Zaloguj się, aby obserwować  
ozi22

Forterra11441

Polecane posty

ozi22    0

Jestem ciekaw ilu jest szczesliwych posiadaczy nowej forterry?Co dokladnie w niej zmienili ze cena podskoczyla o ponad10tys? Jesli sa takie osoby to jakie sa ich opinie o nich??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

nie chce być krzykaczem w tym temacie, ale z tego co wiem to jakościowo są duzo lepsze od tych poprzednich -głowy sobie za to uciąć nie dam ;)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
zaznaczylem w temacie, ze chodzi o nowy model

 

Dopisz że chodzi o Model 2008

 

Zmieniono silnik na Euro 3, zmieniono miejsce akumulatora (teraz jest pod schodkami), nowe górne światła, w opcji można zamówić bak 205 L, zakryto linki sterujące rozdzielaczem po prawej stronie kabiny na takie jak w proximie plus, zmniejszono hałas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozi22    0
Dopisz że chodzi o Model 2008

 

Zmieniono silnik na Euro 3, zmieniono miejsce akumulatora (teraz jest pod schodkami), nowe górne światła, w opcji można zamówić bak 205 L, zakryto linki sterujące rozdzielaczem po prawej stronie kabiny na takie jak w proximie plus, zmniejszono hałas

a moze wiesz jak jest z tymi nowymi silnikami jak sie spisuja,jakie jest zuzycie paliwa??

juz widzialem na AF takiego11441 ale teraz nie moge go znalezc zeby zapytac jak sie sprawuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Chyba juz w starych Forterrach akumulator byl pod kabina i tak zostal aby w proximach go przniesiono??


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BOKSKOZLOW    0

widziałem jak odpalali go w kielcach było wtedy troche zimno tak z 10oC i tak dymił że wstyd ioni mówią że silnik euro3 chyba -3

A co by było jak by tak zimom przy -20oC go odpalać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

z tym dymieniem to prawda ja bylem na targach w olsztynie 2 lata temu i odpalili proxime to dymila tak strasznie ze glowa mala bialy dym walil cala rura moj sasiad ma proxime i mowi ze tez tak ma dopiero po rozgrzaniu to ustepuje nie wiem czemu tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

A wiecie, ze ja jeszcze żadnego nowego ciagnika nie widziałem, który zimny nie puśći przez chwile dymku, nawet u tutejszego dealera JD jak byłem to odpalał mi <6820 chyba> to też dymek był, ale tak samo jak w zetorze, pochodził minutke i juz było ok :D Więc nie wiem o co tu tyle krzyku......pewno wasza stara C-330 to nawet przy przygazówce nic nie pokaże :D diesel to diesel-niestety :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozi22    0

dobrze gadasz stary,jak bylem w fino to odpalali mi forterke11441 fakt puscila dymek ale nie byl az taki wielki tylko ot taki maly dymek pochoodzila ok minuty i jak wcisnolem gaz za polowe zadnego dymka nie bylo tylko bylo widac jak cieple powietrze zawirowalo.Wiec nie ma co sie czepiac tego dymka bo dymka to se kazdy lubi puscic na dziendobry :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

to ja jeszcze dodam wypowiedz o dymieniu byłem 2 tyg temu w sitnie w zamojskim przygldałem sie jak odpalaja te ciagnikiu nowe Mckornika chyba miał ze 140km iii jaka on chmure puscił normalnie smoła za puscili go w agregat uprawowo siewny aktywny za bardzo nie miał z nim co robic ale dyma puszczał i nowy ciagnik. porobiłem zdjeca nowej forterry i tak przygladałem sie jej to nic szczegolnego nie widziałem


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piehuj    0

widze ze zetor jest nie złym badziewiem dla ich posiadaczy... posiadam sam forterre 11441 i jestm zaszokowany jego wykonaniem ..po przepracowaniu 800 mtg wysiadły mi połbiegi , chłodnica olejowa przeciekała , naczynie wyrównawcze rowniez ciekło, ehr padł tez... wykonanie zetora jest straszne ...odradzam kupna tej marki ... a co najlepsze nowa wersje ma ocynkowane schodki szare felgi i inne lampy...a i takie małe udogodnienie rozdzielacze od wyjść na zewnatrz sa połączone z ehr i w razie awari naprawa 3500 zł ...brawa dla tych co udogodnili ta wersje niby i jest droższa o 10 tys zł.

 

Posty piszemy w pierwszym okienku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxx

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek11441    133
zetory to niesą do cięzkich prac, widziałem jak sama forterra jechała to dymiła, a co dopiero jak by ciągneła z 6 ton przenicy, a przy odpalaniu to "swiata niewidac"

Chłopie jak Zetor nie jest do ciężkich prac :angry: przyjedz do mnie to ci pokaże jaką zetor ma siłe :o .Przy odpalaniu każdy ciągnik zadymi ,byłem w Agromarkecie to jak gość odpalił DF Agrotrona K110 to też dymił :o

Przy 6 tonach przenicy to ona by nic dymku nie pusciła :)


Zetor zawsze i wszędzie NAJLEPSZY będzie !!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4
zetory to niesą do cięzkich prac, widziałem jak sama forterra jechała to dymiła, a co dopiero jak by ciągneła z 6 ton przenicy, a przy odpalaniu to "swiata niewidac"

 

dzieciaki to sie nie znają coś widzał coś cłyszał dołożył od siebie i... :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz111    0

Powiedzcie mi koledzy jaki stary czy nowy ciągnik nie puszcza chmurki? Z pewnością takiego nie znajdziecie. Jak dodaje się gazu to jest większa dawka, przerobi i pójdzie. Podobnie jest w samochodach. I sprawa rozwiązana :o .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

podaję niedymiący ciągnik (no nie idzie zauważyć nawet tych oparów) i to nawet idzie tłumnik zdjąć przy słupku kabiny i na dodawaniu gazu do dechy nic nie widać model to:

 

Fendt 308Ci

 

Fendt309Ci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arni    1

Dobra chłopaki skończcie już o tych dymieniach bo każdy post jest "ja widziałem jak (taki i taki traktor) dymił a taki nie) :o


17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

@Mateusz

 

o zdziwiłbyś się kolego że wakacjami była różnica cenowa minimalna pomiędzy Zetorem a Fendt-em a mianowicie np. mój kolega kupił 308CI przeliczał Euro po 3,28 Korbanek a dokładnie Podkówka z Mroczenia to wyszedł go 150tys+VAT z przednim Tuz na cbm i tylny cały na cbm +klima pnełmat siodło bardzo szerokie gumy obciążnik na przedni tuz i kogucik a 10441 zetora też około tej ceny mało mniej się kręci takie czasy przyszły i dlatego ludzie kupują markowy sprzęt to samo jest prawie z każdą maszyną sam kupowałem zgrabiarke KRONE swadro 42 bajka maszyna a cena prawie jak Samaszu zgrzyt...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

To prawda, przy niskim kursie euro jaki był, jak ktoś miał trochę więcej pieniędzy i zakupy w planie to tylko brać zachodni sprzęt. A co do dymienia, to tez nie widziałem traktora, który by przy -10 nie zadymił okolicy, zresztą mam vectrę DTI, która też przy mrozach po zapaleniu robi jedno wielkie zadymienie B) w dieselu to normalka, a jeszcze jak ma zawory recyrkulacji spalin, czy inne bajery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

masz racje kazdy musi troche zadymic jak np.dodasz gazyu tak nagle na wyzsze obroty to nie ma ze nie zadymi bo przyjdzie duza dawka poaliwa na raz i gdzies muszą wyleciec spaliny B) .a nie wiecie czy w 2009r zetor pójdzie do góry bo cos słyszałem ze po nowym roku mają podskoczyc z ceną? B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj