Piasta Orginał Ursus
 

Piasta Orginał Ursus

  • 8826 wyświetleń

Takie oto części pod nazwą ,,Orginał Ursus'' produkują. Nowa piasta i nawet koła nie można dokręcić bo się szpilki kręcą dookoła. Jakiś śmieszny odlew razem z frezem ma podtrzymywać szpilkę. Wszystko się obrobiło a na dodatek powiem, że nakrętka nawet nie była dociągnięta.



Informacje o zdjęciu Piasta Orginał Ursus




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Ursusc360polska
  • 51 518

@Mich9 Dokładnie kolego. Jeżeli nie dają dużego podtoczenia to niech dają szpilki w komplecie. W takim wypadku powinni dać drugą piastę lub oddać kasę, bo ja teraz tą piastę muszę spawać. Więc nie widzę sensu kupowania drogich piast skoro i tak trzeba spawać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2133 7826

Mich ma racje, ze powinni dawać szpilki w kompelcie i nie bylo takich sytuacji pozniej ze piasta taka szpilki takie i razem nie pasuje. Niech ta piasta bedzie pare złotych drozsza ale szpilki niech beda w komplecie, bo jak ktos kupuję nową piaste to i tak starych nie zakłada.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jackob1997
  • 249 2230

@Adi96 oj tam się czepiasz,mała literówka :ph34r:,zamiast pierwszego e w wyrazie pieście powinno być a i było by tak jak trza :/ 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291
19 minut temu, jackob1997 napisał:

@Adi96 oj tam się czepiasz,mała literówka :ph34r:,zamiast pierwszego e w wyrazie pieście powinno być a i było by tak jak trza :/ 

Nie mała literówka bo to całkiem inne słowo rozumiem żeby było np jetseś czy coś podobnego,to jest błąd ortograficzny a nie literówka...

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291
9 godzin temu, JacekMocny napisał:

Szanowny Panie Bartku, piasta koła Ursus jest najlepszą piastą dostępną na rynku dedykowaną do ciągników C-330/360.

Jednak mając na uwadze zadowolenie naszych klientów, rozpatrzymy opcję zmiany omodelowania odlewniczego.

Pozdrawiam,

Jacek Mocny

 

Ile razy komuś będziesz te bajki wciskał i mydlił oczy? Masz opinię klienta że materiał nie wytrzymuje macie problem z hartowaniem lub za bardzo hartujecie są duże naprężenia.Zbadajcie materiał a nie "najlepsza piastą dostępną na rynku" rzygać mi się chce od tych słów.Skoro numer katalogowy się zgadzał to nie była zwykła śruba a szpilka.I właśnie to jest wasz problem wszystko dedykowane od was..... Koła zębate muszą być zmieniane kompletami bo macie swój moduł gdzie oryginalnymi nie spasuje,ciekawe czemu Chełmno czy Korurs potrafią zrobić tak że ich nowe pasują ze starymi.Nie dość przypisujecie sobie oryginalność i robicie ludzi w ch****a to jeszcze od was trzeba kompletami kupować żeby grało.Dla Rolnika będzie obchodziło jak dosć tanio zrobić naprawę a nie płacić za każdą część suma sumarym i dochodzi kilka stówek więcej.Szpilki powinny pasować każde w jakim by w sklepie nie kupił.Po to jest numer katalogowy i część z normalizowana żeby pasowała bez problemu.Skoro szpilki są luźne to o czymś świadczy? Że robicie za duże otwory.Jeśli robicie te otwory po swojemu to sprzedajcie piaste z szpilkami,gorzej będzie jak przyjdzie szpilkę wymienić.Rolnik jedzie do sklepu po szpilkę parę zł chce wymienić a tu zonk bo kręci się w piaście.I co w tym wypadku? Rolnik zmuszony kupić cała piastę a co jak się bawić to się bawić... Niech wam ktoś wyślę starą piastę zmierzcie otwory i róbcie według starych wymiarów a nie że niby z dokumentacji robicie.Skoro jest luźna to minimum otwór jest większy o 0,04.

    • Like 3
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

@JacekMocny a Ten wasz tłumik sygnowany =U= .. jak będzie badziewny bo się szybko przepali lub jak będzie rzęził to też wina klienta będzie że założył na "nie dedykowany" silnik ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1120 5457
13 minut temu, bukat82 napisał:

@JacekMocny a Ten wasz tłumik sygnowany =U= .. jak będzie badziewny bo się szybko przepali lub jak będzie rzęził to też wina klienta będzie że założył na "nie dedykowany" silnik ??

Na pewno nie bedzie taki trwaly jak kiedys robili ... samo malowanie pozostawia wiele do życzenia.

Najlepsze te malowane na gorąco piecowka czy jakos tak sie mówi ;)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mich9
  • 671 4411

Adi96 napisał: 9 godzin temu, JacekMocny napisał: Szanowny Panie Bartku, piasta koła Ursus jest najlepszą piastą dostępną na rynku dedykowaną do ciągników C-330/360. Jednak mając na uwadze zadowolenie naszych klientów, rozpatrzymy opcję zmiany omodelowania odlewniczego. Pozdrawiam, Jacek Mocny   Ile razy komuś będziesz te bajki wciskał i mydlił oczy? Masz opinię klienta że materiał nie wytrzymuje macie problem z hartowaniem lub za bardzo hartujecie są duże naprężenia.Zbadajcie materiał a nie "najlepsza piastą dostępną na rynku" rzygać mi się chce od tych słów.Skoro numer katalogowy się zgadzał to nie była zwykła śruba a szpilka.I właśnie to jest wasz problem wszystko dedykowane od was..... Koła zębate muszą być zmieniane kompletami bo macie swój moduł gdzie oryginalnymi nie spasuje,ciekawe czemu Chełmno czy Korurs potrafią zrobić tak że ich nowe pasują ze starymi.Nie dość przypisujecie sobie oryginalność i robicie ludzi w ch****a to jeszcze od was trzeba kompletami kupować żeby grało.Dla Rolnika będzie obchodziło jak dosć tanio zrobić naprawę a nie płacić za każdą część suma sumarym i dochodzi kilka stówek więcej.Szpilki powinny pasować każde w jakim by w sklepie nie kupił.Po to jest numer katalogowy i część z normalizowana żeby pasowała bez problemu.Skoro szpilki są luźne to o czymś świadczy? Że robicie za duże otwory.Jeśli robicie te otwory po swojemu to sprzedajcie piaste z szpilkami,gorzej będzie jak przyjdzie szpilkę wymienić.Rolnik jedzie do sklepu po szpilkę parę zł chce wymienić a tu zonk bo kręci się w piaście.I co w tym wypadku? Rolnik zmuszony kupić cała piastę a co jak się bawić to się bawić... Niech wam ktoś wyślę starą piastę zmierzcie otwory i róbcie według starych wymiarów a nie że niby z dokumentacji robicie.Skoro jest luźna to minimum otwór jest większy o 0,04. Nic dodać, nic ująć, czekamy na odpowiedź @JacekMocny

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1120 5457
1 godzinę temu, Mich9 napisał:

Adi96 napisał: 9 godzin temu, JacekMocny napisał: Szanowny Panie Bartku, piasta koła Ursus jest najlepszą piastą dostępną na rynku dedykowaną do ciągników C-330/360. Jednak mając na uwadze zadowolenie naszych klientów, rozpatrzymy opcję zmiany omodelowania odlewniczego. Pozdrawiam, Jacek Mocny   Ile razy komuś będziesz te bajki wciskał i mydlił oczy? Masz opinię klienta że materiał nie wytrzymuje macie problem z hartowaniem lub za bardzo hartujecie są duże naprężenia.Zbadajcie materiał a nie "najlepsza piastą dostępną na rynku" rzygać mi się chce od tych słów.Skoro numer katalogowy się zgadzał to nie była zwykła śruba a szpilka.I właśnie to jest wasz problem wszystko dedykowane od was..... Koła zębate muszą być zmieniane kompletami bo macie swój moduł gdzie oryginalnymi nie spasuje,ciekawe czemu Chełmno czy Korurs potrafią zrobić tak że ich nowe pasują ze starymi.Nie dość przypisujecie sobie oryginalność i robicie ludzi w ch****a to jeszcze od was trzeba kompletami kupować żeby grało.Dla Rolnika będzie obchodziło jak dosć tanio zrobić naprawę a nie płacić za każdą część suma sumarym i dochodzi kilka stówek więcej.Szpilki powinny pasować każde w jakim by w sklepie nie kupił.Po to jest numer katalogowy i część z normalizowana żeby pasowała bez problemu.Skoro szpilki są luźne to o czymś świadczy? Że robicie za duże otwory.Jeśli robicie te otwory po swojemu to sprzedajcie piaste z szpilkami,gorzej będzie jak przyjdzie szpilkę wymienić.Rolnik jedzie do sklepu po szpilkę parę zł chce wymienić a tu zonk bo kręci się w piaście.I co w tym wypadku? Rolnik zmuszony kupić cała piastę a co jak się bawić to się bawić... Niech wam ktoś wyślę starą piastę zmierzcie otwory i róbcie według starych wymiarów a nie że niby z dokumentacji robicie.Skoro jest luźna to minimum otwór jest większy o 0,04. Nic dodać, nic ująć, czekamy na odpowiedź @JacekMocny

Zaspawac szpilki :D

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28759 18354

Przeżywacie jakby to była tuleja cylindra i by w tłok nie pasowała. W czym problem założyć klucz i dokręcić koło, przecież jak je raz przykrecisz to potem już nigdy go nie odkrecisz. Chyba że dwa razy w roku koła na zimowe i letnie wymieniasz...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jurek321
  • 129 712

Żaden ale jak kupujesz część nową to nie po to żeby ją naprawiać tylko ją założyć i mieć spokój na lata, a może dożywotnio, zważywszy że to tylko piasta.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc360polska
  • 51 518

Tylko parę osób rozumie po co ta cała nagonka. Mi nie chodzi o to, żeby zepsuć reputację firmy bo ja sobie to zaspawam, ale mi chodzi o to, że płacimy pieniądze za drogie części nie potrzebnie. Przecież jeżeli tak się robi w tych częściach z ,,najwyższej półki'' to już lepiej oszczędzić parę zł i kupić podróbkę i tak trzema spawać. Mam nadzieję, że teraz niektóre osoby zrozumieją.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • slawek74
  • 12194 22184

a od kiedy piasty na najwyższej półce leżą ? i jeszcze do starego ciągnika .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc360polska
  • 51 518

A widzisz tam sarkazm ? Czy po prostu nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Bo widzę, że niektórzy bronią firmy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • slawek74
  • 12194 22184

mnie to grzeje 😃 czego tu wymagać jak normy w ursusie to kiedys miały taka na grubość paznokcia a te też grubościa się różnią 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 28759 18354

Nie chodzi mi o firme, tylko piszesz jakbys miał tylko jeden klucz w tym rozmiarze, i ponad twoje siły byłoby z jednej strony przytrzymać jednym kluczem a z drugiej dokręcić drugim. A może ta wyzsza cena wynika z tego że masz tam lepsze łożyska....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc360polska
  • 51 518

@bratrolnika Słuchaj ja po to płace drożej, żeby się nie męczyć a tu jest odwrotnie. Zobacz sobie piastę z chełmna jaki tam jest wysoki odlew. Tam nie ma prawa się obrócić chyba, że młotek 5kg zacznie dokręcać. Łożyska kupowałem oddzielnie przecież a zawsze biorę PBF Kraśnik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • slawek74
  • 12194 22184

kraśnik to już dawno chiny kupiły 😃 przez ten czas co jęczysz to tej sześdziesiatce byś kapitalke łącznie z lakierem strzelił 😉

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ursusc360polska
  • 51 518

@slawek74 Może i kupiły, ja od lat kupuję i jakoś nie narzekam. Jasne nie ma problemu, podeślij kasę i od jutra zaczynam. Zdjęcia na af oczywiście będą bo jak by inaczej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj