Skocz do zawartości
sewek1267

IHC 541 -Silnik kombajnu zatarł się ?

Polecane posty

sewek1267    1
Napisano (edytowany)

Witam, potrzebuję bardzo szbko odpowiedzi na mój problem. Dzisiaj kosiłem żyto moim ihc 541 no i zaczęło się z nim coś dziwnego dziać, bardzo szybko łapał temperaturę(nigdy prędzej mi się to nie zdarzyło) bardzo mnie to dziwło ale odczekałem trochę silnik ostygł i dalej kosiłem do pewnego momentu kiedy zobaczyłem że kopci mi się z silnika a stało się to dlatego że silnik zaczął "pluć" olejem przez odmę która jest w deklu głowicy a następnie palić się na tłumniku. I teraz jest pytanie co jest przyczyną takiego czegoś, czemu ten olej zaczął się tamtędy wydostawać?
Dodam że chłodnica jest codziennie przedmuchiwana
Bardzo proszę o pomoc

Edytowano przez sewek1267

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

Ciśnienie w komorze korbowej spowodowane przepuszczaniem pierścieni które winny uszczelniać i utrzymywać ciśnienie w komorze spalania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sewek1267    1

Wszystko codziennie przed wyjazdem czyszczone
mikon71 czyli pierścienie do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1410

upał i silnik stwierdził że ma dość, poszły pierścienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Na moje to moze być uszczelka głowicy, najpierw szybkie nagrzewanie, a potem spadek mocy i zależnie gdzie dmuchnie to albo wywala wodę albo olej, albo dmucha na zewnątrz. Jak by siadły pierścienie, to by ciężko zapalał i brał olej jakiś czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Ciśnienie sprężania idzie do skrzyni korbowej.Zarżnąłeś silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    150

mogłeś źle filtr powietrza poskładać - pył zmieszał się z olejem i powstała pasta zaworowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewek1267    1

co do mocy silnika to on nie osłabł cały czas jest taka sama moc, płynu mi nie wyrzucił bo do tego nie dopuściłem i bardzo mnie dziwi że doszło do takiego czegoś bo w niedzielę było tak samo gorąco kosił od rana do wieczora i nic nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modrzew    5

Witam. Mam problem z ihc 321.
Paliwo daje, końcówki wtryskow nowe, pylą dobrze a pali i dziala tylko z plakiem. Nie mam już pomysłów poza przestawieniem na rozrzadzie. Z góry Dziękuję za wszelkie podpowiedzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    2

Sprawdź stopień kompresji. U mnie jak były podparte gniazda zawodowe to silnik gubil kompesje i tak jak u Ciebie palił tylko z plakiem i to niezbyt chętnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtrac8244    97

Witam. Mam problem z ihc 321.

Paliwo daje, końcówki wtryskow nowe, pylą dobrze a pali i dziala tylko z plakiem. Nie mam już pomysłów poza przestawieniem na rozrzadzie. Z góry Dziękuję za wszelkie podpowiedzi ;)

A może paliwo ci uchodzi? Pompka zasilajaca dobra jest?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Wszystko codziennie przed wyjazdem czyszczone

mikon71 czyli pierścienie do wymiany?

Odkręć kolektor ssący jak jest kurz w kolektorze no to załatwił silnik.Pierścienie nie padają z dnia na dzień tylko od kurzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewek1267    1

Przyczyna prawdopodobnie odnaleziona. Olej został wyrzuciny przez to że jego poziom był bardzo duży(doś ponad maxa na bagnecie) a to dlatego iż rozszczelniła się pompa wtryskowa i tłoczyła ropę do oleju co spowodowało doś duży przyrost "oleju" i jego rozrzedzenie
A co do zawalonego fitra to w tym kombajnie jest czujnik od tego czyli jak filtr się zabije to silnik pociągnie powietrze z czujki a ta włącza klakson i wiadomo że coś jest nie tak. Może w innych kombajnach też tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

O to mądre rozwiązanie ale warto w katalogu rozeznać sie ile ma pierścieni tłok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
modrzew    5

@farmtrac8244 dostałem się do rozrządu. przestawiony był, widocznie ktoś nieumiejetnie poskładał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez Arturo1610
      Witam. Mam case mx 100c i nie mam z przodu obciążników mam tylko uchwyt taki jak na zdjęciach ale oryginalne obciążniki od case czy mccormicka nie pasuja pomoże ktoś i powie jakie powinny być obciążniki w tym ciągniku i ile powinno ich być ? albo może ma ktos takie i chce sie ich pozbyc ? Proszę o pomoc bo bez obciążników to jak zapnę jakąś maszyne to przód ledwo co ziemi dotyka  


×