Skocz do zawartości
MECHANIZATOR

Remont kapitalny Ursus-a 1224 (1614 też)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
1224
MECHANIZATOR    156

Witam

 

orientuje się moze ktoś z was ile za kapitalny remont ciagnika wzięła by firma zajmująca sie tego typu naprawami - chodzi mi o totalną naprawę wszystkiego - rozbiórka w drobny mak i składanie od zera z malowaniem regeneracją i wymianą zużytych elementów

 

i drugie pytanko czy orientujecie sie kto takowe remonty wykonuje na terenie województwa wielkopolskiego - znalazłem w necie info że Agroma Wałcz coś takiego ma w ofercie ale moze sa jeszcze inne firmy http://www.agromawalcz.pl/naprawy.html jak by ktoś zainteresowany był

 

pozdrawiam i zapraszam do dyskusji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

tego raczej nie znajdziesz bo w Polsce mało kto by dał ciągnik do remontu kapitalnego bo to naprawdę będą duuuże pieniądze, więc mało kogo stać na taki remont od razu zwłaszcza w zakładzie, musisz Sam popytać w zakładach

 

tu masz za silnik po remoncie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    8

Ja dawałem silnik do remontu od ursusa 1614 rozebrali w drobny mak wszystko co uznali za zużyte wymienili mam dokładny spis części wyniosło mnie to z robocizną coś około 7800 zł z vat

 

zobacz tu : LINK gościu ma napisane - "Wykonujemy także remonty i modernizacje wg zamówienia klienta"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yogi    7

no kasa to pewnie bedzie niezła za taki remąt. wiem po swojej 12stce bo niemiała całkowicie kapitalnego remątu a koszty części i tak wyniosły ponad 12tys.zł :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

dzięki za info

 

no licze się z tym ze taki remont to bedzie oscylował w granicach 20-25 tysiecy ale zawsze to taniej niz zakup nowego ciagnika - a taki po remoncie jeszcze jakis czas z powodzeniem popracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piochu    7

W Agromie Wągrowiec można kupić silnik po regeneracji, ale trzeba zdać stary silnik. Poza tym jeszcze w Wągrowcu w Agromini remontują Ursusy. W mojej miejscowości też remontują ciągniki. Jeśli chcesz to mogę podać Ci na PW numery telefonów do tych zakładów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    8

kiedyś też dałem silnik stary od c-360 i wziąłem "nowy" po regeneracji po paru latach co się okazało siedział wał po ostatnim szlifie tak że wszystko do wymiany nie polecam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz12145    0

to samo ja nie polecam nic zeby brac po regeneracji a oddawac swoje

miesiac temu robiłem wymiane serwa dopiero 4 serwo było dobre ale ile na nich ch..i powiedziałem to nie wspomne 4 razy wyciagałem i wkładałem wszystko a to troche roboty i powiedziałem ze nigdy juz nie dam nic swojego chyba ze by dawali nowe

a to ktos sie wytóuk a oni dalej pchaja ten szmelc i zeby jeszcze w kostomłotach umieli to robic to było by dobrze

naprawia zaminiuja i dalej pchaja nie polecam wymian niby na regnerowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    96

to zależy kto robi np. w Kostrzynie koło poznania robione były dwa silniki do koparki i do bizona i oba super i też na zamianę ale zakład fachowy to i silniki wychodzą porządne zależy komu się daje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Kostrzyń też mogę polecić co do silników. ale ostatnio tylko 3 mechaników tam się zostało i trzeba długo czekać na naprawe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Co do remontu silników to polecam firmę Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne "Różopol-Wachowiak" S.C. S. Z. Wachowiak D. Gruszka. Kobierno, ul. Raszkowska 101, tel. 062 7252201.

Robiliśmy tam silnik od MF255, sąsiad robił też MF255, drugi sąsiad robił C360 3p, a my jeszcze robiliśmy tam C385 i 1212. MF255 już nie mamy, ale C385 silnik suchutki jak nowy, nic nie bierze oleju, w 1212 tak samo, suchutko, i moc o wiele większa niż przed remontem, nic oleju nie bierze, silnik po remoncie bez problemu sobie radzi z zestawem 20-28 ton ładunku na drodze, bardzo szybko się rozpędza, w polu również silny, polecam tę firmę, warto zapłacić żeby mieć spokój na lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×