Ursus C-355M
 

Ursus C-355M

  • 4298 wyświetleń
Modernizacje zakończone 😁 biegi w podłodze , przełącznik wielofunkcyjny 😉 ogólnie jestem mega zadowolony, biegi bajer polecam każdemu jest super 😋 a przełącznik jak przełącznik, lepiej kierunki włączać 😋

Informacje o zdjęciu Ursus C-355M




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Aktis
  • 319 1348

a co przeszkadzało jak ta dźwignia biegów wychodziła na prawo od kierownicy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 401 3567
superfarmer02 napisał:

co tam masz za destylator za pedałem sprzęgła ??

Jeśli dobrze rozumiem, to tam jest włącznik główny hebel 😉 może na zdjęciu źle wygląda


Aktis napisał:

a co przeszkadzało jak ta dźwignia biegów wychodziła na prawo od kierownicy?

źle mi się wrzucało, a po za tym trzeba się tak skręcać, żeby piąty bieg wbić 🤣 a teraz jest jak w Zetor i jest lepiej 😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1155 9170
1 godzinę temu, Aktis napisał:

a co przeszkadzało jak ta dźwignia biegów wychodziła na prawo od kierownicy?

wrzucisz bieg lewą ręką ?
pomijam już fakt że niemal nie da się zablokować biegów przy takiej dźwigni

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 401 3567

Teraz jak dźwignia w podłodze to i lewa bez problemu 😉 tylko wiadomo trzeba wyczuć 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • t25a1
  • 295 1739

Co było potrzebne do przeróbki tych biegów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 10078 7934

Pod innym jego zdjeciem wklejalem link z olx i dość dużo tam pisaliśmy. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 401 3567
t25a1 napisał:

Co było potrzebne do przeróbki tych biegów

Jeżeli masz pulpit nowego typu, taki jak ja mam to jeden problem z głowy 😉 następnie trzeba wajchę lekko przegiąć do dołu, bo w moim przypadku mam hydrauliczne wspomaganie to kolidowało z wężami , ale to też nie problem , dalej jak zdejmiesz stary wybierak od biegów to musisz ściąć prowadnice palca , bo ona wystaje z 1 cm nad pokrywę skrzyni , to ścinasz i wszystko pasuje 😉 godzina roboty i założone 😉 tylko prowadnica od palca musi zostać, bo ona trzyma listwę wodzika od walka WOM, czy ona trzyma w 100% to nie wiem, ja u siebie to zostawiłem, tylko została obniżona , wczesniej wspomniałem o tym 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Aktis
  • 319 1348
izydor6280 napisał:

wrzucisz bieg lewą ręką ? pomijam już fakt że niemal nie da się zablokować biegów przy takiej dźwigni

nie prawą. Jestem praworęczny. Blokowanie się biegów to rzadko się zdaża. Nie wyobrażam sobię tej przeróbki i w czym ona miałaby pomóc w blokowaniu się biegów. Ale może masz rację.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2654 10485

mi się zdarzy zablokować ze 2-3 razy do roku,tu masz krótszy ruch lewarka od biegów być moze to pomaga

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 10078 7934

Głównie pomaga to ze palec jest prosty, nie chodzi jak oryginalny po prowadnicy. 

15 minut temu, Aktis napisał:

nie prawą. Jestem praworęczny. Blokowanie się biegów to rzadko się zdaża. Nie wyobrażam sobię tej przeróbki i w czym ona miałaby pomóc w blokowaniu się biegów. Ale może masz rację.

Przy turze tak jest o wiele lepiej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Aktis
  • 319 1348

no tak, nie pomýslałem o turze :) Wtedy to jeszcze rewers e-h by się przydał...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1155 9170
3 godziny temu, Aktis napisał:

nie prawą. Jestem praworęczny

właśnie się o to pytam czy przy tej nieszczęsnej dźwigni w pulpicie wrzucisz bieg lewą ręką a nie prawą, może i wykonalne ale mało wygodne

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweMariuszMokrzycki
  • 91 727

ja jestem leworęczny a jakoś nie mam problemu prawa ręka klasyczna wajcha a jak ktoś nie umie używać sprzęgła to nawet ta cudowna wajchą w podłodze zakleszczy biegi które w minutę się odblokować da

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 401 3567

pewnie że cudowna 😋 gdyby była taka zła to w zagranicznych ciągnikach nie było by biegów w podłodze 😄

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweMariuszMokrzycki
  • 91 727

nie mówię że cudna tylko nie wiem co jest bardziej uciążliwe machnac ręką przy kierownicy czy pochylać się do wygiętego pręta co 5minut a przy zachodnich maszynach masz już dźwignie zmiany biegów praktycznie na błotniku czy jak w seri ciężkiej przy kolanie obok siedzenia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymon09875
  • 10078 7934

A po co masz sie schylac? Dźwignia jest tak zrobiona ze nie musisz sie schylac. Bardziej trzeba sie pochylić przy włączeniu 5 przy oryginalnej dziwgni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweMariuszMokrzycki
  • 91 727

jak byś zauważył to jest to wajcha od C-330 przerobiona a tam sięga do połowy łydki a tu podgieta w dół czyli nie masz pomiędzy kolanami jak w Zetorach tylko z 20 cm pod siedzeniem a nie wiem jak ty się pochylasz do 5 ale ja wbijam każdy bieg bez odrywania pleców od oparcia fotela a w c330 się łamiesz w pół chyba że masz przedłużony drążek o prawie drugie tyle aby nie musieć się schylac

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj