macius11157

Members
  • Ilość treści

    2114
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Wszystko napisane przez macius11157

  1. Czy jesli zmienie z owijarki samozaladowczej na bezorkowca punkty wzrosa ? I czy taka zmiane mozna zrobić
  2. https://www.gov.pl/web/arimr/poddzialanie-413-modernizacja-gospodarstw-rolnych-obszary-a---d Ja parenmiejsc do gory
  3. Daj Boze zeby na tyle starczyło;) Ja jestem 78xx
  4. macius11157

    Groch Batuta

    Oprzednik Ci nie gryzie go ? Bedziesz pryskal ?
  5. macius11157

    Żyto tur

    12.04
  6. No wlasnie tez tak myślałem tam pewnie byl we wniosku zbiornik Kasy maja dolozyc niby cos.kolo 130mln euro
  7. Ile teraz max z byka mięsnego i za hf
  8. Zbiornik na paliwo to obowiązek zeby dostac modernizację czy jak to rozumieć? Czy poprostu skladales na zakup zbiornika
  9. No a z gory jak zaslepiles otwor po tym filtrze wewnętrznym? Robiles od dolu drugi otwor czy zamiast zaworu spustowego przykreciles krociec do zasysania? Nie da sie otworzyc jakis dziwny format sie dodal
  10. Zasysanie cieczy ma z dolu czy z gory ? Trzyma Ci cisnienie tak jak ustawione ?
  11. Tez miales z tym problem? Wlasnie myślałem dokladnie o takiej przeróbce.. Mam pilmeta 412 tam zasysanie jest identyczne do tego pojedyncza pompa i jak ustawie ciśnienie raz nic nie trzeba poprawiac a tutaj caly czas trzeba kręcić pompa tandem
  12. Ja nacinam malym przecinakiem cos w stylu jak zabkowanie na tokarni i sprawdza sie to dobrze na to nadje klej i siedzi
  13. Ja u siebie tez tak przerobie moze cos sie poprawi
  14. macius11157

    Kws Igor

    Ten igor to chyba dobra odmiana z zyt hybrydowych za rok musze ja u siebie sprobowac Jakie nawozenie ? Klasa ziemi i ph ?
  15. Zrobil bys zdjecie jak masz podpiete zasilanie cieczy ze zbiornika ?
  16. Jest taka rura pionowa bez ssaka jutro zrobie zdjecie https://www.google.com/search?q=filtr+opryskiwacz+pilmet&client=ms-android-samsung-ss&sca_esv=391f93f6c7aeb7e3&udm=2&biw=384&bih=718&sxsrf=ACQVn0_91JD8147ul0ia6fJCdVJ8brfcgg%3A1711651929899&ei=WbwFZqe3NpuGxc8PgKKX6Ak&oq=pilmet+opryskiwacz+fiktr&gs_lp=EhNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwIhhwaWxtZXQgb3ByeXNraXdhY3ogZmlrdHIqAggAMggQABgIGB4YDTIIEAAYgAQYogQyCBAAGIAEGKIEMggQABiABBiiBEinR1CHHljzPXAAeACQAQCYAaEBoAHXC6oBBDEuMTG4AQHIAQD4AQGYAgygAtMMwgIEECMYJ8ICBxAjGLACGCfCAgcQABiABBgNwgIIEAAYBRgeGA3CAggQABgIGAcYHsICBRAAGIAEwgIGEAAYBRgewgIGEAAYCBgewgIEEAAYHpgDAIgGAZIHBDAuMTKgB4ck&sclient=mobile-gws-wiz-serp#vhid=qbo9KkdGk8FBFM&vssid=mosaic u mnie jest taki filtr w srodku opryskiwacza
  17. Z dolu jak by dal zasilanie samo z siebie by leciala woda a tak musi zasysac gora czym mniej wody tym bardziej musze podkrecac cisnienie
  18. Mam pilmet 1012 ciagny i ma z gory zasysanie mysle przerobic na dolne bo te gorno jak jest juz ponizej 100 litrow slabo ciagnie. Ogolnie czym mniej wody tym bardziej trzeba podkrecac ciśnienie. Zaworki nowe wszystko szczelne przegroda wstawiona i dalej to samo jedyne rozwiązanie przerobic na dolne zasysanie Zrobil bys zdjecie jak to wyglada ?
  19. Pompa zasysa ciecz z dolu czy z gory ?
  20. Dajcie link do nowej listy Ja 79xx Edit https://www.gov.pl/web/arimr/wsparcie-inwestycji-w-gospodarstwach-rolnych-objetego-w-obszarze-zwiazanym-z-racjonalizacja-technologii-produkcji-wprowadzeniem-innowacji-zmiana-profilu-produkcji-zwiekszeniem-skali-produkcji-poprawa-jakosci-produkcji-lub-zwiekszeniem-wartosci-dodanej-produktu---nabor-wnioskow-5-czerwca-2023-r---19-lipca-2023-r Pare miejsc do gory
  21. No wlasnie szukalem i jakos nie moge teraz namierzyc kiedys gdzies cos takiego widzialem
  22. Jak sie cena bykow kształtuje aktualnie?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj