yacenty

Kontrolka filtra powietrza

Polecane posty

yacenty    3887

Witam,

mam taka sobie czerwona kontrolke od filtra powietrza,

wczesniej jak filtr byl czysty to nie swieciła wcale, jak sie lekko zabrudził to po przekroczeniu 2000 obr/min zaczynała mrugac, jak był bardzo brudny to juz nawet na 1800 swieciła.

Filtr się myło i znów było OK,

teraz kontrolka zaczyna mrugac juz na 1000 obrotów, na 1600 swieci non stop a filtr jest czysciutenki, 3 razy z rzedu po lekkiej robocie go mylismy.

Co to moze byc? od czego ta kontrolka moze się swiecic?

 

Jakies pomysły?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    4

z tego co mowili serwisanci ktorzy przyjezdzali do ciagnika to czerwona kontrolka oznacza koniecznosc wymiany filtra powietrza. wg ich opinii nie pomoze juz zadne mycie, dmuchanie itp tylko trzeba kupic nowy filtr...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czerwona kontrolka oznacza ogólnie, że filtr jest zabrudzony. Jeżeli nie pomaga już czyszczenie to należy wymienić go na nowy. Jeżeli jest to suchy (papierowy) filtr powietrza to nie czyści się go na mokro, a tylko przedmuchuje powietrzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3887

wiecie jak wyglad ten filtr czy tylko sobie tak na luzno piszecie?

to jest filtr olejowy, chyba logiczne jest ze nie myłbym filtru papierowego :o


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Spróbuj bez filtra, czy dalej będzie mrugać. Może czujnik jest zabrudzony? Co do filtrów papierowych, to były papierowe przeznaczone do mycia i płukania w wodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a sprawdź tę kontrolkę może coś do niej przywarło .Swoja drogą na jakiej zasadzie ona działa ??? Jakiś drut pod napięciem czy co a może po prostu czujnik podciśnienia ?? Jeszcze możesz odłączyć rurę od filtra i zobaczyć co będzie na chwilę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brykal    0

no to nic tylko czujnik do wymiany, (w claasie -kombajnie mam na podcisnienie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj