Skocz do zawartości
kamil18fmr

Płyn chłodzący w oleju

Polecane posty

LowRider    33

Musisz wymienić chłodnicę oleju silnikowego(wymiennik ciepła

). Kosztuje ona ok. 100zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil18fmr    12

Też sie nad tym zastanawiam. W zime miałem to samo, ale zmieniłem uszczelkę pod głowicą i było dobrze. Mój mechanik też nie ma pojęcia co się stało. A co do tej chłodniczki to sporo roboty z jej wymianą. Dzięki ZA PORADĘ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pavel    10

a nie poszła ci poprostu uszczelka pod głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal    7

a mi w 55 poszła ropa do oleju i sie bardzo olej zgrzał , było słabe smarowqanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    7

Mi się wydaje że Pavel ma rację. Co z tego że w zimę była zmieniana? może po prostu była źle założona albo głowica do planowania tylko się nadaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil18fmr    12

Nie wiem, traktor z 1996r. ledwo 1200h przepracował i już takie problmy. A ile może kosztować nowa głowica do niego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    7

Do 914 now goła głowica w GRENE (coś jak agroma) kosztowała niedawno 2500zł :(. Lepiej oddać do planowania bo jak się okaże że to nie to to zawsze mniejszy koszt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

moim zdaniem to uszczelka pod glowicą.chyba taniej bedzie niż wymiana tej chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@rasso    0

nom chłodniczka najpredzej albo usczelka pod głowica ja w 385 miałem chłodniczke złą i nie wymieniałem jej tylko ojciec cos w niej porobił i ją zrobił sam i nie puszcza wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil18fmr    12

Ale u mnie był olej w wodzie, i już go nie ma, teraz zmieniłem wode i jest czyściutko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sławek    0

panowie po zmianie uszczelki pod głowicą zawsze po pewnym czasie dokręcajcie je ponownie a sami zobaczycie o ile dokręca sie szpilki poprostu dzisiejsze uszczelki to okropne badziewie które sie odkształca i przemaka mi niedawno płym wychodził pomiędzy głowicą a uszczelką wystarczy dokręcić tylko głowice i problemy znikaja

najlepiej jak używa sie do tego klucz dynamometryczny moment dokręcania to 170 Nm ale ja dokręcam więcej bo 190-200Nm szpilki wytrzymują a uszczelka jest lepiej ściśnięta jednak też potrafi "przemoknąc" i jeszcze jedno jeśli macie wybór ko kupujcie uszczelki z wkładką silikomową która lepiej uszczelnia kanału wodne i olejowe

i pamiętajcie że w cięzkich ursysach jest 2 rodzaje grubości uszczelek 1,2 i 1,5 mm grubośc uszczelki uzalezniony jest od wysokości wystawania tulei z bloku

i odpowiednio uszczelka 1,2 stosować do wysokości tulei poniżej 0,35mm

a uszczelka 1,5 stosować do wysokości tulei powyżej 0,35mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    7

Też dokręcamy tak na 200. A po założeniu uszczelki nieskładamy całego ciągnika tylko klawiature i szykujemy dopływ paliwa z beczki. Tak chodzi z 3, 4h i potem dokręcamy głowicę jeszcze raz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Jak woda pójdzie w olej przez uszczelke to będzie niom szła do końca,jedyna przyczyna to wcześniej wspominany  wymiennik ciepła bądz kiedyś ktoś tym ciągnikiem przejechał sie bez wody czy płynu w chłodnicy i stwardniały uszczelki na tulejach i raz puszczą wode a raz nie puszcza do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

ja tez mam problemy  z moją szóstką jak nie woda do oleju to olej  do wody albo wode  wyrzuca głowica planowana i na  dal  uszczelke wydmuhuje a tuyleje nowe i rowno osadzone sa i chyba silni  ten wyminie! i jeszcze sie sączy  olej z pod głowicy  przez usczelke a docisnac mocniej nie idzie :'(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filip09    0

Wina uszczelki pewnie ja przedmuchało tak miałem w swojej szustce. Wymiana uszczelki i może też blok lub głowica do planowania. I trzeba pamiętać po późniejszym dokręceniu głowicy!


John Deere 7430,6620,8200; MF 255; Manitou MLT 725
.................John Deere 1550 WTS.....................

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

chłodniczka oleju walneła sprawdz czy woda nie posżła do oleju bo wolej do wody to półm biedy gorzej jak w oleju wada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laktok    0

wojtek glowice moze masz peknieta to tez daje takie objawy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez chicken19
      Witam wszystkich.Mam pytanie do osób które trochę dłubią w pompach wtryskowych.W mojej 80-tce jest czeska pompa Motorpal.Chciałem wymienić symeryng na wałku napędowym pompy ale okazało się że pokrywka w której siedzi jest mocno uczczerbiona w gnieżdzie symeryngu i jest ryzyko że straci szczelność lub nawet symeryng wypadnie.Zamówiłem na jutro nową w Agromie ale mam mały dylemat.Między pokrywką a korpusem pompy nie ma żadnej uszczelki.Na schemacie również nie ma.Uważam że coś tam powinno być lub jest uszczelniane jakimś preparatem np typu hermetyk.Gdy odkręciłem pokrywkę wypadł mały oring może z 1 mm średnicy ale uważam że  nie wygląda na oryginalny no bo powinien mieć swoje miejsce w pokrywce lub korpusie tzn takie wyżłobienie a nie ma.Nie może tak sobie siedzieć byle jak.Ja bym stawiał na hermetyk ale dobrze jakby ktoś to mógł potwierdzić.
    • Przez gacki12
      próbujemy siciagaczem naprężamy i uderzamy i nie chce zejsci
    • Przez Godlech912
      Mam dziwny problem z moim Ursusem 912! Po odpaleniu silnik chodzi równo, w miarę cicho i ma odpowiednią moc! Jednak gdy temperatura wody przekroczy 60 stopni zaczyna się dziać coś dziwnego! Silnik traci moc i zaczyna coś walić. Na wysokich obrotach to aż nie idzie w kabinie wytrzymać! Po zgaszeniu gdy temperatura wody opadnie do 50 stopni wszystko wraca do normy ale tylko na chwile. Ursus 2 lata temu dostał nowy wał bo poprzedni pękł, nowe tuleje i tłoki! Ciśnienie ma 5 a pompa była oddawana 2 lata do zrobienia! Pomocy! Co to może być ???
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.