Gqrtek

mtz 82 stanął

Polecane posty

Gqrtek    0

witam ,dziś dosłownie 4 godziny temu mtz 82 podczas kultywacji stanął . stracił napęd, silnik pracuje normalnie skrzynia też biegi wchodzą tak jak zawsze ale ruszyć nie mogłem dopiero kiedy podniosłem kragiel dało sie go ruszyć lecz najmniejszy wysiłek powoduje że zaczyna stawać najmniejsza górka czy podjazd do garażu jest dla niego ogromną przeszkodą ,ten ciągnik jest mi bardzo potrzebny jest podporą gospodarki a wiosna zbliża sie dużymi krokami ,co może być przyczyną braku siły .proszę o pomoc i szybką odpowiedź .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

To masz sprzeglo do robienia jezeli stalo się to nagle to zapewne cos z dociskiem ale zapewne tarcza tez nie nowa i puszczajacy simering bałagan gotowy.


Kupie Jonh Deere 6400, 6410, 6506, 6600, 6610.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Odkręć pokrywkę sprzęgła pod ciągnikiem i popatrz jak wygląda sprzęgło. Szukaj po kolei co sie obraca na biegu a co nie i sam znajdziesz. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gqrtek    0

dziś dokładniej obadałem sprawę biegi są ale tylko  polowe na szosowych brak uciągu ,jeszcze jeden problem w dodatku kiedy tylko sie rozpędzę (na polowym )  wcisnę sprzęgło ciągnik zachowuje się jak bym hamował staje dość gwałtownie ,zauważyłem też że kiedy ciągnik jest zgaszony i wbiję bieg szosowy odpalę go z wciśniętym sprzęgłem  to normalnie się buja skrzynia robiona 2 latka temu sprzęgło też w najbliższym czasie sprowadzę mechanika ,staram się jak najdokładniej opisać problem by zaoszczędzić czasu zobaczymy co powie mechanik na dzisiejszy dzień  wygląda że bez rozpoławiania ciągnika się nie obejdzie dam znać co powie mechanik i co bd przyczyną 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gqrtek    0

ostatnio pracowałem mtz i już było ok nie wiadomo co się stało ciągnik nie był nawet rozbierany ponieważ mechanik stwierdził że jest wszystko ok zapiął go w drewno i ciągnie normalnie jedynie sprzęgło poluzował powiedział że jak stanie to się zrobi bo nie ma sensu rozbierać jak normalnie pracuje bo koszt jest . temat zamykam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj