Skocz do zawartości
yacenty

Kontrolka filtra powietrza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yacenty    569

Witam,

mam taka sobie czerwona kontrolke od filtra powietrza,

wczesniej jak filtr byl czysty to nie swieciła wcale, jak sie lekko zabrudził to po przekroczeniu 2000 obr/min zaczynała mrugac, jak był bardzo brudny to juz nawet na 1800 swieciła.

Filtr się myło i znów było OK,

teraz kontrolka zaczyna mrugac juz na 1000 obrotów, na 1600 swieci non stop a filtr jest czysciutenki, 3 razy z rzedu po lekkiej robocie go mylismy.

Co to moze byc? od czego ta kontrolka moze się swiecic?

 

Jakies pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    1

z tego co mowili serwisanci ktorzy przyjezdzali do ciagnika to czerwona kontrolka oznacza koniecznosc wymiany filtra powietrza. wg ich opinii nie pomoze juz zadne mycie, dmuchanie itp tylko trzeba kupic nowy filtr...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czerwona kontrolka oznacza ogólnie, że filtr jest zabrudzony. Jeżeli nie pomaga już czyszczenie to należy wymienić go na nowy. Jeżeli jest to suchy (papierowy) filtr powietrza to nie czyści się go na mokro, a tylko przedmuchuje powietrzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yacenty    569

wiecie jak wyglad ten filtr czy tylko sobie tak na luzno piszecie?

to jest filtr olejowy, chyba logiczne jest ze nie myłbym filtru papierowego :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Spróbuj bez filtra, czy dalej będzie mrugać. Może czujnik jest zabrudzony? Co do filtrów papierowych, to były papierowe przeznaczone do mycia i płukania w wodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

a sprawdź tę kontrolkę może coś do niej przywarło .Swoja drogą na jakiej zasadzie ona działa ??? Jakiś drut pod napięciem czy co a może po prostu czujnik podciśnienia ?? Jeszcze możesz odłączyć rurę od filtra i zobaczyć co będzie na chwilę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Brykal    0

no to nic tylko czujnik do wymiany, (w claasie -kombajnie mam na podcisnienie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
    • Przez SmalcuXD
      Jaki ma być ustawiony luz na zaworach w zetorze 8011 ?
    • Przez Niki1986
      Witajcie,
      Chcę zrobić przegląd swojego zetora i mam takie pytanie, co należy zmienić podczas takiego przeglądu i na co zwrócić uwagę? Olej w silniku, oczyścić filtr(bąk), wymienić olej w skrzyni biegów(czy tam wchodzi 52 litry i jaki olej trzeba kupić gl-4?) i założyć jakieś nowe uszczelki?( wiecie to chyba groszowe sprawy a chcę mięć spokój, czy pasują od c385), zmieniać termostat? Bo nie wiem jak to wygląda po poprzednim właścicielu...
×