Farmer z Gór

Ile KM ma C-360, C-355, 4011

Polecane posty

GoRAL1 ma racje i te zmiany jakie wymienił maja miejsce... Filipoo Wątpię byś miał jeden katalog od wszystkiego... bo nie tylko w silnikach są zmiany lecz także w skrzyni.


>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Poczytaj dobrze masz podane numury katalogowe na te same częsci do nr silnika i od numeru silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

katalog jest jeden:) fak sorka nie dopatrzenie jest nr do jednego i drugiego silnika sorka :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    2

jest zmiana w rozrzadzie - Ursus C-355 � Wikipedia, wolna encyklopedia

Macie tu odpowiedz na wszystko

Tam piszą głupoty np.zwolnice planetarne w c355?A silniki różnią się tylko ustawieniem pompy wtryskowej(inne obroty max,inna dawka paliwa)W c360 są większe obroty max silnika i dlatego jest większe przełożenie w zwolnicach(aby ograniczyć prędkość max)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Biorąc sie za remont c 355 w warunkach domowych trzeba wiedzieć czy silnik jest przerobiony na c 360 czy nie bo mozna się pogubić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bongle właśnie zauważyłem już jakiś czas temu na wikipedii to głupoty że 355 ma zwolnice planetarne... to tak samo w innych danych moga być takie głupoty....

 

Jeśli bierzesz sie za remont silnika (tuleje, tłoki, głowice i wał(szlif)) to wszystkie części od jednego do drugiego pasują. Jedynie gdybyś zakładał wał do silnika 355 od 360 to musisz pamiętać, że mają inne mocowanie koła zamachowego. Teraz nie pamietam dokładnie ale 360 ma dwa kołki i chyba 5 śrub, a 355 ma jeden kołek i 6 śrub. ale na 100% pewien nie jestem... musiał bym iść do garażu obejrzeć te wały.

 

A odnośnie remontu skrzyni to już musisz dokładnie widzieć co masz, bo w 360 jest inne ułożyskowanie itp.


>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Rozrząd jest taki sam. Też gdzieś słyszałem że został zmieniony, ale sprawdzając w fachowej literaturze dowiedziałem się że kąty zamykania i otwierania zaworów są takie same w obu silnikach. Różnica to po prostu inna pompa wtryskowa i regulator obrotów. Wspołczesne silniki w ciagnikach jednej serii posiadaja różną moc pomimo tej samej pojemnosci a różnia się np. dawką paliwa, ciśnieniem wtrysku, turbina lub innymi modyfikacjami.

 

a wlasnie ze mylisz rozrzad jest inny nawet tych archiwach pisza ze dodalo 7km jest zmiana rozrzadu a dawke paliwe moze sobie ustawic chodzi ta raczka ,czy przez gaznik nozzny tylko w pompie paliwa,zeby byl silni, taki sam i co tutaj piszesz to silnik w c-360 jest s-4003 a nie s-4002 to w 355 instalowali s-4002

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

W archiwach piszą różne rzeczy, nie zawsze zgodne ze stanem faktycznym. Ja skłaniałbym się ku wypowiedzi @marian3p


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

ursus produkował C-360 z silnikami 60 konnymi ale miał 4x4


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

bartek 1992 gdzie ty widziales c- 360 fabryczna 4x4 chyba we snie albo jakis prototyp ktory nigdy nie weszedl do produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Tak on ma napęd ale nie jest on fabryczny. Żadna C-360 fabrycznie nie miała montowanego napędu 4x4.

I koledzy zacznijcie wreszcie rozmawiać na temat, bo to nie temat o 4x4 e C-360. Każdy następny post nie na temat i polecą %.

A autor tego ogłoszenia też coś bajki pisze, C-360 ma 52kM a nie 60kM.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

ursus c330 - 30 km przy 2200 obr/min

ursus c355 - 45 km przy 2000 obr/min

ursus c360 - 52 km przy 2000 obr/min


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

C-330 - ok. 25Km

C-4011 - ok 42Km

C-355 - ok. 45Km

C-360 - ok. 52Km


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

ursus c330 - 30 km przy 2200 obr/min

ursus c355 - 45 km przy 2000 obr/min

ursus c360 - 52 km przy 2000 obr/min

 

Do 355 i 360- tki do tej mocy dodaj jeszcze po 200 obr. URSUS C-4011 miał 42 KM przy 2000obr.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

MAT912-masz rację z obrotami znamionowymi,czyli obliczeniowymi(według danych producenta).

czyli wynika z tego że 40-tka miała mniejszą moc tylko przez mniejsze obroty jak 355(z 40-tką miałem niewielkie styczności),40-tka miała bodajże maksymalne obroty mniejsze-a prędkość osiągała poprzez inne przełożenie zwolnic.

355 i 360 tylko się chyba ustawieniem na pompie różniły(jeżeli w ogóle,może tylko w innych normach podawali),bo inne części silnika te same,nawet według katalogu.

zauważyliście ściemę,bebechy te same a moce różne-ot modernizacja :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Obroty nie są odnośnikiem mocy. Jak 60-ke podkręcisz na pompie do 2600 to nie zrobisz jej ani jednego konia. 40-ka miała inny typ pompy i regulatora. Mogła mieć przez to inną dawkę paliwa i przez to różnica w mocy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

@wiesmag chyba tak było jak napisałeś, bo te 40-tki które miały pompy podregulowane na większe obr. to tam mocą nic się nie różniły od 60-tek a 10 KM r

różnicy to powinno być już widoczne gołym okiem a niestety nie było. ;)

 

@seweryn20 weź 355 i 360 no tam to prawie żadnej różnicy w silniku poza filtrem oleju nie było a różnica w KM jak najbardziej ale na tabliczce. URSUS miał to do siebie że zmienili np. siedzenie czy obciążniki i już był ciągnik z inną mocą innym typem i ch...........a wie co jeszcze i to była ich modernizacja, no i efekt dzisiaj mamy że swojego nic nie mamy. :lol:

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Napisano (edytowany)

Mat coś kręcisz. 40-ka ma maksymalne obroty 2400, 60-ka też. Gdyby było tak jak mówisz to powinna mieć więcej koni bez podnoszenia obr. na pompie przy tych obrotach co 60-ka czyli 2200 bo do tylu 40-ka kręci bez kombinowania. Jak istniało u nas kółko były tam 40-ki z podniesionymi obrotami do transportu i nie zmieniło to mocy w zakresie normalnych obr. Tyle dało że była szybsza i puzniej spadała z obr na górce. Kombinowali z dawkami bo paliwa mieli dość i tu jest to możliwe.  Jak mówię samo podniesienie max obrotów nie wpływa na moc w normalnym zakresie obr 400-2400, poprawia prędkość i opuznia spadek silnika z obrotów czego zasługą jest większa prędkość wirowania elementów silnika.

Różnica między 55 a 60 nie jest mi za bardzo znana. W realu gdzieś to się wszystko pozacierało. Ale w 40-ce pompa i regulator jest inna. Wizualnie nie ma różnicy ale mają inne symbole. Przydała by się wypowiedz pompiarza który ma z tym kontakt.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@seweryn20-nie chodziło mi o podkręcanie maksymalnych,tylko o znamionowe-o sposób ich obliczania-40tka-42KM przy 2000,a 355-45KM przy 2200,te trzy konie przy 200 obrotach da bez zmiany dawki,nawet na tej samej pompie.

60-tki dostały dawkę-bo tylko bardziej kopciły,i szybciej ze zbiornika ubywało.

właściwie nie ma się o co spierać-bo te ursusy o których mowa to były jak my-każdy inny i niepowtarzalny:każdy inaczej zapalał,inaczej dymił,inną miał moc,inny głos,inaczej wył,itp.każdy był indywidualistą.

miałem okazję uczestniczyć w wyborze ciągnika nowego(nie sobie) w AGROMIE-10 chodziło a każdy inaczej-bąć tu mądry i wybierz dobrze. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No w sumie to fakt. Teoretycznie oczywiście. I faktycznie jest tak że każdy na inną chorobę choruje, czasem nie wiadomo czemu. Z kopceniem też racja. Musi trochę dyma puścić bo tak jest skonstruowana i tyle. Nie wspominając o tym co potrafi wypluć z komina jak jest zużyty silnik. Buldog się chowa he he.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj