radek833

Members
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O radek833

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

770 wyświetleń profilu
  1. A ja wiem że załączanie sprzęgła womu w serii 54 było zależne od wyposażenia i rocznika powyżej 94
  2. Czy wie ktoś ile czynnika chłodzącego należy wpuścić do klimatyzacji w kombajnie Deutz Fahr 2680M?
  3. Jak już zdjąłeś plecak to cylinder wyciągasz bez problemu do góry razem z tłokiem a na dole zostaje podstawa na której siedzi ten oring.
  4. A tak wogóle jak będziesz wymieniał uszczelniacz na tłoku podnośnika to jeszcze wyciągnij cylinder i wymień pod cylindrem oring uszczelniający bo jeśli go nie wymienisz to dalej będzie Ci opadał i będziesz rozbierał jeszcze raz
  5. To gratulacje z udanego patentu. Czekamy na zdjęcia i powiedz jeszcze czym w końcu blokujesz te hamulce joystickem czy zakładałeś dodatkowy zawór o którym Ci pisałem
  6. Czy nic się nie uszkodzi raczej nie powinno się nic uszkodzić ale jeśli masz manometr to możesz zmierzyć jakie jest u Ciebie ciśnienie w ciągniku po naciśnięciu hamulca jeśli jest poniżej 200 bar to jest dobre
  7. Jeśli posiadasz funkcje blokowania i o ile jest ona w pełni sprawna (możesz ją sprawdzić w ten sposób że podepnij do tego wyjścia jakąś maszynę podnieś ją do góry i zgaś ciągnik na jakiś czas aby sprawdzić daną sekcję rozdzielacza czy oby na 100% trzyma ciśnienie żeby się nie okazało że nie trzyma ciśnienia i po zblokowaniu hamulcy po czasie puści i zjedze) Dlatego napisałem żebyś zamontował zawór manualny kulowy na przewodzie wtedy masz pewność że Ci nie zjedzie o ile siłowniki są sprawne a jeśli chodzi o to że nie jest sterowane z kabiny to uważam że to nie problem bo i tak wysiadasz z kabiny za każdym razem przed pompowaniem aby podłączyć wąż ssawny
  8. Albo zamontuj elektrozawór albo zawór manualny na przewodzie do przyczepy
  9. Jeśli chodzi o hamulce to musisz wymienić uszczelniacze w siłownikach (cylinderkach) hamulcowych bo pisałeś że ubywa Ci płynu hamulcowego więc jeśli pompki nie ciekną to znaczy że cylinderki
  10. A dlaczego nie DOT czy on też rozpuszcza uszczelniacze cylinderków hamulcowych
  11. Dobrze Ci kolega macherr mówi nie ruszaj tego od strony koła bo z tym zawsze jest problem.Ja u siebie to aż palnikiem grzałem.
  12. Spuść olej z siłownika wspomagającego jak opadną belki to może się odblokuje bo pewnie suwak w rozdzielaczu się zaciągnąć
  13. I hamulce musisz rozebrać żeby wyjąć półośke z mechanizmu różnicowego
  14. Moim zdaniem to wina orbitrol miałem to samo a więcej napisałem Ci na priv
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj