Skocz do zawartości
matix0x

Czujniki sprzęgła drugiego stopnia, ręcznego, stopu.

Polecane posty

matix0x    0

Witam!

Mógłby ktoś wstawić zdjęcia przymocowania oraz lokalizacji czujników sprzęgła drugiego stopnia, ręcznego, stopu w zetorze 7211. Z góry wielkie dzięki. :D

Edytowano przez matix0x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Przy jakiej maszynie ciągniki rowerze czy promie kosmicznym. A tak na serio podaj markę model maszyny i ewentualnie rok produkcji bo przecierz nikt nie jest jasnowidzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gosciu506    22

ręcznego jest pod dźwignią tak jak kiedyś było w maluchu a co do sprzęgła drugi stopnnia mówisz o tym na wom to też tak jest jak od ręcznego a czujnik od stopu jest przy pompkach hamulcowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2661

gościu - przeczytałem pięć razy i dalej nie wiem co napisałeś . Pewno od niedawna w Polsce jesteś i stąd te trudności w pisowni . :huh:

Edytowano przez zetorki12

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosciu506    22

pisze z telefonu i czasami telefon coś zmienia a ogólnie autor tematu pytał o "czujniki" w pierwszym poscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    42

 


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    28

Według mnie to troche nie przemyślane z takim włącznikiem bo na pusto to dobrze włączyć ale jak masz akurat duże obciążenie przy ruszeniu wałka np.przy ruszaniu rotacyjnej albo częściowo napełnionej belarce.Na filmie widać że to dość gwałtownie odpuszcza sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2661

Skoro w fabryce wymyślili , to raczej działa poprawnie . Kolega przeniósł tylko włącznik .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez minor15
      Czesc. Jezdze zetorem 3320 i nie moge czegos zkumac. otoz jak czasem robie w nocy i chce sobie dobrze oswietlic to musze szukac kompromisu otoz. Chce miec wlaczaone swiatla drogowe, reflektory na dachu i jeszcze z tylu jedno swiatlo robocze. A nie wlacze swiatel na dachu jak mam wlaczone swiatla drogowe i wogole tego nei kumam ;/ to tak ma byc czy moze to jest jakas specjalna kolejnosc wlaczania swiatel ??
    • Przez Luki1988
      Witam. Panowie pomóżcie bo tracę cierpliwość do zetora... Nagle zgasla kontrolka od ladowania która świeci się jak włożymy kluczyk. Wiadomo od razu nie można zapalić. Brak wszystkich swiatel,zegary nie działają. Jedynie trąbka działa. Na początku zacząłem grzebać przy klemach ale skoro klakson działa to znaczy że prąd dochodzi ale dlaczego tylko do klaksona? Stwierdziłem że stacyjka padła. Na nowej to samo. Co do licha???
    • Przez emtecc
      witam
      Jak myślicie, światła przeciwmgielne będą dawały dobre światło przy pracy w polu umiejscowione przy światłach na kabinie w zetorze 7745
      takie: http://sklep.wesem.pl/4/6687/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_przeciwmg_owe_drogowe_typu_ho4
      na forach off-roadowych polecali takie lampy zamiennie jako robocze na dach. Na wykresie widać, że ładnie to świeci. Ciekawe jak będzie gdy zamontować je na wysokości około 2 metrów.
      Spotkał się ktoś z czymś takim?
       
      Jakie lampy polecicie na kabinę do zetora na przód?
      Te: http://sklep.wesem.pl/5/6704/lampy_robocze_typu_lor4 na wykresie wydają się dobrze świecić
       
       
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
    • Przez Cooler1427
      tak jak w temacie , problem polega ze pokazuje pelen bak.  mimo ze jest faktycznie np 50%
       
      zegar wymieniony na nowy, pływak tez nowy po w starym styki pogniły, instalacja  cala i niema prawdopodobnie przebicia. na schematach elektrycznych znalazłem ze pomiędzy pływakiem a zegarem na desce w wiązce pod kierownica jest przekaźnik.  
      wie ktoś jaki to typ?
       
       możne on zwalił się i to przyczyna ;/
       
      mógłby ktoś podrzucić schemat elektryczny dokładny , albo jakiś skan? ,byłym wdzięczny...

×