adeq15

Nierówna praca silnika w C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Konrad67pl    0

Witam, ciągnik nie równo mi pracuje, wtryskiwacze nowe końcówki i po regulacji. Pompa po regeneracji, próbuje ustawić ale ciężko bo nie mam znaków na kole zamachowym nie wiem dlaczego, czy ten punkt idzie jakoś sprawdzić inaczej? Np przez zawory? Do tego są jakieś dziwne odgłosy stukania przy dodawaniu mocnym gazu ale i na niskich obrotach, taki głuchy dźwięk, raczej nie chce mi się wierzyć ze to mogłaby być panewka ale kto wie, mam filmik z pracy tego silnika, jeśli to pomoże to mogę go gdzieś wrzucić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Trzeba wyciągnąć wtryskiwacz, włożyć do otworu np suwmiarkę i na ok 3mm przed GMP ma nastąpić początek tłoczenia paliwa, zawory na ostatnim cylindrze mają się mijać.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik995    9

Witam panowie nie znalazłem innego tematu a więc mam problem z silnikiem prekins 103-10. 3 cylindrów maleństwo dałem do regeneracji pompę wtryskowa wtryski bo silnik pracował na 2 cylindry tzn bez obciążenia pracują 3 ale jak dostanie obciążenia to już na 2 przed regeneracja było to samo. A więc co może być nie tak głowica czy może jakiemus cylindrów kończą się pierścienie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik995    9
1 minutę temu, asharot napisał:

Zmierz ciśnienie sprężania

Czyli będę musiał wykręcić wtryski 🤷‍♂️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad67pl    0

Witam, znalazłem w końcu znaki i to na 100% one, mierzone dzięki GMP jak i w tym momencie mijają się zawory na 4 cylindrze, problem jednak leży w tym, ze pompę mam ustawioną na maksa od silnika a paliwo w kapilarze pojawia się pare cm przez dolną kreska, pytanie dlaczego? Czy to ma jakiś związek z tym ze pompa jest do c360 silnika s4003 a ja mam c355 i jest s4002, jest to problem? Może być to przyczyna? Ja już zgłupiałem w tym temacie :/ 

CE417BE8-15F4-4E48-BCD3-D8CFEEAA0709.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Trzeba zobaczyć czy na sprzegiełku nie ma żadnych patentów w postaci nacinanych frezów, jak jest OK to zajrzeć do rozrządu.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad67pl    0

Aaa no czyli jest opcja ze sobie ktoś kiedyś przyspieszył zapłon po prostu, zdejmę i zobaczę, rozrządu nie podejrzewam bo był elegancko ustawiany według znaków pare lat temu przez mechanika, nikt tego nie ruszał wiec raczej dużo tam się nie mogło stać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
7 godzin temu, Rolnik995 napisał:

Witam panowie nie znalazłem innego tematu a więc mam problem z silnikiem prekins 103-10. 3 cylindrów maleństwo dałem do regeneracji pompę wtryskowa wtryski bo silnik pracował na 2 cylindry tzn bez obciążenia pracują 3 ale jak dostanie obciążenia to już na 2 przed regeneracja było to samo. A więc co może być nie tak głowica czy może jakiemus cylindrów kończą się pierścienie? 

Regulacja zaworów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek9238    0

U mnie problem z kątem zapłonu byl podobny jak u kolegi wyżej lecz w drugą stronę. Po zmienie kół rozrządu i przesunięciu o jeden ząbek ruch w kapilarze jest na dolej kresce. Lecz nadal ciągnik nie rowno pracuje, dymi na niebiesko i słychać co jakiś czas tak jakby przerwa w zapłonie albo coś podobne.. Dodatkowo nie ma reakcji na ruch pompy czy to od siebie czy do siebie. Kąt się zmienia ale słyszalnych czy widocznych zmian w pracy brak. Przy okazji były wymieniane zestawy naprawcze(mahl) bo na 4 cylindrze tuleja piekła i płyn wyrzucało. Tłoki, tuleje(sprawdzone dociskane 0,05mm), pierścienie(napisem top do góry oraz zamkami na mijanego, pierścieni też nie zamieniłem.), korby (ważone 16gram), nowe koła rozrządu(skropol).Zastanawia mnie czemu na 3sekcji pompy czuć pulsacje.?? Mógłby się ktoś wypowiedzieć? 

PS. Zawory wyregulowane. 0.20ssace i 0.30 wydechowe. Ustawiane na mijankę. 

Pozdrawiam. 

Edytowano przez arek9238

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mogą być kąty przestawione na pompie i pomimo rozrządu jak należy pompy nie ustawisz.Pulsacje powinno czuć na wszystkich sekcjach.Skoro nie czujesz na wszystkich a ciągnik nie rowno gada,to pompa jest po prostu spatolona.Pompiarza rzetelnego najpierw znajdź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Witam . 

Mam problem z moją 40 stką, która niedawno przeszła remont silnika, w silniku zostały wymieninę takie części jak zestawy naprawcze, 4 głowice nowe, koła rozrządu, wał korbowy, korbowody po regeneracji, panewki, szklanki, koniki i popychacze. Problem z silnikim zaczął się dopiero po 5 motogodzinach wcześniej silnik cykał równo, nie kopcił i ładnie odpalał. Później coś się stało zaczął kopcić, ciężko odpalać i nierówno pracować na wolnych odbrotach i gdy silnik nie ma obciążenia. Pod obciążeniem, gdy silnik ciągnie pracuje normalnie, mam moc i przykapca na popiołkowo. Wtryskiwacze i pompa regenerowane 2 razy, zawory docierane kilka krotnie, jak i luzyw zaworowe też ustawiane. Zmiana kątu wtrysku nic nie zminia oraz dawkowanie paliwa również proszę o pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, traktorserwisolx napisał:

Witam ! Mam pytanie : jakim olejem jest zalana pompa wtryskowa ? Proponuje wymienić na próbę pompę wtryskową . 🔧

olej zalany przez serwis który regenerował pompę , tak na próbę będzie pompa od zetora założona 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwazi    8034

Też bym stawiał na pompę ale zanim co sprawdź czy nie masz przytkanego kranika w zbiorniku. Mój, jak zaczyna się tak zachowywać to znaczy, że coś w układzie paliwowym się przytyka. Z reguły to kruciec przed ręczną pompka, do którego dochodzi wężyk ze zbiornika. Może być też tak, że nieszczelny kranik powoduje zapowietrzenie i na niskich obrotach się dzieją takie klocki. Wydaje mi się że warto sprawdzić, zanim się zabierzesz za pompę. Dużo to nie kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwazi    8034

Jeśli kranik i pozostałe połączenia w układzie paliwowym są drożne i szczelne. Nigdzie nie może zaciągać powietrza to zostaje pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwazi    8034
25 minut temu, margoo78 napisał:

Firmy regeneryjące pompy nie nalewają tam oleju.

Myślisz, że regulator się rozwalił na skutek braku oleju? Chyba trochę za mało popracował. Nawet jeśli na sucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1010

Nie wiadomo co było zrobione w pompie i na jakich częściach.. po taniości czy na polskich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

O

3 godziny temu, margoo78 napisał:

Firmy regeneryjące pompy nie nalewają tam oleju.

Od sprawdzenia tej kwestii należy zacząć . Jeżeli olej jest to ok , natomiast jeżeli oleju nie ma, to pompa do sprawdzenia . Nie sądzę aby brak oleju spowodował uszkodzenie regulatora , czy listwy , ale zapewne doszło do przytarcia  wałka ( krzywek), lub  też uszkodzenia napędu pompy zasilającej - słabe zasilanie ( jeżeli pompa zasilająca  jest starego typu z rolką  to nawet bardziej możliwe ). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwazi napisał:

Jeśli kranik i pozostałe połączenia w układzie paliwowym są drożne i szczelne. Nigdzie nie może zaciągać powietrza to zostaje pompa

układ paliwowy szczelny jest bo sprawdzane , pompa i wtryski 1 raz regenerowane a 2 raz było wszystko sprawdzane i ustawane jeszcze raz , na dniach porzycze od sąsiada pompę z zetora i zobaczymy czy winna pompy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qwazi    8034
Przed chwilą, KrzysztofT123 napisał:

układ paliwowy szczelny jest bo sprawdzane , pompa i wtryski 1 raz regenerowane a 2 raz było wszystko sprawdzane i ustawane jeszcze raz , na dniach porzycze od sąsiada pompę z zetora i zobaczymy czy winna pompy .

Podmenisz pompę i wszystko będzie jasne 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
margoo78 napisał:

Firmy regeneryjące pompy nie nalewają tam oleju.

Firma bosch która regenerowała pompę a drugi raz sprawdzali ponownie mówili że pompa zalana olejem i przed odpalenie silnika sprawdzałem na bagnecie i olej był w pompie


jaco512 napisał:

Nie wiadomo co było zrobione w pompie i na jakich częściach.. po taniości czy na polskich?

łożyska jakieś zaworki , uszczelniacze regeneracja za 1000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj