MTZ 82
- 10796 wyświetleń
Tylko mi się nie śmiać z tej ściągi Dopiero jak miałem to pod ręką to okazało się że ta skrzynia choć dosyć skomplikowana dla laika po kilku godzinach już wcale nie była taka straszna...co więcej "wajchowanie" szło już bardzo przyzwoicie
Nie wiem czy zegar od temp. trochę za mało nie pokazuje...niby zimno jest ostatnio ale jak bym mu w palnik nie dał to i tak nie pójdzie dalej jak na początek zielonego pola..wyjęty termostat?
Ciśnienie trzyma...Jak zimny to idzie prawie pod 4 a jak rozgrzany to spada odrobinkę pod 3
Kolejny zegar to wskaźnik poziomu paliwa...dziś poświęciłem mu trochę czasu ale nic nie wskórałem..cały czas czy prąd wlączony czy wyłączę masę to na wskaźniku jest ponad full.Dobrałem się do pływaka i jak plusem dotknę masy to widać ruch wskazówki ale tylko do fulla do końca wskaźnika (w prawo) miał ktoś taki problem?
Wskaźnik ładowania na wolnych obrotach wiele nie wskazuje..ale jak przygazuje to idzie poza skale
I ostatni największy "zegar" obrotomierz... Jak go oglądałem to chodził ale w drodze powrotnej nagle odmówił posłuszeństwa gdzie szukać przyczyny?
Po południu zaczęło lać w polu nie było co robić więc uruchomiłem część świateł i wentylatory nagrzewnicy....wieje konkretnie tylko nie mam pojęcia gdzie powinna być wpięta ta nagrzewnica...Węży od silnika nie widać...jedyne co to węże wychodzą lewego i prawego głównego słupka kabiny...ale kończą się one zaworami i nic dalej nie idzie...Podpowie ktoś gdzie przy silniku jest podłączona nagrzewnica I czy te zawory przy słupkach to zasilanie i powrót czy nie ?
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się