Skocz do zawartości

Zdjęcie

NIP

20 odpowiedzi na ten temat

#1 Share the1mati1

the1mati1

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 386 postów

Napisany 02 marzec 2015 - 13:51

NIP

Mam gospodarstwo rolne od nie dawna, jestem na KRUSie, nie jestem na vacie (rolnik ryczałtowy), czy muszę posiadać numer NIP? Czy jak kupuję paliwo to do jej wystawienia jest potrzebny NIP? Czy możę być PESEL? Czy muszę sobię wyrobić NIP w US?

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
NIP Dzisiaj, 08:39
  •  

#2 Share IGL

IGL

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 02 marzec 2015 - 14:12

NIP

Tylko numer PESEL, NIP można wyrobić tylko wtedy gdy chcesz przejść na vat.

#3 Share kris82

kris82

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 342 postów

Napisany 02 marzec 2015 - 14:15

NIP

Jak kupujesz na fakturę to musisz mieć NIP.

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share the1mati1

the1mati1

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 386 postów

Napisany 02 marzec 2015 - 14:32

NIP

No właśnie kupuje paliwo na fakture i do jej wystawienia potrzebny jest NIP. Pesel nie może chyba być? No właśnie niech się wypowiedzą znawcy.

#5 Share Renault85-15TX

Renault85-15TX

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1219 postów

Napisany 02 marzec 2015 - 14:41

NIP

Zależy od stacji czy Ci ze chce wystawić fakturę na PESEL. Ja wyrobiłem sobie NIP bo mi nie chcieli faktury z ON wystawić na PESEL ale zdarzyło mi się też na jednej stacji że normalnie wystawili na PESEL i w urzędzie jak składałem o zwrot to uznali. Wiec w dużej mierze zależy od stacji paliwowej co będą wymagać żeby wystawić fakturę. 

"Co się polepszy, to się popieprzy, co się zbuduje, to się zrujnuje, co się ustali to się obali" Polak musi mieć łeb i d*pę ze stali !!!

#6 Share IGL

IGL

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 02 marzec 2015 - 14:44

NIP