Skocz do zawartości
kowal1108

Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
kowal1108    4

Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza. Co to może być? Uszczelka? Nie chce już odpalić. Wcześniej kilka razy się zdarzyło że dym poszedł filtrem ale odpalał. Teraz już nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Na dzień dobry trzeba zobaczyć zawory. Co to za sprzęt? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kowal1108    4

Mtz 82. Kilka razy ostatnio ciężko odpalał. Przy odpalaniu szedł dym z filtra powietrza potem tydzień spokój i za jakiś czas znów z 4 razy tak było dziś przy odpaleniu olej i dym z filtra powietrza. Za chwilę jeszcze raz spróbowałem to odpalić musiał odwrotnie bo biegi do tyłu zrobiły się biegami do przodu i odwrotnie. Zgasiłem szybko. Odpali na chwilę ale smarowanie świeci i gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Jak biegi do przodu stały Ci się biegami do tyłu? Dobrze rozumiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    3

Porostu sprężania nie ma i dlatego dostał lewych obrotów inaczej mówiąc odbiło go w tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem coś takiego w zetorze 5245
pomoglo to że zapaliło się na biegu przez szarpnięcie
poprostu silnik dostał lewych obrotów
zdarza się :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    21

Właśnie dlatego pluł i dymił, a tłumikiem zaciągał powietrze. Może ci się rorząd rozregulował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    4

A nie byłoby tak że jakby to był rozrząd to już by nie chciał zapalać. Teraz pali od strzała ale boję się że jak pojadę ciąć albo belować to znów to samo będzie bo kiedyś miał raz na 3 tygodnie a ostatnio dwa dni pod rząd..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    573

Regulacja a szczególnie kąt wtrysku paliwa. Gdyby silniki paliły w lewo dla tego że są zużyte to połowa by tak odpalała... to bzdura. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    21

Ja bym właśnie zaczął od ustawienia zapłonu, skoro silnik był w porządku, ale odpala w lewo.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    4

Wczoraj zamieniłem rozruszniki do mtz poszedł od władka bo w mtzecie zauważyłem że coś nie tak trochę omykał ogólnie dziwnie się zachowywał i o dziwo belowałem hektar potem zwoziłem gasiłem zapalałem ciepłego i zimnego i wszystko ok. Jeszcze dziś koszenie 3 ha to zobaczymy jak to będzie ale myślę ze to wina rozrusznika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

To bardzo ciekawy przypadek, ale silnik zdrów, skoro przy niepełnym sprężeniu już odbija i chce pracować jak Lanz Bulldog obojętnie w którą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    21

Napisz kowal, co i jak. Czy to w ogóle coś zmieniło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1108    4

Ciągnik wczoraj i przedwczoraj cały dzień ciągnik zapalany i gaszony koszone łąki wożenie bel załadunek rozładunek bel. Jazda po drzewo w dwie strony okolo 50 km i wszystko działa. Wina rozrusznika. Dziwne tylko że ten od mtz w władku tylko na krótko odpala ze stacyjki nawet się nie odezwie...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    21

Niech go sprawdzą majstry. Czy w dobrą stronę kręci  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×