gtv8

Members
  • Ilość treści

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O gtv8

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. sprzedam lub zamienie na plug 5 skib beczke hts w stanie jak nowa po odnowieniu pompa nowa tylko raz uzywana dla sprawdzenia.B ardzo polecam bez rozczarowania.opis na olx https://www.olx.pl/oferta/beczka-hts-forschrit-CID757-IDDYXGN.html
  2. gtv8

    diagnostyka Claas

    Potrzebuje fachowca do diagnostyki komputerowej ciągnika Claas Axion .Radom okolice
  3. gtv8

    Class axion 810

    Jesli pytasz o starsza wersje Claasa to jest jeden wspólny układ olejowy.2006-2013 jest wspólny pozniej nie wiem,ale sadze ze podobnie
  4. Kolego w axionie to sie robi manualnie przyucza sie dwa parametry czas napełniania i cisnienie. Ciągnik sam sie kalibruje przez około 5 minut, Napisz priv to wytlumacze jak to wykonac
  5. Filtr oleju przekładniowego zatkany.dawno ale moze komus pomoze
  6. Witam,ustawiłem na terminalu cebis przeplywy i cisnienie oraz czas przeplywu na sekcji wyjxcia hydraulicznego tak, aby bardzo pompa nie biła w siłownik tylko spokojnie. Wykorzystałem do tego sekcje z joysticiem electropilota w kabinie ciagnika.Reczny zaciągnięty joystic do tyłu siłownikii wychylone na max zestaw trzyma jak cholera, bez blokowani hydrauliki ale ja na duzych pochyleniach dodatkowo blokuje sekwencje. Zwalnianie recznego to joystic do przodu w pozycji plywającej musi byc poniewaz na neutralu słabo odbijają siłowniki do pozycji 0 na przedniej osi tandem,a sa połaczone z silownikami od hamulca noznego przyczepy . Dodatkowo ustawiłem czas przeplywu na 2 sekundy i po tym pompa nie tłoczy niepotrzebnie oleju. Joystic w pozycji plywającej znacznie poprawił prace odbijania siłowników od recznego, a są one sprzężone z siłownikami od hamulca roboczego przyczepy na stałe. Pamiętac nalezy tylko ze przed zgaszeniem ciągnika nalezy joystic electropilota z funkcji plywającej ustawic na neutralu bo nie zgasimy ciagnika,poniewaz bedzie otwarte złacze electrohydraulicze.Przynajmniej u mnie taki komunikat jest na terminalu. Jutro zamieszcze zdjęcia jak to wyglada. jeszcze czeka mnie tylko załozenie akumulatora i zaworu do samoczynnego hamowania przyczepy i koniec. A i jeszcze czekam na sprężyny naciągające do siłowników dla pewnosci dołoze zeby ladnie wreacały bez oporów zadnych PS. Twoją sugestia Radek brałem pod uwage z tym zaworem na wezu co podpowiadałes i mislałęm zastosowac jakis electrozawor hydrauliczy.To działa wiec nie kombinuje dalej. Pozdrawiam dziekuje za rady
  7. Witam I własnie jestem po testowaniu nowego hamulca recznego hydraulicznego, powiem ze działa to bardzo dobrze:) Na pochyleniu 12 stopni z beczką 11 tys litrów cały zestaw wraz z ciągnikiem stoi w miejscu. Sam reczny hydrauliczny sterowany z ciagnika kabiny za posrednictwem wyjscia hydraulicznego na jednej osi tandem( dwa mocne siłowniki ) trzyma zestaw. Patent sprawdzany pod obciązeniem zdał egzamin. Takze, jezeli ktos jezdzi w górach z przyczepą 15 ton i posiada tylko hamulce hydrauliczne w ciągniku taki reczny ułatwi mu życie przy parkowaniu zestawu.Dodatkowo jest drugim awaryjnym hamulcem w razie gdyby przewód hamulca roboczego na przyczepie pekł i był wyciek w trakcie zjazdu,wtedy mozna go wykorzystac do hamowania przyczepy.Mooze komus to pomoze, zdjęcia dodam pózniej .Pozdrawiam Grzegorz
  8. Radek pytałem człowieka obeznanego w temacie i sugerował podobnie jak Ty zawór na przewodzie hamulca zakrecany w kabinie. bo moj pomysł nie bedzie działał jesli sie wepne tylko z przewodem od hydrauliki w hamulce poniewaz pompa bedzie pchała tylko olej a on bedzie wracał wolnym splywem do skrzyni tym samym omijając siłowniki na przyczepie. Dzisiaj bede wkładał te dwa dodatkowe siłownik ze sterowaniem z kabiny ciągnika na przednią os tandemu to zdam relacje co i jak moze komus sie to przyda. Sprawdzałem ten patent juz na siłownikach przyczepy od hamulców i działa to bardzo dobrze hamulce trzymają jak zle nawet na zgaszonym ciągniku przez poł dnia, dluzej nie chciało mi sie czekac,ale reczny jest jak cholera:) Steruje tym joystikiem przód wlączony tyl wylączony.
  9. Dzieki za odzew sprawdzałem z plugiem blokowanie kiedys i na podniesionym i zablokowanej sekwencji zgaszonym ciągniku plug dopiero po dwóch godzinach moze opadł z 5cm to nie wiem czy to zle czy dobrze i tak został do konca dnia.przy korzystaniu z tego patentu ciągnik zawsze bedzie pracował. Co do zaworu na przewodzie to bede musiał trzymac pedał hamulca noznego i gdy cisnienie w przewodach hamulcowych bedzie na max wtedy zamknąc zawór tak? bo jesli odpuszcze hamulec to tłoki siłowników na przyczepie puszczają.Miałem jeszcze nadzieje ze gdy po wcisnieciu namulca i nacisnieciu takiego przycisku od hamulca automatycznego przy kierownicy cisnienie na przyczepie zostanie ,ale myliłem sie niestety to jest od czego innego. A jeszcze jedno mi przychodzi do głowy czy jesli podepne sie w układ hamulcowy z przewodem od hydrauliki i wszystkie cztery siłowniki zablokuje na przyczepie na którejs sekwencji hydrauliki zewnetrznej nie uszkodzi sie cos w układzie hamulcowym? Bo wtedy jest to układ sprzezony z ciągnikem za posrednictwem przewodu hamulcowego i jest otwarty,a ja pompuje cisnienie w układ na hamulce z wyjscia hydrauliki zew. Nie uszkodze czegos w układzie hamulcowym?Nie chce czegos testowac bez 100% pewnosci.
  10. Myslałem o tym,ale to wolałbym o ile jest to mozliwe sterowac z kabiny ciągnika. Dla sprostowania dodam, ze jednak moge blokowac hydraulike oddzielnie dla dwóch par wyjsc hydrauliki zewnetrznej np. (na joystiku) takze zasuwa beczki bedzie na oddzielnym wyjsciu.Chodzi mi o sam pomysł tego hamulca. Potrzebne mnie to jest ponieważ niekiedy zdarza sie ze zestaw stoi na sporej pochyłosci a klina nie ma kto podłozyc pod koło beczki. Mniej wiecej widze to tak: parkuje zaciągam reczny ciągnika po tym joystikiem zalączam dodatkowe dwa mocne siłowniki na ostatniej osi tandem, blokuje hydraulike na tej sekwencji i cisnienie powinno byc na tym przewodzie cały czas hydrauliczny reczny trzyma beczke na postoju. Czy to rozwiązanie sie sprawdzi? Temat samoodpinającej przyczepy rozwiązałem juz kupując zestaw akumulator olejowy +zawór specjalny.
  11. Witam, pytanie moje kieruje do bardziej doswiadczonych uzytkowników ciągników a mianowicie posiadam przyczepe tandem z hamulcami hydraulicznymi,czy istnieje mozliwosc zrobienia hamulca recznego( hydraulicznego) przyczepy z wykorzystaniem gniazda hydrauliki zewnetrznej? Pytam ponieważ posiadam tylko instalacje hamulcową hydrauliczną w ciągniku i po zaparkowaniu na pochyłosci z pzryczepą tandem 14 ton nie bardzo wierze tylko w hamulec reczny ciągnika.dopóki siedze w ciągniku jest ok ale chciałbym wykonac taki tzw reczny hydrauliczny sterowany ze srodka kabiny ciągnika z wykorzystaniem dwóch siłowników na osi tandem. Po prostu wychodząc z ciągnika wlączam przycisk np. od obracania pluga i tym samym zalączam siłowniki od recznego i bezpiecznie wychodze z ciągnika wypompowac szambo.Czy takie rozwiązanie jest chociaż dobre czy tylko chwilowe do momentu kiedy cisnienie lekko spadnie w ukladzie i hamulce puszcza? Zablokowac hydrauliki wtedy nie moge poniewaz musze sterowac hydrauliczna zapadka beczki do wylewania.
  12. nie powiem mam układ pneumatyczno hydrauliczny,ale diagnosta jasno powiedział ma to działac w 100% albo jedno albo drugie i działa. A czy tak miedzy nami pneumatyka działa w zimie na 100%, mojemu ojcu zawsze zawór zamarzał i hamulców nie było.Nie wiem dlaczego nie robił nikt problemów, wiem jak jest z tym w Pl ale pisze co było u mnie nic więcej. A z tymi wypięciami przyczep to zaniedbanie po stronie operatora koniec kropka. to jest przyczepa rolnicza i jezdzi sie 30 km/h a nie tir 80km/h. Troche zdrowego rozsądku i jezdzi sie bezpiecznie. Fakt jest taki ze w Polsce nie wolno jezdzic tylko z hydrauliczną instalacją to wiem. Ajezeli chodzi o moj ciągnik to na postoju jezeli zaciągnę reczny i specjalny przycisk od hamulca to zalącza on hamulce hydrauliczne na ciągniku i na przyczepie. Tak mi mowili o tym systemie.
  13. Witam własnie jestem po zabiegu zmiany hamulców na hydrauliczne,przegląd diagnosta zrobił bez problemu była to pierwsza rejestracja w kraju tej przyczepy,powiedział ze ma byc układ sprawny i działacy,a czy to jest hydrauliczna czy pneumatyczna instalacja nie ma znaczenia.Pisze dla ludzi aby rozwiac wątpliwości czy przeglad przyczepa przejdzie czy tez nie.Przy tym nie był to zaden swoj diagnosta,a obcy dla mnie człowiek.Pozdrawiam
  14. A czy po takim zabiegu bedą hamulce dziełac prawidłowo? nie z opoznieniem? wazne jest to dla mnie bo bede duzo jezdził po drogach publicznych. Traktor sie trafił w rozsądnych pieniądzach dlatego jest tylko hydrauliczne hamowanie przyczep,ale juz wtedy byłem swiadomy tego w trakcie zakupu,ze bedzie wszystko nie do konca legalne.
  15. Witam Panowie kupiłem ciągnik z instalacją hydrauliczna na hamulce,która bedzie współpracowac z przyczepą tandem 14 ton.W porzyczepie mam instalacje na hamulce pneumatyczne i musze to przerobic na hydrauliczne.Wczesniej musze tą przyczepe zarejestrowac i zrobic przegląd,czy mozliwe jest kupic jakies siłowniki hydrauliczno-pneumatyczne zeby to działało jak nalezy i przede wszystkim było bezpieczne? Wiem ze polskie prawo tego zabrania chyba ale jestem zmuszony taką czynnosc wykonac bo to zestaw swiezo po odnowieniu.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj