Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak Cię gdzieś zatrzymają na drodze to nie będzie wesoło bo w prawo polskie zabrania kolców w oponach :P Ja mam założone w bronach dwie opony :P bo akurat takie były na złomie i na ośkę mi weszły :)

Opublikowano

o tym wiem prawo zabrania, a jakby sie przyjzec w oponom to w kilku samochodach pewnie by znalazl, tak samo jest z zarowkami, niby tylko barwa biala, a ludzie maja niebieskie czy zolte,

z lancuchami tez nie wolno jezdzic po drogach

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wysokość musi być taka sama, a szerokość w protektorze jest różna. Radialki mają około 350 mm a niskoprofilówki 420mm. Różnica jest też w cenie.

Opublikowano

Czyli różnica między 14,9 a 16,9 jest tylko w szerokości opony, dobrze myśle? U nas ciągnik służy do wszystkiego, orka, uprawa, transport, opryski, to chyba najlepszym wyborem będzie radialka, po drugie kasa też tutaj ma znaczenie

 

Myslalem że da sie założyć jakąs opone niższa, ale szerszą, bo przy założeniu nowej kabiny (a taka jest w planach) wjazd do garażu będzie na mm

Opublikowano

Nie. 14,9 a 16,9 r28 to dwie różne opony. Różnica jest w w szerokości i w wysokości.

Zaczynając od początku oznaczenia opon 14,9R28 i 16,9R28 to opony o pełnym profilu. Czyli zawsze drugi rozmiar po ukośniku to 85. Pierwsza to 380/85R28 a druga 420/85R28.

Między tymi oponami różnica jest w szerokości i w wysokości.

Napisz dokładnie co chcesz wiedzieć będzie łatwiej wytłumaczyć.

Opublikowano

Dzięki seweryn, przeczytałem temat który podrzucił @kristoforn i jestem za 420/70r28. Z tego co tam wyczytałem to ta opona jest szeroka i najniższa, a to by mi idealnie odpowiadało :)

Opublikowano (edytowane)

Powracając do jakości opon to opony barum do maszyn rolniczych to już jest kicha troche...

 

Bieżnik już jest rzadszy no i płótno słabsze na pewno! W moim 1614 kupowałem dwie nowe na przód baruma jedna po dwóch latach z boku rozeszła się, normalnie sama z siebie pękła, a druga na następny rok zrobiła to samo.

 

W jednej C 360 mam również na jednym kole baruma już z 5-6 lat i widzę już pęknięcia no i jestem pewien że stanie się z nią to samo co w 1614.

 

Na dzień dzisiejszy nie do pokonania są polskie opony Kormoran...

 

To takie moje doświadczenia z oponami :)

Edytowane przez Gość

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v