Polecane posty

matt    0

zgadza 60 to 60, a nie te gówniane perkinsy, gdzie tylko trochę więcej kurzu czy bardziej rozmokła ziemia i remont. A swoją drogo co może być przyczyną,że po złożeniu dźwignia reduktora w położeniu neutralnym nie rozłącza skrzyni od mostu i ciągnik dalej jedzie, a wskazania na wodzikach są prawidłowe???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Witam!

Mam problem ,bo pdczas ostatnij naprawy skrzyni gdzieś mi się zapdziały kulki i kołek blokujący wodziki(pod pokrywą miedzy wodzikami)

Kołek moge dokupić ,ale kulek nigdzie nie mogę dostać

Słyszałem,że pasują od jakiegoś łożyska wie ktos od jakiego??

Może ktoś ma zdjętą pokrywę i mógłby zmierzyc sówmiarka to sam poszukam???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Witam!

Mam problem ,bo pdczas ostatnij naprawy skrzyni gdzieś mi się zapdziały kulki i kołek blokujący wodziki(pod pokrywą miedzy wodzikami)

Kołek moge dokupić ,ale kulek nigdzie nie mogę dostać

Słyszałem,że pasują od jakiegoś łożyska wie ktos od jakiego??

Może ktoś ma zdjętą pokrywę i mógłby zmierzyc sówmiarka to sam poszukam???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Mój błąd -jestem tu pierwszy raz !

zakładałem temat i sprawdzałem, czy go nie ma na forum, a napoczątku są przecież tematy przeklejane :)

Przepraszam wszystkich :):)

można to jakos usunąć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

Nie będę zakładał nowego tematu i zapytam się was tu. Otóż ma pewien problem ze skrzynią w mojej 360 a mianowicie wyskakuje mi 4 bieg. Jakieś pół roku temu zaczął się ten problem 4 wyskakiwała pod obciążeniem więc rozebraliśmy skrzynie i były wytarte ząbki na wodziku 4 i 5 biegu chodzi mi o te ząbki które trzymają bieg za pomocą bezpiecznika tego co po jego odkręceniu można odkleszczać biegi jak i został wymieniony ten oto bezpiecznik przez 2 tygodnie było dobrze wodzik chodził tępo i tępo też wrzucało się biegi ale nie wyskakiwało nawet pod ogromnym obciążeniem ale coś się zje***o i nie wiem co bo teraz wyskakuje nawet jak się jedzie samym ciągnikiem na równych obrotach na prostej. Jeśli ktoś miał ten problem lub wie co może być przyczyną to niech udzieli mi szybkiej odpowiedzi. Z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

dzięki kolego -średnica wałka to ok 7 mm tak myślałem,że kulki są większe :)

Dzięki wielkie!

 

A co do pytania maksimusa ja miałem taki problem na 5 biegu na początku wystarczyło wymienić bezpiecznik, alepotem się okazało,że obcioł się nit trzymajacy te widełki przy wodziku !

są 2 nity jak się urwie ten z przodu wyskakuje 5 a jak z tyłu 4 (prubowałem to zaklepać ,ale w końcu wymieniłem wodzik i po problemie :)

Myśle ,że u ciebie jest to samo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

A bezpiecznik dobrze ci trzyma?? (ja musiałem wymienic pokrywe bo był gwint rozwalony i bezpiecznik był stale luźno)

A jak ci ten bieg wyskakuje to słychac jakiś zgrzyt ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

Bez różnicy czy bezpiecznik jest luźny czy dokręcony na chama i tak wyskakuje i tak. A po za tym jak by bezpiecznik był do d*py to by i 5 wyskakiwała a bezpiecznik jest nowy. Za jakieś 2 tygodnie dopiero go rozbiorę bo mi na razie ciągnik jest potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

średnica kulki 9.4mm

Napewno 9.4??

popsułem chyba wszystkie łożyska w warsztacie i mam tylko 9.5-reszta albo dużo większa ,albo mniejsza 9.4 nigdzie nie mogę znaleźć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spec0410    0

mam takie pytanie wiecie moze co moze byc przyczyna ciezkiego zalaczania sie biegu 4 i 5 ??? :D

przy ich zalaczaniu dzwignia wprawia sie w nizle drgania jak by tryby sie nie chcialy zazebic ale po chwili bieg sie zalacza i za kazdym razem jest to samo...

 

 

z gory dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Da się jakoś poprawić bo u mnie też dość cieżko wchodzą biegi może mi sie tak wydaje ale da rade jakoś to ulepszyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Jak cięzko biegi wchodzą to trzeba rozkrecić wodzik i między jego górną a dolną czesć wsadzić podkładkę (niewolno jeździć z poluzowanymi wodzikami - bo tryby w skrzyni mogą się zderzać i gwint w pokrywie może się z....ć)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtekk2103    0

Witam, mam taki problem, wyskakuje mi drugi bieg gdy ciagne np pług albo załadowana przyczepe, przejezdzam na nim ok 200 metrow poczym wajcha od biegów sama sie cofa i wyskakuje bieg, niewiem co moze byc przyczyna ? wodziki nowe, wszystkie zebatki w skrzyni nowe, czekam na pomoc i sugestie, sprawa dotyczy c360 pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Mam tą samą sytuację i przyłączam się do pytań kolegi. Dodam jeszcze, że nie jestem pewien czy mechanik wymienił koła parami. Ciągnik po wizycie u mechanika pojeździł z 2 tygodnie bez wyskakującego biegu.


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aster453    26

z tego co wiem to normalne w 60. z mojego doświadczenia w 3 ciągnikach wyskakują trzy biegi. I nie jest to regułą że bieg nr 3 lub 2. Ale jeśli ktoś będzie wiedział jak to naprawić to także z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

koła 2-3 biegu są bliżniacze ale powodem może być wałek mogą być wodziki - oraz sprężynki zatrzasków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

a gdy jest na luzie, dzwignia nie drży gdy jest w środkowym położeniu?


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj