kowal1108

Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kowal1108    22

Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza. Co to może być? Uszczelka? Nie chce już odpalić. Wcześniej kilka razy się zdarzyło że dym poszedł filtrem ale odpalał. Teraz już nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Na dzień dobry trzeba zobaczyć zawory. Co to za sprzęt? 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

Mtz 82. Kilka razy ostatnio ciężko odpalał. Przy odpalaniu szedł dym z filtra powietrza potem tydzień spokój i za jakiś czas znów z 4 razy tak było dziś przy odpaleniu olej i dym z filtra powietrza. Za chwilę jeszcze raz spróbowałem to odpalić musiał odwrotnie bo biegi do tyłu zrobiły się biegami do przodu i odwrotnie. Zgasiłem szybko. Odpali na chwilę ale smarowanie świeci i gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jak biegi do przodu stały Ci się biegami do tyłu? Dobrze rozumiem?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    5

Porostu sprężania nie ma i dlatego dostał lewych obrotów inaczej mówiąc odbiło go w tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemekuliski    126

miałem coś takiego w zetorze 5245
pomoglo to że zapaliło się na biegu przez szarpnięcie
poprostu silnik dostał lewych obrotów
zdarza się :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Właśnie dlatego pluł i dymił, a tłumikiem zaciągał powietrze. Może ci się rorząd rozregulował.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

A nie byłoby tak że jakby to był rozrząd to już by nie chciał zapalać. Teraz pali od strzała ale boję się że jak pojadę ciąć albo belować to znów to samo będzie bo kiedyś miał raz na 3 tygodnie a ostatnio dwa dni pod rząd..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Regulacja a szczególnie kąt wtrysku paliwa. Gdyby silniki paliły w lewo dla tego że są zużyte to połowa by tak odpalała... to bzdura. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ja bym właśnie zaczął od ustawienia zapłonu, skoro silnik był w porządku, ale odpala w lewo.

 


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

Wczoraj zamieniłem rozruszniki do mtz poszedł od władka bo w mtzecie zauważyłem że coś nie tak trochę omykał ogólnie dziwnie się zachowywał i o dziwo belowałem hektar potem zwoziłem gasiłem zapalałem ciepłego i zimnego i wszystko ok. Jeszcze dziś koszenie 3 ha to zobaczymy jak to będzie ale myślę ze to wina rozrusznika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

To bardzo ciekawy przypadek, ale silnik zdrów, skoro przy niepełnym sprężeniu już odbija i chce pracować jak Lanz Bulldog obojętnie w którą stronę.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Napisz kowal, co i jak. Czy to w ogóle coś zmieniło.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

Ciągnik wczoraj i przedwczoraj cały dzień ciągnik zapalany i gaszony koszone łąki wożenie bel załadunek rozładunek bel. Jazda po drzewo w dwie strony okolo 50 km i wszystko działa. Wina rozrusznika. Dziwne tylko że ten od mtz w władku tylko na krótko odpala ze stacyjki nawet się nie odezwie...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Niech go sprawdzą majstry. Czy w dobrą stronę kręci  :D


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klama958    27

Witam. Po odpaleniu swojego Mtza zauważyłem najpierw że rzucił troche olejem z filtra powietrza a teraz jakby niekiedy strzelił troche z filtra. Przykładając reke do filtra to czuć że wciaga powietrze ale również dosyć sporo wycpycha. Pewnie juz miał tak przed spaleniem, ale nie zwracałem na to uwagi. 

 

Głowica jest do roboty? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    22

Dzieje się tak cały czas czy co któreś odpalenie? Zobacz czy biegi działają ok czy nie odwrotnie bo może być tak jak u mnie rozrusznik :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klama958    27

Rozebrałem to wczoraj i poszła uszczelka miedzy drugim a trzecim cylindrem. Głowica poszła do regeneracji bo już swoje przerobiła. Ile u was kasują za regeneracje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Ja płaciłem chyba 900 za nowe zawory, prowadnice, frezowanie gniazd i planowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj