JacekMocny

Members
  • Ilość treści

    717
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

105 Excellent

O JacekMocny

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 02/09/1984

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    www.jacekmocny.pl
  • Zainteresowania
    Rolnictwo, mechanika, podróże.

Ostatnio na profilu byli

12760 wyświetleń profilu
  1. Z tym, że nie jest to nasz nożyk WARYŃSKI. Ten ma wybity okrąg i w okręgu jakieś oznaczenia plus ciąg cyfr. Noże WARYŃSKI mają wybite ,,W" i nie mają ciągu cyfr . Poniżej przykładowe zdj. nożyka Waryński.
  2. Dokładnie od takich młotków zaczynaliśmy produkcję (i dalej ją kontynuujemy). I tak jak wspomniałeś, w tym przypadku nie ma problemów ze współpracą powierzchni montażowej obucha i trzonka. Mamy już w ofercie młotki z trzonkiem z wytrzymałego włókna szklanego o masach od 0,3 do 2 kg. Zdjęcia poglądowe zamieszczam poniżej.
  3. Jest to faktyczna gwarancja, a nie sam slogan. Jeśli jest tylko przysłowiowy ,,cień szansy", że wada wystąpiła z winy samego produktu, to gwarancja jest uznawana. Nie trudno znaleźć potwierdzenie tego faktu czy to tutaj na forum, czy w wypowiedziach rolników na grupach Facebook. Każdy producent boryka się z jakimiś problemami. Tu nie ma wyjątków... Jedne są mniejsze, inne większe, o jednych jest mniej głośno, o innych bardziej. Nie ma problemów tylko ten, kto nic nie robi. Ważne, żeby brać odpowiedzialność za to co wypuszcza się do sprzedaży, i to właśnie zrobiliśmy, od razu w momencie kiedy zaobserwowaliśmy problem. Odnośnie złomowania. Każdy produkt ma swoją jednostkową cenę bazową na którą składają się komponenty, obróbka, montaż, pensje dla pracowników, transport itd. Więc złomując stany magazynowe po ,,cenie złomu" wygenerowało to dużą stratę w naszym budżecie. Niemniej jednak nie uznajemy kompromisów, ani półśrodków i bez wahania podjęliśmy taką decyzję. Co do Pańskiej opinii, ma Pan przecież do niej pełne prawo. Jeśli ma Pan obiekcje, co do naszych produktów chętnie wysłucham wszystkich uwag, bo każde takie zgłoszenie ,,z rynku" jest bardzo ważne. Zdarzało się, że właśnie po takich informacjach od rolników modyfikowaliśmy proces produkcyjny, albo cały produkt, tak żeby spełniał wymagania użytkowników. Nie produkujemy przecież części tylko dla siebie, a dla Was, więc zawsze chętnie przyjmujemy merytoryczne opinie, czy konstruktywną krytykę, dzięki której możemy się rozwijać. Więc podsumowując, jeśli ma Pan ochotę przekazać mi jakieś uwagi, które rzuciły się Panu w oczy w trakcie użytkowania naszych części, to zapraszam do wiadomości prywatnych, a dopilnuję, żeby trafiły one do osób bezpośrednio odpowiedzialnych za produkty. Natomiast, jeśli jakikolwiek nasz produkt uszkodził się w trakcie obowiązywania naszej 24 miesięcznej gwarancji, to tak jak wspomniałem wyżej ma Pan pełne prawo do reklamacji go. Pozdrawiam, J.M.
  4. Każda część Waryński jest objęta 24 miesięczną gwarancją
  5. Nawiązując do naszej poprzedniej rozmowy na FB - obowiązkiem sklepu lub dystrybutora jest przyjęcie zgłoszenia i szybka reakcja. Zgodnie z naszą polityką gwarancyjną, masz prawo do szybkiej naprawy, wymiany lub zwrotu gotówki. W przypadku młotków, kilka lat temu produkcję rozpoczęliśmy od młotków z trzonkami wykonanymi z włókna szklanego, a samą odkuwkę dodatkowo wzmocniliśmy w miejscu łączenia z trzonkiem. Rysunek poglądowy poniżej. Młotki na trzonku jesionowym wprowadziliśmy na życzenie części użytkowników, którzy przekonani byli do drewnianego trzonka. Rozwiązanie to nie było sugerowane przez naszych inżynierów, czego niestety efektem jest np. powyższa reklamacja. Za zaistniałą sytuację przepraszamy i ,,przyjmujemy na klatę”. Ponieważ WARYŃSKI jest marką, która bierze pełną odpowiedzialność za jakość wszelkich swoich produktów. Jedna z partii produkcyjnych rzeczywiście była wadliwa , dlatego kilka miesięcy temu podjęliśmy decyzję o akcji serwisowej. Ściągnęliśmy ze sklepowych półek owe młotki, z magazynu centralnego zezłomowaliśmy całe dostępne stany i na chwilę obecną nie produkujemy kolejnych młotków z trzonkiem drewnianym. Nasz dział projektowy zbadał sytuację, i wyciągnął wnioski na przyszłość, aby podobna sytuacja w przyszłości nie miała miejsca. Ponieśliśmy znaczne koszty złomowania i w przypadku jakiejkolwiek wadliwej serii innych produktów podejmiemy taką samą kosztowną decyzję. Jakość produktów i dbałość o bezpieczeństwo użytkowników jest dla nas sprawą nadrzędną.
  6. Wymiana rozrusznika u klienta w kombajnie Claas Dominator 66. Nowy rozrusznik firmy EXPOM KWIDZYN. Szybka akcja serwisowa i maszyna z powrotem ruszyła w pole. P.S. Wybaczcie jakość zdjęć ;)
  7. Wymiana rozrusznika u klienta w kombajnie Claas Dominator 66. Nowy rozrusznik firmy EXPOM KWIDZYN. Szybka akcja serwisowa i maszyna z powrotem ruszyła w pole. P.S. Wybaczcie jakość i rozmiar zdjęć
  8. Wymiana rozrusznika u klienta w kombajnie Claas Dominator 66. Nowy rozrusznik firmy EXPOM KWIDZYN. Szybka akcja serwisowa i maszyna z powrotem ruszyła w pole. P.S. Wybaczcie jakość zdjęć ;)
  9. Wymiana rozrusznika u klienta w kombajnie Claas Dominator 66. Nowy rozrusznik firmy EXPOM KWIDZYN. Szybka akcja serwisowa i maszyna z powrotem ruszyła w pole. P.S. Wybaczcie jakość zdjęć ;)
  10. Wymiana rozrusznika u klienta w kombajnie Claas Dominator 66. Nowy rozrusznik firmy EXPOM KWIDZYN. Szybka akcja serwisowa i maszyna z powrotem ruszyła w pole. P.S. Wybaczcie jakość zdjęć ;)
  11. Zależy do jakiego modelu. Najprościej dobrać po numerze porównawczym, albo po wymiarach. Możesz napisać do mnie na priv. to postaram się coś dobrać
  12. Tak jak wspomnieliście wyżej - faktycznie swego czasu był problem z osłonami gumowymi tych przegubów. Natomiast zostało to zniwelowane poprzez zmianę składu mieszanki gumowej jakiś czas temu. Po tym problem przestał istnieć. Widzimy to po danych reklamacyjnych. Dla potwierdzenia - w ciągu ostatniego roku na sprzedanych kilka tysięcy sztuk przegubów - na reklamację typowo z powodu pękniętej osłony gumowej wróciło dokładnie 4 szt. Wydaje się, że najbardziej prawdopodobnym powodem pęknięcia gumy przegubu w Twoim przypadku jest to, że mogłeś trafić na jakieś stare zapasy magazynowe w którymś ze sklepów i być może są to jeszcze egzemplarze sprzed zmiany. Tak czy inaczej każda nasza część zamienna jest objęta 24 miesięczną gwarancją, więc oczywiście masz prawo zwrócić produkt na reklamację.
  13. Marcinie, Czy mógłbyś napisać mi na priv. co dokładnie się stało? I czy zgłaszałeś to uszkodzenie na reklamację? Chcielibyśmy jakoś pomóc w tej sytuacji. Każda część Waryński objęta jest 24 miesięczną gwarancją. Czekam na wiadomość. Pozdrawiam, J.M.
  14. JacekMocny

    Nożyk warynski

    Szanowni Panowie, Wybaczcie zwłokę w odpowiedzi – to przez świąteczno-noworoczny okres 😊 Natomiast już wracamy i działamy pełną parą. Odnosząc się do Waszych wypowiedzi. Zasadniczo ilu użytkowników tyle opinii. I dotyczy to każdego produktu, każdej grupy produktowej czy dziedziny. Zawsze mogą się przytrafić opinie pozytywne i opinie mniej pozytywne. Produkty, które komuś odpowiadają, a innemu nie i to wbrew pozorom nie ze względów jakościowych czy trwałości. Po prostu. Odnośnie naszych nożyków, można znaleźć w Internecie zarówno opinie zadowolonych, jak i niekiedy (tak jak wyżej) mniej zadowolonych klientów, i oczywiście każdy ma prawo do swojego zdania. Przykładowa historia odnośnie nożyków. Na jednym z forów pojawiła się dyskusja odnośnie szybkozużywających się noży. Klient był niezadowolony... Co się okazało? Po zdjęciach można było łatwo wywnioskować (co potwierdzili również sami użytkownicy - rolnicy, którzy się tam wypowiadali), iż widać na pierwszy rzut oka, że problemem nie jest sam nóż, a ustawienie kosiarki, która to była ustawiona pod zbyt dużym kątem w stosunku do gruntu i w efekcie zamiast efektywnie ciąć - biła ostrzami o grunt, a tylko niejako ,,przy okazji” obcinała zielonkę. W efekcie czego nóż tępił się o ziemię, kretowiska, kamienie itd. Wydawałoby się, że prosty proces - cięcie kosiarką, a okazuje się, że jest kilka składowych jakie muszą współgrać, żeby efektywnie, bezproblemowo i długotrwale pracować. Poza wspomnianym wyżej kątem pracy, można tu wspomnieć chociażby podcinanie się noży na sąsiednich bębnach, czy chociażby ostrzenie noży szlifierką... Naszych noży NIE POWINNO się ostrzyć. Ostrzeniem podwyższa się temperaturę stali w miejscu ostrzenia, poprzez co zostaje ona rozhartowana. Co do sytuacji które opisujecie, to nie będziemy wróżyć co mogło być powodem zużycia. Poważenie podchodzimy do każdej informacji zwrotnej z rynku i żeby rzetelnie określić swoje zdanie, musielibyśmy zobaczyć, przebadać produkt. Odpowiadanie na podstawie samych zdjęć wiązałoby się z brakiem powagi w podejściu do tematu. Możemy natomiast poinformować, że nie zmienialiśmy procesu produkcyjnego, nie mieliśmy również dużych ilości reklamacji, czy opinii z rynku, które byłyby wskazówką do zmiany, lub modernizacji procesu produkcyjnego. Nasze noże produkujemy ze stali jakościowej wysokowęglowej, mają one wysoką twardość. Aczkolwiek z twardością nie można też przesadzać w drugą stronę, gdyż zbyt duża twardość wiązałaby się ze zwiększonym ryzykiem na pęknięcia, ułamania etc. Specyfika wykonania naszych noży gwarantuje wysoką dokładność cięcia przez długi okres eksploatacji. Tym niemniej - ZAWSZE chętnie wysłuchamy Waszych uwag i wskazówek, które pozwoliłyby usprawnić jakieś produkty. Nie wszystko da się przewidzieć w trakcie procesu projektowania. Wskazówki użytkowników produktów są dla nas na wagę złota. Jeśli ktoś z Was ma ochotę na kontakt w tej sprawie - zapraszam do wiadomości prywatnych. Pozdrawiam, J.M.
  15. Szanowni Panowie, Pompy hydrauliczne Waryński są najlepszymi, najbardziej wydajnymi na rynku. KAŻDA wyprodukowana sztuka przechodzi test na stanowisku w zakładzie produkcyjnym. Pompy z względu na swoją wydajność wymagają sprawnych wszystkich podzespołów, poprawnej regulacji zaworu bezpieczeństwa; każda niesprawność układu generuje zdławienie, a w efekcie uszkodzenie pompy. Podaje Pan w wiadomości wskazywane ciśnienie w Pana Ciągniku 170 bar, jest ono nieprawidłowe, o ile mam dobre informacje oryginalna instalacja hydrauliczna w C-330 i C-360 fabrycznie była ustawiana na 120 bar, C-385 ma 165-170 bar. Każda pompa Ursus, jak i Waryński ma kartę gwarancyjną włożoną do kartonu którą powinien ostemplować sprzedawca datą i pieczęcią sklepu. Gwarancja jest liczona od dnia sprzedaży, NIE od daty wyprodukowania. Gdyby taką gwarancję Pan zagubił dowodem sprzedaży jest paragon. Firma Waryński nigdy nie unika odpowiedzialności za swoje produkty i w ewentualnych problematycznych sytuacjach stara się pomóc klientom, dlatego prosimy o doprecyzowanie sprawy. Proszę o kontakt w wiadomości prywatnej wraz ze zdjęciem paragonu, pompy, oraz dokumentem odmowny z reklamacji. Po dostarczeniu tych informacji, sprawdzeniu zgodności postaramy się załatwić pozytywnie Pana sprawę. Pozdrawiam, J.M.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj