Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://www.agrofoto.pl/forum/forum/96-massey-ferguson-seria-30xx-31xx-61xx-26xx-36xx-81xx/ sam se poczytaj bo zaraz dostaniesz opinie ludków, którzy traktor widzieli co najwyżej na obrazku

A czy skomplikowany.... to już zależy od poziomu Twojej wiedzy i chęci do nauki bo nie ma co liczyć że 30letni traktor będzie bezawaryjny.

Jeszcze jest opcja że masz znajomego, który zna te maszyny i pomoże od czasu do czasu

Opublikowano

Interesuję się maszynami i elektroniką ale nie mam czasu na grzebanie  w tym a po drugie nie potrzebne mi to. Potrzebny mi dobry ciągnik do 100-120 koni nic wiecej :) 

 

U mnie w rejonie to jeden ma Case drugi Zetora, trzeci  Fendt  i tak mógłbym wymieniać każdą markę ciągnika :D  Tych MF 3060 czy 699 nie widze u mnie w rejonie :D 

 

 

A właśnie co powiedzie o fendt ? 

Opublikowano

otóż to... byłem dziś w sklepie a tam gościu w stanie przedzawałowym... dowiedział się że wieszak TUZu do jakiegoś Fendta 3tys zł :P a czy nie da się dopasować z polskiej 80tki?? i stęka taki 15 min zanim uzna się za pokonanego

Opublikowano

Nie ma czegos takiego jak mf 699turbo tylko 698 t luv 699 6 cyl. Z tym ze jest to lekka seria. 3060 jest slaby bo tylko 80 km jako pomocnik spoko ale hako glowny juz lepiej 3080 3090 3115 wszystki 6 cyl. Bez turbo

Opublikowano

Zetor 7745 spokojnie Ci wystarczy, komfort bardzo dobry, traktor do tura idealny, na prawdę tymi zetorami się przyjemnie pracuje. No chyba że chcesz koniecznie te 6 cylindrów to weź coś z ciężkiej serii ursusa/zetora.

Opublikowano

Polecam Ci coś ze stajni DF seria DX np 110, 120 ciągniki  proste w obsłudze części łatwo dostępne. Bez elektroniki wszystko mechaniczne, silniki chłodzone powietrzem, grunt to jak w każdej maszynie wymiana filtrów i oleju.

Opublikowano

3050  mam za mały silnik do swojej masy, 3060 juz jakos tam jedzie ale i tak jest mułowaty, dużo lepszy jest 3065 lub 3070 i poniżej tego bym nawet nie schodził, ciągnik z turbiną szczegolnie perkins zachowuje sie dosc znośnie, bo  bez te słabsze bo rewelacji nie robią ze względu na pompe wtryskową moze dzieki której są oszczedne ale zeby sie nie zadusily w robocie to pedał w podłodze bo jak zacznie leciec z obrotów to koniec. Co innego np. Fiat, pusci czarnego dyma jak 60 tka ale za nic nie zgasnie tylko pojdzie dalej a spali mniej od fergusona i moja rada taka jak nie chcesz MF z elektryka, szukaj Fiatagri ok 90 roku, 90-100 km, seria mało popularna w odsprzedaży  jak MF 390 ale tylko dlatego ze malo kto pozbywa sie tych ciagnikow ze wzgledu na brak awaryjnosci prostote itp. Brakiem czesci do Fiata czasem sie nie przejmuj bo kupisz w każdym serwisie new hollanda w najgorszym przypadku ( ja kupowałem do swojego 40 letniego fiata czesci i okazałao sie ze duzo pasowało od new hollanda z ok 2000 roku :D )

Opublikowano

Łatwo się mówi a dylemat jest duży... Jedni tak, drudzy tak. Czytałem troszkę o tych Renówkach i niby chwalą ale nikt w okolicy nie ma takiego, wiec nie wiem jak z dostępnością części.

Opublikowano

Wszystko zalezy jak ktos wczesniej traktował ciagnik i jak był serwisowany jak ktos robił te 2 rzeczy z głowa to taka renówka mf czy inny jeszcze sporo popracuja a jak ktos nie dbał o nic i jeszcze zyłował to wiadomo ze bedzie sie sypac jedno po drugim i radze ci sie na cos nastawic i szukac bo jak znajomy tylko szukał do 50 tys i 95-110 km to jak pojechalismy do handlarza to połowa placu spełniała jego wymagania

 

Nie kazdy lubi kupowac w internecie bo niektórzy musza cos dotknac zeby zapłacic sam mam sasiada co woli kupowac w okolicznym skladzie i dopłacac po 20-50zł do czesci w porównaniu z internetem wiec to juz zalezy jakie kto ma przyzwyczajenia i zdanie

Opublikowano

Łatwo się mówi a dylemat jest duży... Jedni tak, drudzy tak. Czytałem troszkę o tych Renówkach i niby chwalą ale nikt w okolicy nie ma takiego, wiec nie wiem jak z dostępnością części.

 

części jest w bród wpisz w wyszukiwarkę części renault to zobaczysz ile wyskoczy

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v