza wersja JUMZa nadaje się na dawcę części dla nowszej wersji?
    • Przez kumarzysta
      Witajcie, interesują mnie głownie te 3 modele belarusa 952 czyli 2 w metalowej masce, 4 w plastiku oraz 5, ewentualnie 820. Co jest najlepiej zakupić oraz gdzie takowy zakupić, aby była jeszcze ta gwaranacja, ja jestem z pólnocy Polski, okolice Kętrzyna. 
      Chciałbym w ciagniku prostotę, czyli rzędowa pompa, 1obwodowa instalacja hamulcowa. 
      Jak wyglada kabina wewnątrz, druga osoba się zmieści w niej czy nie za bardzo?  Ciągnik będzie służyć zapewne w turze bo jest gospodarstwo nastawione na bydło mleczne oraz zboża (myślę nad zakupem w hydramet giżycko chyba że są osiągalne tańsze) oraz robić w polu(gruber, pług 4skibowy bo taki aktualnie posiadamale myslę nad 5, bo zapewne pociagnie chodź mam często iły, a lżejsza ziemia to rzadko, 385 z 4 staje dęba, 914 powoli idzie na tej ziemi, a podczas siania jeśli się uda uprawić to często są takie grudki zparę cm, reszta to skała) i transport, do prasy posiadam 385. Czy ten ciagnik podoła w agregacie uprawowo siewnym 3m? jesli tak to jakim? 
      Z tego co cztałem należy wziąść z monobloku, szerokim ogumieniem i krzyżakowym moscie. Jakie są zalety, róznice pomiędzy modelami oraz jakieś kontakty posiadacie do firm które to sprzedają na kredyt z gwarancją?  Przepraszam za kiepskie sformułowanie zapytania, niestety humanistą nigdy nie byłem. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.