kamil18fmr

Płyn chłodzący w oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kamil18fmr    98

Też sie nad tym zastanawiam. W zime miałem to samo, ale zmieniłem uszczelkę pod głowicą i było dobrze. Mój mechanik też nie ma pojęcia co się stało. A co do tej chłodniczki to sporo roboty z jej wymianą. Dzięki ZA PORADĘ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal    7

a mi w 55 poszła ropa do oleju i sie bardzo olej zgrzał , było słabe smarowqanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    115

Mi się wydaje że Pavel ma rację. Co z tego że w zimę była zmieniana? może po prostu była źle założona albo głowica do planowania tylko się nadaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil18fmr    98

Nie wiem, traktor z 1996r. ledwo 1200h przepracował i już takie problmy. A ile może kosztować nowa głowica do niego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    115

Do 914 now goła głowica w GRENE (coś jak agroma) kosztowała niedawno 2500zł :(. Lepiej oddać do planowania bo jak się okaże że to nie to to zawsze mniejszy koszt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@rasso    0

nom chłodniczka najpredzej albo usczelka pod głowica ja w 385 miałem chłodniczke złą i nie wymieniałem jej tylko ojciec cos w niej porobił i ją zrobił sam i nie puszcza wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sławek    0

panowie po zmianie uszczelki pod głowicą zawsze po pewnym czasie dokręcajcie je ponownie a sami zobaczycie o ile dokręca sie szpilki poprostu dzisiejsze uszczelki to okropne badziewie które sie odkształca i przemaka mi niedawno płym wychodził pomiędzy głowicą a uszczelką wystarczy dokręcić tylko głowice i problemy znikaja

najlepiej jak używa sie do tego klucz dynamometryczny moment dokręcania to 170 Nm ale ja dokręcam więcej bo 190-200Nm szpilki wytrzymują a uszczelka jest lepiej ściśnięta jednak też potrafi "przemoknąc" i jeszcze jedno jeśli macie wybór ko kupujcie uszczelki z wkładką silikomową która lepiej uszczelnia kanału wodne i olejowe

i pamiętajcie że w cięzkich ursysach jest 2 rodzaje grubości uszczelek 1,2 i 1,5 mm grubośc uszczelki uzalezniony jest od wysokości wystawania tulei z bloku

i odpowiednio uszczelka 1,2 stosować do wysokości tulei poniżej 0,35mm

a uszczelka 1,5 stosować do wysokości tulei powyżej 0,35mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    115

Też dokręcamy tak na 200. A po założeniu uszczelki nieskładamy całego ciągnika tylko klawiature i szykujemy dopływ paliwa z beczki. Tak chodzi z 3, 4h i potem dokręcamy głowicę jeszcze raz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Jak woda pójdzie w olej przez uszczelke to będzie niom szła do końca,jedyna przyczyna to wcześniej wspominany  wymiennik ciepła bądz kiedyś ktoś tym ciągnikiem przejechał sie bez wody czy płynu w chłodnicy i stwardniały uszczelki na tulejach i raz puszczą wode a raz nie puszcza do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

ja tez mam problemy  z moją szóstką jak nie woda do oleju to olej  do wody albo wode  wyrzuca głowica planowana i na  dal  uszczelke wydmuhuje a tuyleje nowe i rowno osadzone sa i chyba silni  ten wyminie! i jeszcze sie sączy  olej z pod głowicy  przez usczelke a docisnac mocniej nie idzie :'(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filip09    0

Wina uszczelki pewnie ja przedmuchało tak miałem w swojej szustce. Wymiana uszczelki i może też blok lub głowica do planowania. I trzeba pamiętać po późniejszym dokręceniu głowicy!


John Deere 7430,6620,8200; MF 255; Manitou MLT 725
.................John Deere 1550 WTS.....................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

chłodniczka oleju walneła sprawdz czy woda nie posżła do oleju bo wolej do wody to półm biedy gorzej jak w oleju wada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Witam jakie są różnice silników 16 pomiędzy 19? Może ktoś wie gdzie kupić części silnika do 19
    • Przez ceston
      Witam jaki może być problem ze wentylator haczy o obudowę chłodnicy gdy ciągnik się przechyla nawet lekko w prawo? Jakby maska nie szła razem z ciągnikiem.
    • Przez armin089
      Witam, remontuje 914 i dokładam do niej turbo. Mam pytanie w którym miejscu podpiąć się żeby turbo miało smarowanie? Punkt A na zdjęciu to jest podłączony manometr a punkt B to jest prawdopodobnie kanał olejowy i bym musiał w nim otwór zrobić. Pytanie gdzie będzie lepiej się podpiąć ?

    • Przez Zieleniak
      Witam. Ciagnik c 385 po obróconej panewce. Wał po szlifie, wymienione tuleje korbowodow oraz tlokow, pompa wyryskowa i wtryski po regeneracji. Pierscienie i tuleje tez. Glowica sprawdzona, wymienione sprężyny zaworowe i laski popychaczy. Odpala od strzala, nie dymi, nie kopci.
      Problem to slychac jakby zawor wydechowy uderzal w tlok, lub inaczej, jakby dmuchal w komin. Im dalej odejdziesz od ciagnika tym glosniej i wyrazniej to slychac. 
      Rozrzad ustawiany na znaki, odpala naprawde ladnie. Czy moze byc przyczyna zle wybity znak na kole od walka rozrzadu? Bo nie wiem czy szukac przyczyny gdzie indziej. 
      Lub inaczej. Na ktorym zebie liczac od klina powinien byc pierwszy znak na kole od walka rozrzadu. Nie mam porownania bo na starym bylo kilka znakow. 
      Jakas sugestia? 
    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj