Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bo w 7211 słyszałem że 5 jest wolniejsza niż c360 , chyba że 7011 coś różni .

Ja teraz jak mam opony 16.9R28 to jest szybszy niż 3p i c330m tyle że nie mam pewności jakie zwolnice tam są (c355/360) bo 1600obr jest dość szybko na 5b a gdzie tam 2000/2200

W starych zetorach (lewarek jak c360) bieg 2/3 były odwrotnie dziwne zastosowanie .

Edytowane przez mf362
Opublikowano (edytowane)

Nowy wałek 1 stopnia i tryb stałego zazebiania i na wolnych obrotach na 5 biegu coś draczy a wszystko jest nowe jak da się gazu tak 800obr to już jest normalnie

Edytowane przez macius11157
Opublikowano

Na wolnych obrotach słychać jak tryb z trybem pracuje taka nie przyjemna praca ale tylko na obrotach poniżej 800 powyżej jest dobrze . Ale jeszcze mi przychodzi do głowy że to może kolo od obrotów zależnych te od wałka bo jest stare A wałek nowy od 2 stopnia może to on halasuje jutro sprawdzę to czy jak pompa jest wyłączona czy też halasuje bo raczej nie powinno tak byc

Opublikowano

Witam, posiadam Ursusa C 355M do niedawna nosiłem się ze sprzedażą tego ciągnika ale niestety cena jaką mogę dostać za ten pojazd mnie nie zadowala i zaczynam zastanawiać się nad remontem ( bo mam ciągnik z papierami- oryginał)

Jak wspomniałem do remontu jest wszystko 😁 i to mnie przeraża ale cóż może uda mi się przez to przebrnąć. Otóż mam kilka pytań 

1. Remont skrzyni biegów, wyje jak wściekły na 4,5 

2. Zwolnice

3. Elektryka

4. Silnik ( zależy od klienta na to narzeka ) 

Jaki był by szacunkowy remont wymienionych podzespołów, jak by ktoś to wcześniej robił i mógł podać nazwę i cenę danej części. 

Dziękuję za odpowiedzi i proszę i wyrozumiałość zdaje sobie sprawę z tego, że taki post już mógł być zamieszczony jednak nie znalazłem go.

Opublikowano

Nikt ci nie wyceni remontu mozesz miec wszystko ale to wszystko do remontu i raczej celowal bym w 20 tys nie 10. Zalezy ile wezmie mechanik na jakixh czesciach ja w 2011 robilem c 360 wszystko na premium czeaciach i z mechanikiem wyszlo 20 tys lekko ale z oponami kabina maska full odbudowa.

Opublikowano (edytowane)

jeśli chcesz zrobić remont aby sprzedać ciągnik to z pewnością nie odzyskasz tych pieniędzy, nadal to będzie warte nie więcej niż 10-12tys. a na same dobrej jakości części, o ile o czymś takim można mówić, około 10-15tys.

pokaż tego parcha, napisz gdzie to masz i ile cenisz, prawdopodobnie będę coś szukał z wiosny i nie musi być perełka, bo będę robił pod siebie

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

one wyją na 4,5 więc skrzyni to może nie ruszaj, ewentualnie dekiel ekipa zdejmij i zobacz w jakim stanie. zwolnić warto zrobić to nie będzie wył, kabine wygłasz i hydraulike przerób na niezależna na pompe z Wału, a wtedy ci posłuży

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v