Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I co z tego ze czesci miliony jak jakosc tych czesci jest taka jaka jest a jest bardzo kiepska

No i druga kwestia to to ze za ładna 914 musi dac tyle co za mf czy renówke a przynajmniej nie bedzie ciagle w niej grzebał ( znajomy kupił 914 miał ja 2 lata i sprzedał bo ciagle było cos i cos taki plus ze ludzie jeszcze teraz sa w stanie dac duze pieniadze za takie ciagniki )

Opublikowano

50tys..... Wyobraź sobie że masz np firmę transportową - dał byś 50 tys za stara w dobrym stanie? Czy wolał byś jakąś scanię czy volvo ? Jesteś taksówkarzem - dał byś 20 tys za poloneza czy wolał byś PASSATA CZY AVENSIS? Części może i droższe ale liczy się koszt przejechania 1 km a nie ile kosztuje nowa turbina czy drążek kierowniczy.... 

Opublikowano

a dziwi Cie to? jeśli nie był trzymany w stodole pod kocem to niestety ale ruda dawno błotniki zjadła

W 20lat zjedzone błotniki? Oglądam na telefonie i u mnie wygląda na zdjęciach jakby tylni most, silnik, felgi- wszystko było malowane. Je też ruda zjadła? (Chyba że tylko na telefonie tak to wygląda, to sorry w takim razie). Do tego ciągnik sprowadzony. Nie mówię, że to go tam od razy dyskwalifikuje, ale jakieś malowance oglądałem sceptycznie nastawiony do takich jestem.
Opublikowano (edytowane)

Ja mam 8045 z 1975 roku i błotniki w oryginale. Te pierwsze ciężkie zetory i ursusy były niezniszczalne. Od momentu pierwszej fabrycznej modernizacji mydło...

Edytowane przez michal8011
Opublikowano

Co powiecie mi o mfie 699? Chcę jakąś nie drogą i prostą szóstkę czy może celować w landiniego chyba model 10000?

P.S Wracając do ciągnika na 15ha mój klient tak szukał tak szukał że kupił za 30 tyś zł za internationala 784, 380km w jedną stronę jechał. Odmalowany, góra silnika do remontu, opon przednich nie stwierdzono, sprzęgła brak. Mówi że rocznik 1989 ja oczy jak 5zl że one do 81 wychodziły. Facet w szoku. Pomyślałem sobie że nie źle go ktoś w bambuko zrobił

Opublikowano

Chyba to bez róznicy czy mf czy landini oba fajne proste i dosc niezawodne

A co zmieniasz renówke na cos wiekszego czy dokupujesz kolejny ciagnik ?

A co do faceta to nie dziw sie ludzie nie sprawdzaja w jakich latach produkowany był ciagnik ile kosztuja czesci czy nie mowiac o udzwigu podnosnika czy wydajnosci hydrauliki czy jaka dzwignia od czego i jak ma działac a handlarze jak widza ze nie ma sie pojecia o czyms to wciskaja kit a pozniej sa własnie wielkie oczy

Opublikowano

Renowka okaże się w praniu czy zostanie czy nie.
Czasem Landini nie ma innej skrzyni?

Ogólnie są rejony Polski gdzie rolnicy oprócz Ursusa, Zetora, MTZta i Bizona innych marek nie uważają. Znajomy ostatnio sprzedał niebieskiego Rekorda za 87 tyś zł, osobiście kupił claasa 108. Był z transportem i oprócz wyżej wspomnianych marek nic innego tam nie widział a rolnik tylko to potwierdził. A nawet z naszymi Ursusami bywają schody z częściami... Mój klient do 914 Finn do skrzyni biegów część musiał dorabiać bo nigdzie nie szło jej dostać. Czekał 3 tygodnie...

Opublikowano

Właściwie to czemu nie szukasz drugiej renowki ?? Skrzynie zapewne są inne ale nie słyszałem by ktoś się na nie skarżył
A w sumie to mf 699 nie ma na przodzie tylko opon w rozmiarze R 24 ?? Jeśli tak to szkoda że nie miały 28

Opublikowano

A bo jakoś wszystkim nam MF bardziej przypasował. Dużo pracujemy 675 i jest git a pali to praktycznie tyle co nic :P

Opublikowano

Wiesz zależy jaki dla kogo to ciężki pług u nas gość kupił 4 zagonowa z unii i też mówi że cholerstwo takie ciężkie a znajomy ma kuhn multimaster 4 obrotowa z zabezpieczeniem hydraulicznym i mówił ze niby ciężki ale jak sucho to jeszcze przydałoby się masy teraz kupił 5 skibe i mówi ze jest ok

Opublikowano

Ma ktos moze namiar na zachodniego klamota 80-100 kunia do 40 tys, 4x4 na glowny ciagnik ?? Takiego, ktory jest w miare pewny a przynajmniej wiadomo lub mozna sie spodziewac jaki element sie konczy. Moze jakis ziomek chce opylic czy przyzwoity handlarz co da sie dogadac. Dzienki.

Opublikowano

Woj. Łódzkie, kolega w większości przypadków nie maluje bo mówi że nie warto. Od czasu do czasu felgi tylko. Sprzedaję na fakturę VAT-marża, czyli jak większość.

Opublikowano

Ma ktos moze namiar na zachodniego klamota 80-100 kunia do 40 tys, 4x4 na glowny ciagnik ?? Takiego, ktory jest w miare pewny a przynajmniej wiadomo lub mozna sie spodziewac jaki element sie konczy. Moze jakis ziomek chce opylic czy przyzwoity handlarz co da sie dogadac. Dzienki.

 Ciężko znaleźć coś sensownego. Szukamy już 2 m-ce bez skutku. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v