Preparat do biegunów akumulatora w sprayu
 

Preparat do biegunów akumulatora w sprayu

  • 2134 wyświetleń
Temat bardzo aktualny w tej porze roku gdyż częściej zaglądamy do akumulatorów lub wymieniamy na nowy polecam sprawdzony .

Informacje o zdjęciu Preparat do biegunów akumulatora w sprayu


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Sadek
  • 1123 9680

Smar miedziany też zdaje egzamin.

Ogólnie jeżeli wszystko jest sprawne to żadne specyfiki nie są potrzebne.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 1828 5446

Tylko pytanie po co samrować, oczyszczasz aby był właściwy styk dokręcasz i ma chodzić. A jak już to na koniec wazeliną śrubki z lekka pociągnąć aby następnym razem lepiej się odkręcało. A jak widzę na filmikach jak smarują bolec akumulatora i na to klema czyli jak dany smar nie przewodzi prądu tworzy się izolator to jak może być lepiej :) 

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Po to daje się smar żeby zatrzymać utlenienie celi i uniknięcie zaśniedzenia,Prąd tak czy siak będzie miał styk i nic nie spada.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 1828 5446

Nic nie stosuję i jakoś nic się nie dzieje 😉 a daje się po to bo jest takie coś i jak ktoś zastosuje to ma świadomość że czyni cuda hehe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 824 3339
1 godzinę temu, Sadek napisał:

Smar miedziany też zdaje egzamin.

Polecam poczytać o korozji elektrolitycznej (elektrochemicznej). Nigdy i w żadnym układzie nie wolno stosować miedzi razem z aluminium. Z tego powodu w samochodach nigdy nie stosuje się pasty miedzianej czy też "miedzi w sprayu" na piasty pod felgi aluminiowe, a robi się to do stalówek, żeby się nie zapiekały na centrowaniu.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sadek
  • 1123 9680

Uważam że w przypadku tego zastosowania to za krótki czas. 

Dziś są takie czasy że wszystko jest nie ważne czy pomaga czy szkodzi ale stosować trzeba.

X lat temu jak nie miałem jeszcze prasy do zaciskania tulejek, łącząc przewód tulejką normalnie lutowałem. Kiedyś przypadkiem trafiłem na artykuł że takie połączenie jest mizernej jakości ale już blisko 20 lat działa na niemalych obciążeniach. 

Dziś cofnąć czas 20 lat to część społeczeństwa by sobie nie poradziła w życiu.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roman176
  • 4609 1799
1 godzinę temu, Adi96 napisał:

Po to daje się smar żeby zatrzymać utlenienie celi i uniknięcie zaśniedzenia,Prąd tak czy siak będzie miał styk i nic nie spada.

takie rzeczy dzieją się tylko jak klema jest za luźna 

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
26 minut temu, timo napisał:

Nigdy i w żadnym układzie nie wolno stosować miedzi razem z aluminium

gdzie masz amelinium na połączeniu akumulatora z instalacją elektyczną pojazdu ? ktoś kiedyś zarośniętą kleme wrzucał i dywagacje były a dlaczemu to tak wyszło?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 824 3339

Miałem napisać "z aluminium lub ołowiem". Potem coś poprawiałem i mi to uciekło. W każdym razie nie należy stosować miedzi z innymi metalami "kolorowymi".

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • traktorserwisolx
  • 46 418

Witam ! Preparat naniesiony tworzy film który chroni bieguny akumulatora , klemy, powierzchnię stykowe przed korozją , kwasami i wpływami atmosferycznymi . Usuwa oporność stykową i zapobiega stratom napięcia .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj