Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wodziki nie odpowiadają za to że biegi wyskakują, tzn. wodziki się mówi potocznie a zapewne chodzi Ci o te sruby, otóż u mnie w zetorze był problem z wyskakującymi biegami, kupiłem nowe wodziki dokręciłem dobrze i co? i nic dalej wyskakiwały :)

teraz jak jest nowy ten "przesuwak" w skrzyni i tryb, to te sruby mogę miec wykręcone a bieg nie wyskoczy, przykładowo mogę wykręcic srubę od dwójki, wrzucić dwójkę i jechać z górki i nie wyskoczy

 

jak hałasuje to tryb wyjechany, ale nie spodziewałbym się w tej skrzyni dobrych łożysk i wałka głównego-ogólnie remont generalny nie unikniony.

Opublikowano

te śruby co onich piszecie to są zatrzaski z góry w deklu tak? powodem wyskakiwania biegów jest zużyte koło zembate a kokretnie zemby są nie równo wytarte, przy wymianie kół zembatych należy je wymieniać parami.

Opublikowano

z tego co się orientuje to wałek wom od c4011 można załozyć do skrzyni c 360 a co do kolumny kierowniczej to mam już założoną od c 360. i pojawia się problem bo prawdopodobnie łożysko od górnego wałka ma luz w obudowie bo jak kiedyś miałem pokrywę ściągniętą to się temu przyglądałem

Opublikowano

Proszę o pomoc...

mam ursusa c-360 i w skrzyni biegów coś bardzo głośni stuka (szczególnie jak ruszam z 3 biegu i jak na 4 biegu jade) wszystkie inne są w pprządku, to znaczy nic nie stuka..

a ostatnio jest to taki huk że strach jeździć.... :P

proszę o pomoc

z góry dziękuje :)

pozdrawiam wszystkich :)

Opublikowano

Mi w ursusie c-355 też stukało tylko na 5, to był tryb walnięty, obudowa w środku poluzowana i chyba coś jeszcze :P najlepiej odkręć górną pokrywę i posprawdzaj, tylko jak odkręcisz pokrywe to też nie zobaczysz wszystkiego umnie wszystko ładnie wyglądało a po rozebraniu skrzyni prawie każdy tryb był do wymiany

Opublikowano

Jak jest regularne pukanie co pewien moment na 4 biegu, i słychac miałczenie, to najpewnie jeden ząb sie obłamał z dolnego trybu i daje taki efekt, spotkałem sie z tym juz w 3 ciagnikach :)

Opublikowano

krzys924 no kolego jak łorzyska na górnym wałku to maławo oleju w skrzyni było na pewno ???

asus5 a tobie kolego to radzę już nią nie jeździć bo od tokiego walenia obudowy nawet potrafią pękać miałem taki przypadek u jednego gościa co robiłem w kole zębatym pękł ząb i trochę kosztowało klienta niesteke

Opublikowano

Witam, mam mały problem bo kiedy redukuje z 4 na 5 bieg to bardzo skrzypi na pozostałych juz nie... olej w skrzyni mam tyle ile powinno byc

rozpędzam sie na 4(np. z przyczepka)i redukcja na 5 i trzasssk!

da się to jakoś wyregulować?;|

Opublikowano

U mnie jest podobnie. Ale pomaga jak robię tak: rozpędzam na 4, sprzęgło wyrzucam z biegu, wciskam ponownie sprzęgło i wrzucam 5. Zgrzyt mało spotykany w takim razie.

A kiedy wymieniałeś wodzik? Bo może jeszcze słabo wyrobiony jest to trzaskać może. W sumie ja sie tym bardzo nie przejmuje w koncu to C-360 trzaskanie przy wrzucaniu biegu nie jest niczym anormalnym.

Opublikowano

Podwójne wysprzęglenie pomaga, ale najlepiej utrzymać dość wysokie obroty w momencie obydwu wysprzęgleń. Wtedy rozpędza się skrzynię mówiąc po chłopsku, jeśli zejdziesz z o obrotów w momencie gdy ciągnik jest na "luzie" to może nie pomóc :) Ja ciągne wysoko na 4 biegu, a później przy normalnym, pojedynczym wysprzęgleniu wrzucam 5 przy niskich obrotach i też wchodzi cicho. A60tka jak to 60tka musi sobie poradzić z tym co ciągnie;p

Opublikowano

@Darious, normalnie, to przekładnia nie powinna wydawać żadnych nieartykułowanych dźwięków. Mało wyeksploatowana skrzynia wydaje owe odgłosy tylko poprzez brak synchronizatora.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v