yacenty

Kontrolka filtra powietrza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yacenty    1658

Witam,

mam taka sobie czerwona kontrolke od filtra powietrza,

wczesniej jak filtr byl czysty to nie swieciła wcale, jak sie lekko zabrudził to po przekroczeniu 2000 obr/min zaczynała mrugac, jak był bardzo brudny to juz nawet na 1800 swieciła.

Filtr się myło i znów było OK,

teraz kontrolka zaczyna mrugac juz na 1000 obrotów, na 1600 swieci non stop a filtr jest czysciutenki, 3 razy z rzedu po lekkiej robocie go mylismy.

Co to moze byc? od czego ta kontrolka moze się swiecic?

 

Jakies pomysły?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    2

z tego co mowili serwisanci ktorzy przyjezdzali do ciagnika to czerwona kontrolka oznacza koniecznosc wymiany filtra powietrza. wg ich opinii nie pomoze juz zadne mycie, dmuchanie itp tylko trzeba kupic nowy filtr...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czerwona kontrolka oznacza ogólnie, że filtr jest zabrudzony. Jeżeli nie pomaga już czyszczenie to należy wymienić go na nowy. Jeżeli jest to suchy (papierowy) filtr powietrza to nie czyści się go na mokro, a tylko przedmuchuje powietrzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yacenty    1658

wiecie jak wyglad ten filtr czy tylko sobie tak na luzno piszecie?

to jest filtr olejowy, chyba logiczne jest ze nie myłbym filtru papierowego :o


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Spróbuj bez filtra, czy dalej będzie mrugać. Może czujnik jest zabrudzony? Co do filtrów papierowych, to były papierowe przeznaczone do mycia i płukania w wodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    307

a sprawdź tę kontrolkę może coś do niej przywarło .Swoja drogą na jakiej zasadzie ona działa ??? Jakiś drut pod napięciem czy co a może po prostu czujnik podciśnienia ?? Jeszcze możesz odłączyć rurę od filtra i zobaczyć co będzie na chwilę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brykal    0

no to nic tylko czujnik do wymiany, (w claasie -kombajnie mam na podcisnienie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aprzem
      Witam. To mój pierwszy temat na forum więc na początek chciałem się przywitać. A teraz do rzeczy. Chciałem zapytać czy jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie tego korektora pod względem jego sprawności. Pytam ponieważ wydaje mi się że coś z nim jest nie tak ponieważ pod obciążeniem nie zauważam aby zwiększał dawkę paliwa ( o ile da się to zauważyć?). Na razie tego nie ruszam ale patrząc w katalogu pod numerem 0093009258 jest przepona tylko w tym szkopuł, że nigdzie nie idzie jej dostać a zakup ewentualnie całego korektora to spory wydatek.
    • Przez slesh451
      Panowie macie jakiś sposób na urwane śruby w bloku silnika. Próbowałem rożnych sposobów ale żaden nie przyniósł efektu. PO]MOCY


    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 12145. Ostatnio w trakcie orki zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju. Chciałem się dowiedzieć gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju? Przepatrzyłem cały silnik i nie mogę go zlokalizować, czy ktoś może podpowiedzieć gdzie znajdę ten czujnik?  Oraz drugie pytanie co się mogło stać, że ta kontrolka świeci? Od czego zacząć weryfikację problemu?
    • Przez MichaSatta
      Witam ! Mam taki problem otóż po kupnie ciągnika ( zetor 8111 ) borykałem się z cieknącym olejem silnika , wreszcie po sianokosach wziąłem się za niego i rozpołowiłem ciągnik . Okazało się że olej leci z odrzutnika oleju który chcę zastąpić pokrywką z uszczelniaczem jest to bardziej pewne i żywotniejsze rozwiązanie tylko pojawił się problem na wale jest taki jakby pierścień i było u mnie 2 mechaników i twierdzą że ten pierścień trzeba zbić ponieważ uszczelniacz nie będzie spełniał swojego zadania .... Ja mam trochę inne zdanie iż wydaje mi się że tego nie pójdzie zdjąć bo jest to razem z wałem i teraz nie wiem co zrobić czy jednak trzeba wywalić ten pierścień czy może jednak się go zostawia ..
    • Przez Zetix
      Czołem!

      Muszę zdemontować wymiennik ciepła w zetorze 12011 ponieważ jest uszkodzony gwint wewnątrz wymiennika i sączy mi olej z korka no i muszę zwieźć do fachowca żeby przegwintował na większą śrubę Jak najszybciej i najprościej go zdemontować?
      Czy trzeba odkręcać belkę ramy silnika, czy może wykręcić filtr bąk i dostać się do wymiennika?

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj